Ei voi kyllä muuta kuin nauraa tälle ketjulle, tai tarkemmin ottaen joidenkin viesteille. Ketju on "perustettu" Olli Jokiselle, yhdelle kaikkien aikojen lahjakkaimmalle suomalaispelaajalle, mutta osan mielestä ketju on perustettu sitä varten, että Opaa voitaisiin verrata Sakua, joka myöskin kuuluu tuohon lahjakkaimpien listaan, vastaan.
Molemmilla on aika samanlaiset menneisyydet, mutta kuitenkin niin erilaiset. Saku "koko Suomen" Koivu oli Suomessa pelatessaan koko kansan suosikki, johdatti Suomen MM kultaan 95, kaikin puolin mukava poika, kansikuvakelpoinen. Olli "kusipää" Jokinen taas on saanut nuorena liikaa, tai tarkemmin ei ole osannut ottaa "oikein" vastaan sitä mitä kaikkea on tarjottu. Olli johti Suomen nuorten MM kultaan, mutta muutto Savosta Tsadiin oli "liikaa". Näin siis ilmeisesti yleisesti nähdään.
Itse olen molempien menestyksestä innoissani, mutta täytyy myöntää, että kyllä nuo Jokisen pisteet, saatu vastuu, aikuistuminen, antaa minulle enemmän mielihyvää kuin Koivun menestys tällä kaudella. Tämä vain siksi, että MIELESTÄNI Opa on lahjakkaampi pelaaja kuin Saku. Mielestäni molemmat ovat luonnostaan johtajia(tosin vaikea arvioida kunnolla kun en tunne kumpaakaan, mutta semmoinen käsitys minulla asiasta on), molemmat erittäin taitavia ja kumpikin lukee peliä mielestäni todella hyvin.
Sakulla parempi menneisyys. Totta, ainakin pisteissä, ja "aikuistumisessa". Opalla parempi tulevaisuus. Mielestäni totta, koska on mielestäni lahjakkaampi, ja on miehistynyt vastoinkäymisten ja luultavasti lapsen ansiosta.
Moni vetoaa tämän kauden pisteitä verrattaessa(miksi helvetissä niin pitää edes tehdä? Eri seura, eri ketjukaverit, ja tärkeimpänä tämä ketju on nimenomaan Olli Jokisesta!) Sakua viime kaudella vaivanneeseen valitettavaan, vakavaan tautiin syöpään. Miksi? Tietääkseni Opalla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Hieno homma että Saku parani, tai oikeastaan loistava homma, mutta miksi sitäkin käytetään Ollia "vastaan"? Jos joillekin Opan menestys ottaa niin kovalle, että ei enään keksitä mitään muuta tapaa aliarvioida Opaa, kuin verrata Sakuun, niin miksi ette aloita uutta ketjua ala "Miksi Saku on parempi kuin OJ?"
Kunnia sille jolle se kuuluu. Tämän hetken tehokkain suomalaispelaaja NHL:ssä on Olli Jokinen, ja ainakin suurimmalle osalle hyökkääjistä pisteet ovat ne tärkein mittari, joten sen perusteella itse pidän Opaa tämän hetken parhaana suomalaishyökkääjänä Pohjois-Amerikassa.