Pelaamaan vai valmentamaanKuulemma Juhani Tammista kyselty Kärppiin, vissiin ens kaudeksi tulossa.
Hmm. Juhani Tamminen, 190/88 raamikas sentteri. Tehnyt tällä kaudella Mestiksen Rokissa 9 otteluun kelpo pinnat 5+5=10. Näinköhän "Tamista" nelossentteri Kärppiin?Kuulemma Juhani Tammista kyselty Kärppiin, vissiin ens kaudeksi tulossa.
Kun ottaa huomioon, että Korpikari lopetti kesken viime kauden uransa, niin en pitäisi todennäköisimpänä.Jokereissa voi tapahtua mitä vain, joten Korpikari voisi jopa olla todennäköisin näistä arvauksista.
Poista viisi ensimmäistä sanaa ja lopun kysymysmerkki niin saat postauksestasi palstan huhuketjuun paremmin sopivan viestin.Jotenkin tuli sellainen fiilis, että Pihlströmin perässä oltiin viimeiseen asti, mutta Pillun valitessa Jokerit jouduttiin tyytymään Hagmaniin?
Onko huominen vielä alkuviikkoa vai päteekö työmiehen sanonta keskellä viikkoa keskiviikko?Korvanappiin tuli tietoa että sitä odotettua pakkia vois pukata alkuviikosta.. Kuulemma vanha tuttu, toivotaan Pokkaa saadaan Vallin tai jotain...
Korvanappiin tuli tietoa että sitä odotettua pakkia vois pukata alkuviikosta..Onko huominen vielä alkuviikkoa vai päteekö työmiehen sanonta keskellä viikkoa keskiviikko?
Myönnän että itsekin ehkä osittain syyllistyin tähän joku päivä sitten kun arvuuttelin noiden pelinumeroiden kanssa, mutta muuten olen kyllä samaa mieltä. Pahimpana esimerkkinä eräs KalleSs vai mikä olikaan, joka yhdessä vaiheessa ihan viikottain kirjoitti kaikkea paskaa "varmana tietona joka julkaistaan perjantaina", ja tästä on sitten tullut vähän ikävä tapa täällä muutenkin.Mielestäni turhien huhujen levittäminen pitäisi lopettaa mutta kukin tyylillään.
Maajoukkuetauolle lähdettäessä 1,5 viikon päästä, tulee kuuluisa veroraja vastaan. Ilman mitään tietoa, mutta siinä saattaa olla se hankinnan julkaisun paikka, jos se nyt oikeasti on jo naarattu. Ulkomaalaisen saa todella paljon edullisemmin, kun jaksaa odotella sen 1,5 viikkoa vielä. Ja mikäpä kiire tässä voittoputkessa olisi.Onko huominen vielä alkuviikkoa vai päteekö työmiehen sanonta keskellä viikkoa keskiviikko?
Niimpä, tuota olen itsekin mainostanut mahdollisena tässä kohtaa. Etenkin p-amerikkalaisia tai siellä viimeiset ajat vaikuttaneita on helpompi houkutella tuolla puolen vuoden keikkatyöläisyydellä kun veroissa säästää pitkän euron. Kunhan vain kyselin tämän "tiedon" perään kun jäi mieleen.Maajoukkuetauolle lähdettäessä 1,5 viikon päästä, tulee kuuluisa veroraja vastaan. Ilman mitään tietoa, mutta siinä saattaa olla se hankinnan julkaisun paikka, jos se nyt oikeasti on jo naarattu. Ulkomaalaisen saa todella paljon edullisemmin, kun jaksaa odotella sen 1,5 viikkoa vielä. Ja mikäpä kiire tässä voittoputkessa olisi.
Ei pelinumeroiden arvuuttelu ole läheskään yhtä paha kuin nämä "Kuulemani mukaan ensi viikolla saattaa tulla joku – Ei tullut, mutta sanoinkin että saattaa tulla" -huhut. Esimerkiksi viime kaudella Hirson pelinumeron vaihto lisäsi kuhinaa Pitkäsen paluusta ja tämä osoittautui lopulta oikeaksi.Myönnän että itsekin ehkä osittain syyllistyin tähän joku päivä sitten kun arvuuttelin noiden pelinumeroiden kanssa, mutta muuten olen kyllä samaa mieltä. Pahimpana esimerkkinä eräs KalleSs vai mikä olikaan, joka yhdessä vaiheessa ihan viikottain kirjoitti kaikkea paskaa "varmana tietona joka julkaistaan perjantaina", ja tästä on sitten tullut vähän ikävä tapa täällä muutenkin.
Tai annetaan olettaa, että ollaan oltu Pihlströmin perässä vaikka totuus voi olla toinen.Ei pelinumeroiden arvuuttelu ole läheskään yhtä paha kuin nämä "Kuulemani mukaan ensi viikolla saattaa tulla joku – Ei tullut, mutta sanoinkin että saattaa tulla" -huhut. Esimerkiksi viime kaudella Hirson pelinumeron vaihto lisäsi kuhinaa Pitkäsen paluusta ja tämä osoittautui lopulta oikeaksi.
Minun aamun Kärppämutu on se, että kuinkakohan kauan Suikkanen peluuttaa Lehtosta ykkösketjun laidalla?
Aivan varmasti yksi jos toinenkin liigaseura on ehdotellut Philströmille sopimusta, vaikka sen syntymistä pidettiinkin epätodennäköisenä. Isoa kalaa kannattaa aina pyytää. Toisaalta, jos Antti olisi liigaan tullut, niin JYP olisi ollut osoite. Itse uskon, että Philströmmiä yritettiin Kärppiin, vaikka tietoa asiasta minulla ei ole.Tai annetaan olettaa, että ollaan oltu Pihlströmin perässä vaikka totuus voi olla toinen.
Asiasta viidenteen. Olen usein tällä palstalla ihmetellyt sitä, että onko Kärpillä heikohkot kontaktit P-Amerikkaan. Lähinnä NHL/AHL puolelle, koska Suomessa nämä pikkuseurat onnistuvat naaraamaan itselleen sieltä puolelta laadukkaita pelaajia toisin kuin Kärpät. Eli olisiko Kärppäorganisaatiossa nyt tilausta Reijo Ruotsalaiselle tai Joni Pitkäselle. Tämä ei ole epäluottamuslause Harri Ahoa kohtaan vaikka onkin sitä.
Raid tappaa sekä talossa että puutarhassa. Mainitsemasi hyvävelikamulinja vielä tehokkaammin jonkun urheiluseuran. Kysykää vaikka turkulaisilta. Olisi sääli, jos Oulun Kärpät tukehtuisi hyvävelikerhoon. Perinteikäs seura. Yksilöt eivät saa mennä edelle seuraa tai jonkun TJ:n saunatuttu. Suurimman vastuun Kärppien ahdingosta urheilullisesti kantaa Kärppäsäätiön hallitus. Radikaali mielipiteeni on se, että sekä Junno että Aho on vaihdettava. Vastuu kuuluu hallitukselle.Tämä olisi tärkeä asia! Mun mielestä pitäisi myös osata hyödyntää sellaisia Kärppäikoneja, joilla on annettavaa, eikä saunakamuja. Pakistoon nämä kaksi herraa voisivat vaikuttaa voimakkaasti ammattitaitoisella osaamisellaan ja suhteillaan! Hyviä ajatuksia!