Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kaikkien aikojen epäonnen kisat! Tasotellaan, tasotellaan..epäreiluahan se olisi muiden urheilijoiden kannalta jos Suomi olisi niin ylivoimainen.
On se Mikke kuitenkin tällä kaudella paremmalla prosentilla voittanut aloituksia NHL:ssä, joten en tuosta aloitusosaamisesta niin olisi huolissani.
Lumilautailija Korpi kävi magneetissa myös kisojen aikana, mutta mitään ei löytynyt. Oli vain tärähdys, mutta mitään vakavaa ei ollut. Ei se automaattisesti tarkoita, että jotain on sattunut ja pahasti, kun magneettiin mennään. Sinulle se voi sitä tarkoittaa, mutta ei muille.Jepjep, mut minulle se oli päivän selvä asia että Barkovin kisat ohi, kun lähettiin kuvia ottaan.
Norjalainen ei todellakaan vetänyt jalalla tahallaan vaan ks. tilanne oli täydellinen vahinko. Tämmöstä tapahtuu jääkiekkossa aina välillä. Kontaktilajista kun on kyse.Kiitos taas Norjaan. Täysin turha loukkaantuminen täysin ratkenneessa pelissä. Pakko vaan oli siinäkin tilanteessa taklauksen jälkeen vetää vielä jalalla. Kiitti vitusti turskat.
Norjalainen ei todellakaan vetänyt jalalla tahallaan vaan ks. tilanne oli täydellinen vahinko. Tämmöstä tapahtuu jääkiekkossa aina välillä. Kontaktilajista kun on kyse.
Lumilautailija Korpi kävi magneetissa myös kisojen aikana, mutta mitään ei löytynyt. Oli vain tärähdys, mutta mitään vakavaa ei ollut. Ei se automaattisesti tarkoita, että jotain on sattunut ja pahasti, kun magneettiin mennään. Sinulle se voi sitä tarkoittaa, mutta ei muille.
No mulle se tarkoitti, ja oikeassa olin, kiitti ja kuitti.
Lehtisen Jere on Sotshissa ja näytti kuvissa olevan ns. "slim" -kunnossa. Voiko hänet vielä ottaa jengiin?
Mä haluisin, että joku tulis nyt trollaamaan tällä Barkovin loukkaantumisella. Nyt ois paikka lällätellä.
Listaan voisi lisätä toisen Koivun, Bergenheimin ja Pitkäsen. Toki kaikilla mailla on loukkaantumisia, mutta Suomella kyllä kapean kärjen osalta todella pahat poisjäännit.
No, on meillä silti paremmat sentterit käytössä kuin vaikka Salt Lake Cityssä. Kyllä tuossa joukkueessa kaikkien poisjääntien ja loukkaantumisten jälkeen silti edelleen arveluttaa puolustus kovia maita vastaan.
Toisaalta täydellisenä underdogina Suomi voi pelata paineettomammin, mahdolliseen putoamiseen mitalipeleistä suhtaudutaan median ja penkkiurheilijoiden taholta vähän ymmärtäväisemmin. Ei mopolla kuuhun. Itse kyllä luotan siihen että se mitali näistä kisoista vielä napataan. Nyt on joka äijän aika nostaa suoritustasoaan, kellään ei ole varaa surffailla. Eikä onneksi tälläisiä elkeitä ole parissa eka pelissä keltään nähtykkään.
Mutta nyt jos koskaan, on veskojen syytä pelata parhaalla mahdollisella tasollaan.
Samaa mieltä, Suomella ei tällä hetkellä ole mitään paineita, jos esim Koivut, Filppula ja Barkov olis kaikki mukana, niin silloin olis voinut menestystä jopa odottaa, tällä hetkellä odotuksia ei ole.
Ai ei? Kummasti tuolla mestaruusketjussa Suomi oli ylivoimainen mestarisuosikki.
Ennemmin Granlund laidalle ja Immonen keskelle. Immonen olisi mielestäni todella hyvä istuttaa nyt nopeasti ykköskenttään. Hyvät oli otteet aikaisemmin.Ei lähdetä sotkemaan ketjuja vaan laitetaan Lehterä ykkösen keskelle. Kuulostaa hirveältä, mutta tähän on tultu. Pihlström voi nousta nelosen laitaan. Ei lähdetä nyt muita ketjuja sotkemaan kun O.J:n ketju on ollut jo hyvä ja Kontiola ja Aaltonen, nyt vain on jo valittu joukkueeseen ja parempiakaan ei löydy.