Helpompi sanoa jääneet. Mäenalanen ja Humaloja
Älä nyt lietso negatiivisuutta ettei posiposikerho menetä yöuniaan, onhan Pyöräläkin jäämässä ainakin tämänhetkisen tiedon mukaan.
Helpompi sanoa jääneet. Mäenalanen ja Humaloja
Huml itse kertoi jäämisen mahdollisuuksien olevan lähes olemattomat (sanatarkkaan lontooksi "close to non-existant") Radio Cityllä pronssipelin jälkeen.Onko Humlin lähdöstä enempää tietoa kun varmana jo yläpuolella tuntuu tietävän.
Jos korjaa toisen väärää tietoa, niin kait informaatiotaso nollan ylittää. Mutta tyhjän jauhamiseksihan tämä menee, se on totta.Sivutolkulla samaa jauhamista? Jotain rajaa jumalauta, ei tätä jaksa kukaan ihminen lukea. Varsinkaan kun informaatiotaso on täysi nolla.
Samoin U20-maailmanmestari Kalapudas jää Kärppiin.Helpompi sanoa jääneet. Mäenalanen ja Humaloja ja Spede tietenkin..
Kalpan kultakypärää (12+31=43), sentteri Mikael Ruohomaatakin voisi kutsua paikkaajaksi.Paikkaajat: Lehtonen, Kähkönen, Leskinen.
Minua saa toki nimittää vaikka optimistiksi @oukka -nimimerkin taholta kun en suostu tuomitsemaan tulevaa kärppäjoukkuetta ennen kuin tiedän ketä siinä lopulta pelaa.
Samoin U20-maailmanmestari Kalapudas jää Kärppiin.
Melkein Leskistä pidän "parhaana" hankintana tuohon kalustoon ja hänenkään kohdalla odotusarvo on lähinnä "kohtuullinen liigapelaaja". Tässä on tottunut liian hyvälle parin viime kauden aikana.
Mielenkiintoista että se mikä muualla on uran viemistä eteenpäin on Kärppien kohdalla valmentajasta johtuvaa joukkopakoa. Muistutan vaan että jokainen kesken sopimuksen lähtenyt siirtyi ulkomaille kovempiin sarjoihin ja todennäköisesti paremmilla sopimuksilla. Ihan ymmärrettävää käyttää tällainen mahdollisuus jos se Kärppien kanssa tehdyssä sopimuksessa on tehty mahdolliseksi.
Väitätkö ettet ole puhunut syistä aiemmissa postauksissasi?Jos tuohon minun edelliseen viestiin viittaat, niin lue se uudestaan ja kerro sitten mitä sen joukkopaon syistä kirjoitin. Vinkki: en mitään.
Väitätkö ettet ole puhunut syistä aiemmissa postauksissasi?
Koska Kärppien palstalla ylimääräisen pakinkin pitää olla vähintään Duncan Keithin tasoinen.En tajua, mikä itkun aihe tuo norjalainen on?
Ei se taida ottaa koville kuin nimimerkki Oukan puolesta. Mielestäni hyvä ja mielenkiintoinen lisä pakistoon, varsinkin jos kyseessä on try-out!Harmittaa kyllä vähän norskiukon puolesta. Jos Kärppien hyökkäystilanne ei olisi näin auki, pidettäisiin tätä todnäk. mukavana mahdollisuutena saada arvasta voitto. Nyt kaikki tuntuu olevan pettyneitä ku uutena nimenä vain allsvenskan-ukko eikä vieläkään tietoa ketkä tulee pyörimään hyökkäyspäässä.
Kukkonen-HeshkaMielestäni hyvä ja mielenkiintoinen lisä pakistoon, varsinkin jos kyseessä on try-out!
Try-outin ideahan on katsoa norskin potentiaalia. Minä en tiedä hänen potentiaaliaan, tuskin sinäkään? Kärppävalmennus tulee näkemään ja hän saa mahdollisen sopimuksen/peliaikaa sen mukaan mitä ansaitsee. Silti mielestäsi paska hankinta?Kukkonen-Heshka
"Ohtamaa"-Hakanpää
Ronkainen-Niemelä
Mikkola, Siikaluoma, Mäkelä
Mihin kohtaan norski on mielestäsi hyvä hankinta? 8. pakiksi?
En nyt ihan heti paskaksi kutsuisi, vaan vähän oudoksi hankinnaksi. Voihan olla, että norski yllättää ja ottaa avauskokoonpanon paikan itselleen. Itse vähän epäilen miehen potentiaalia, kun ei ilmeisesti Ruotsissakaan ollut hirveästi ottajia, vaikka siellä mies paremmin tunnetaan. Miksi muuten Kärppiin olisi tullut try-outille. Kärpissä on muutenkin kovasti tunkua junnujen puolelta puolustukseen, kuten aiemmasta viestistäni voi nähdä. Tämmöisistä alkaa vähän tulemaan sellaista ikävää kutinaa, että joku avauskokoonpanon jätkä on lähdössä.Silti mielestäsi paska hankinta?