Perus jyvis hyppii silmille. Huomaa, että et seuraa kuin teksti-tv:n tai Maikkarin välityksellä Ankkojen otteita.
Vähän tämä meidän suunnalta on lapasesta karannut, mutta kyllä sitä aiheetonta paskaa on tämänkin turnauksen tiimoilta saanut lukea.
Itse peli oli mahtava taistelu ja kieltämättä harmittaa helvetisti ettei palkintoa tullut. Toivottavasti henkiselle puolelle sitten pamahti lisää voimaa kunnolla. Tuukka Rask oli maaginen ja tuollaisia otteita tarvitaan valitettavasti jatkossakin. Ei ole toki kovin reilua vaatia jatkuvia gamesavereita, mutta minkäs teet.
Puolustuksen osalta nyt vilpittömät kehut Ossille ja Lasselle. Minun nauruni heidän suuntaansa on nyt naurettu(toki vain seuraaviin hasardeihin saakka). Hoitivat tonttinsa kuten pitikin ja kyllähän minä jollain sairaalla tavalla nautin siitä jäätävän kovasta niitistä.
Vatanen jätti vähän ristiriitaisen kuvan. Loistavia avauksia, rauhallisuutta ja pari vauhdikasta nousua, mutta ehkä hän olisi nyt pelipäällä ollessaan voinut hyökätä muutamissa kohdin hanakammin. Ykkönen ja muutama muukin hyökkääjä olisi nimittäin tarvinnut esimerkkiä luistelemisesta. En tiedä miten helvetin suurena uutisena Selänteelle ja Granlundille tuo Vatasen avauspeli tulee, mutta se yksi vapautettu tilanne olisi ehdottomasti pitänyt hyödyntää.
Vataselle risuja ottelun ratkaisuhetkestä. Olisihan tuosta voinut jäähyn viheltää, mutta tuosta noususta seuranneen vastahyökkäyksen hinta saattaa olla vielä suuri.
Luotto on silti kova KUN homma menee vielä eteenpäin. Ei siis aiheita suurempiin kyyneliin.