Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Harmi ettei Palola meillä onnistunut. OP on paljon parempi pelaaja kuin mitä voisi näiden kirjoitteluiden perusteella luulla. Ruotsi-Suomi 1-0.
Mahtoikohan OP pyynnöstä näyttää parempaa peliä, kun oli Timråsta vierasta tulossa?Juuri kun alkoi näyttämään siltä, että kolmosketjussa voisi olla potentiaalia. Toisaalta huono minun on tätä päätöstä kritisoida kun se on varmaan tehty aikoja sitten ja itsekin olen toivotellut Palolalle tervemenoa.
Lähenisiköhän Dyk vähitellen pelikuntoa?
Paljon mahdollista myös, että Palola on ollut siirrossa aloitteellinen. Vaikea kausi alla ja varmasti "uusi startti" helpottaisi.Toisaalta huono minun on tätä päätöstä kritisoida kun se on varmaan tehty aikoja sitten ja itsekin olen toivotellut Palolalle tervemenoa.
Menee täysin ohi aiheen, mutta otan vähän kantaa noihin saikkuihin.PS.
Jos jollain on sellainen kristallipallo, josta näkee esim. ensi kauden loukkaantumiset jokaisen pelaajan tarkkuudella, pyydän toimittamaan sen Salmelaiselle viipymättä. Se olisi todellinen rakkaudenosoitus seuraa ja koko HIFK-yhteisöä kohtaan.
Tämä pitäisi myös monen palstalaisen ymmärtää, että erityisesti Liigassa sopimukset tehdään usein todella, todella aikaisin.Mä olen alusta saakka ymmärtänyt, miksi Palolalle jatkot tehtiin. Sopimus tehtiin mun tietojeni mukaan ennen vuodenvaihdetta 21-22
Peltosen Villen pelityylissä kaikilla pelaajilla, joilla suurimmat puutteet ovat luistelussa, niin ovat olleet koko kauden vaikeuksissa. Paajanen ja Palola etupäässä, mutta myös Tallbergin voi laskea osin samaan kategoriaan. Myös Hirvosen kausi on ollut pettymys, vaikka on nyt piristynyt. Esim. Seppälän pitäisi olla monta astetta näitä pelaajia heikompi, mutta olen oikeastaan kahden alemman ketjun näkyvin pelaajaa.
Esim. Royn kohdalla terävyyttä pitää tulla monta astetta lisää. On näppärä pelaaja, mutta työnteko on hetkittäistä.
Kimmo Kapasen nimen voimme ruksata yli IFK:n UTJ-listalta.
Perkele, se on heti 52 måålin vauhdissa.Palola iski maalin Timrålle heti ensimmäisessä pelissään. Mielenkiintoista seurata, miten suorittaa seuraavissa peleissään.
Antaa måålata. Täällä ei ajanut maalille noin kertaakaan.Palola iski maalin Timrålle heti ensimmäisessä pelissään. Mielenkiintoista seurata, miten suorittaa seuraavissa peleissään.
Tuskin olisi saanut. Hyvin todennäköisesti Palli olisi vetänyt esim. tämän viikon matsit kiikareilla ja peli olisi ollut yhtä pakkopullaa kuin ennenkin. Pallilla oli sen verran pallit jäässä täällä pelatessaan, että ainut ja oikea vaihtoehto oli maisemanvaihdos ja nyt varsinkin, kun Palli on roihahtanut Ruotsissa liekkeihin, huomaa kuinka oikea ja reilu ratkaisu sopimuksen päättäminen oli molemmin puolin.Palola iski sitten maalin tänäänkin ja se oli samalla pelin voittomaali. Kolme peliä ja kolme maalia. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Roy-Paajanen-Palola pidempään yhdessä, olisiko heistä saanut sen kolmannen tuloksentekoon pystyvän hyökkäysketjun.
Uutta alkua puhtaalta pöydältä tarvitsi Palola kuten tarvitsi myös Lyytinenkin. Kolmas kaveri joka nostanee tasoaan seuraavassa paikassa on Halonen.Tuskin olisi saanut. Hyvin todennäköisesti Palli olisi vetänyt esim. tämän viikon matsit kiikareilla ja peli olisi ollut yhtä pakkopullaa kuin ennenkin. Pallilla oli sen verran pallit jäässä täällä pelatessaan, että ainut ja oikea vaihtoehto oli maisemanvaihdos ja nyt varsinkin, kun Palli on roihahtanut Ruotsissa liekkeihin, huomaa kuinka oikea ja reilu ratkaisu sopimuksen päättäminen oli molemmin puolin.
Juuri näin. En ihmettelisi, jos aloite sopimuksen purkuun tuli Palolalta.Joskus ne pelilliset ja henkiset solmut ovat niin tiukat ettei niihin auta kuin maiseman vaihtaminen.
Uutta alkua puhtaalta pöydältä tarvitsi Palola kuten tarvitsi myös Lyytinenkin. Kolmas kaveri joka nostanee tasoaan seuraavassa paikassa on Halonen.
Joskus ne pelilliset ja henkiset solmut ovat niin tiukat ettei niihin auta kuin maiseman vaihtaminen.