Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 258 795
  • 17 799

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
En nyt ihan heti paskaksi kutsuisi, vaan vähän oudoksi hankinnaksi. Voihan olla, että norski yllättää ja ottaa avauskokoonpanon paikan itselleen. Itse vähän epäilen miehen potentiaalia, kun ei ilmeisesti Ruotsissakaan ollut hirveästi ottajia, vaikka siellä mies paremmin tunnetaan. Miksi muuten Kärppiin olisi tullut try-outille.

Olisivat ottaneet mieluummin hyökkäyksen puolelle try-out ukkoa. Sinne olisi ollut enemmän tarvetta.

Hys hys. Sinnehän on jo tulossa vielä kesän aikana ainakin 1. kenttä, niin mitä sitä turhaa try-out ukkoja kokeilemaan.

No ei vaan. Jos puolustukseen otetaan try-outille, niin miksei hyökkäyspäähän ketään. Tämä ihmetyttää enemmänkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää Viikinki on tehnyt tähän saakka kovemman uran kuin mitä esim. Alexander Bonsaksen oli tehnyt kun tuli Tapparaan aikanaan. Jos Tappara tekisi vastaavan hankinnan niin se olisi "hyvä haku Tapparalta", mutta jos/ilmeisesti kun Kärpät näyttää tekevän vastaavaa niin kyseessä ihan turha ja paska pelaaja.

Kummallisia on fanien näkökulmat välillä.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Ei se taida ottaa koville kuin nimimerkki Oukan puolesta. Mielestäni hyvä ja mielenkiintoinen lisä pakistoon, varsinkin jos kyseessä on try-out!

Sinun ei edelleenkään tarvitse ajatella minun puolestani eikä pistää sanoja suuhuni. Jos tuo sälli ei ole Nutivaaran paikkaaja, niin ehdottomasti on tervetullut. Niinhän se oli, että joukkueen roolituksesta et ymmärtänyt yhtään mitään.

Ja Ohtamaatahan ei näkynyt jäätreeneissä, niin miten se nyt menikään tämän uuden kaverin rooli? Tuon perusteella näyttäis siltä, että oli sittenkin se Nutivaaran paikkaaja eikä mikään leveyshankinta kuten sinä väitit. Nyt täällä puhut jo varmana siitäkin, että mies olisi try-outilla. Kärpäthän ei ole hiiskunut koko jätkästä juuta eikä jaata, joten äläpä nyt ennakoi.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Sinun ei edelleenkään tarvitse ajatella minun puolestani eikä pistää sanoja suuhuni. Jos tuo sälli ei ole Nutivaaran paikkaaja, niin ehdottomasti on tervetullut. Niinhän se oli, että joukkueen roolituksesta et ymmärtänyt yhtään mitään.

Ja Ohtamaatahan ei näkynyt jäätreeneissä, niin miten se nyt menikään tämän uuden kaverin rooli? Tuon perusteella näyttäis siltä, että oli sittenkin se Nutivaaran paikkaaja eikä mikään leveyshankinta kuten sinä väitit. Nyt täällä puhut jo varmana siitäkin, että mies olisi try-outilla. Kärpäthän ei ole hiiskunut koko jätkästä juuta eikä jaata, joten äläpä nyt ennakoi.
Heh, tuomitsit tuon norskin jo ennen kuin vedit kortin "vain jos nutin korvaaja". Lisäksi taisin sanoa että varsinkin jos on try-outille tulossa, niinkuin edellinen nimimerkki mutuili(?). Eli sinähän tässä niitä sanoja pistät toisen suuhun!

Jääköön tämä nyt omalta osalta tähän, sillä selväksi on tullut että sinä et löydä Kärppien tilaisuudesta mitää muuta kuin paskaa. Ja turha tulla sanomaan jotain "olen kyllä kehunut MV-osastoa". Yltiönegatiivisuutesi Kärppien puolella hakee vertaistaan niin turhahan sitä on kivillekkään puhua!

Hyvää kesää kuitenkin sinullekkin, koita edes vähän nauttia!
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Jääköön tämä nyt omalta osalta tähän, sillä selväksi on tullut että sinä et löydä Kärppien tilaisuudesta mitää muuta kuin paskaa. Ja turha tulla sanomaan jotain "olen kyllä kehunut MV-osastoa". Yltiönegatiivisuutesi Kärppien puolella hakee vertaistaan niin turhahan sitä on kivillekkään puhua!

Hah, kyllä melkoiset lasit päässä näitä juttuja luet. Jos nyt näet negatiivisuutta realistisissa arvioissa joukkueen kasaamisesta, niin kyllähän se on enimmäkseen sinun ongelmasi. Nuo sinun värilasit huomaa siitäkin miten hanakasti olet lyömässä milloin mitäkin mielipidettä minun päähäni, asioita joita en ole väittänyt enkä aio väittää. Enhän minä ole moittinut muuta kuin joukkueen rakennuksen keskeneräisyyttä ja muutamaa täysin tosi outoa hankintaa, sekä Suikkasen valintaa päävalmentajaksi, muutenhan asiat on kuten pitääkin eli hyvin,

Jos kärkihankinnat onnistuvat niin kuin optimistisimmat täällä tuntuvat tietävän, niin sittenhän kaikki on hyvin ja keväällä pelataan välierissä. Jos ei onnistu, niin säälien kotietu on vielä mahdollinen. Rahaa on käytettävissä ja yleisöä ilmeisesti edelleen kiinnostaa. Osa nyt hankituista pelaajista on ihan kiinnostavia (Heshka, Lehtonen, Rynnäs). Hyviä juttuja kaikki nämä.

Ota se pää pois perseestä jotta näkisit sen kesän.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Hah, kyllä melkoiset lasit päässä näitä juttuja luet. Jos nyt näet negatiivisuutta realistisissa arvioissa joukkueen kasaamisesta, niin kyllähän se on enimmäkseen sinun ongelmasi. Nuo sinun värilasit huomaa siitäkin miten hanakasti olet lyömässä milloin mitäkin mielipidettä minun päähäni, asioita joita en ole väittänyt enkä aio väittää. Enhän minä ole moittinut muuta kuin joukkueen rakennuksen keskeneräisyyttä ja muutamaa täysin tosi outoa hankintaa, sekä Suikkasen valintaa päävalmentajaksi, muutenhan asiat on kuten pitääkin eli hyvin,

Jos kärkihankinnat onnistuvat niin kuin optimistisimmat täällä tuntuvat tietävän, niin sittenhän kaikki on hyvin ja keväällä pelataan välierissä. Jos ei onnistu, niin säälien kotietu on vielä mahdollinen. Rahaa on käytettävissä ja yleisöä ilmeisesti edelleen kiinnostaa. Osa nyt hankituista pelaajista on ihan kiinnostavia (Heshka, Lehtonen, Rynnäs). Hyviä juttuja kaikki nämä.

Ota se pää pois perseestä jotta näkisit sen kesän.
Olet kritisoinut Kärppien seurajohtoa, pelaajahankintapolitiikkaa ja tämän myötä hankintoja, joukkueen nykyistä tilaa sekä Suikkasta. Mikä helvetti sinusta siis on hyvin? Mainitsemasi kolme pelaaja ovat kyllä kaikki hyviä hakuja, vaikka taisit kyllä hieman kritisoida Lehtostakin että ei ollut sitä mitä haettiin. Pitää ymmärtää, että ei liigaan saada SHL:ssä ja KHL:ssä edellisellä kaudella onnistuneita pelaajia. Lehtosessa kuitenkin potentiaalia on ja mielestäni sopii Suikkasen joukkueeseen!

Tuntuu myös hassulta, että sinä ilmeisesti olet oikea määrittelemään "realistisuuden". Haluaisitko lyödä vetoa asiasta? Jos Kärpät on 6 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen, sinä maksat minulle 50e ja jos ei ole, niin toisinpäin. Luulisi olevan sinulle naurettavan helppoa rahaa kun joukkue on nyt niin paska ja todennäköisyys onnistua hankinnoissa on mielestäsi erittäin huono. Vai onko se perse niin syvällä että et kykene? Hymiö.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Olet kritisoinut Kärppien seurajohtoa, pelaajahankintapolitiikkaa ja tämän myötä hankintoja, joukkueen nykyistä tilaa sekä Suikkasta. Mikä helvetti sinusta siis on hyvin? Mainitsemasi kolme pelaaja ovat kyllä kaikki hyviä hakuja, vaikka taisit kyllä hieman kritisoida Lehtostakin että ei ollut sitä mitä haettiin. Pitää ymmärtää, että ei liigaan saada SHL:ssä ja KHL:ssä edellisellä kaudella onnistuneita pelaajia. Lehtosessa kuitenkin potentiaalia on ja mielestäni sopii Suikkasen joukkueeseen!

Tuntuu myös hassulta, että sinä ilmeisesti olet oikea määrittelemään "realistisuuden". Haluaisitko lyödä vetoa asiasta? Jos Kärpät on 6 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen, sinä maksat minulle 50e ja jos ei ole, niin toisinpäin. Luulisi olevan sinulle naurettavan helppoa rahaa kun joukkue on nyt niin paska ja todennäköisyys onnistua hankinnoissa on mielestäsi erittäin huono. Vai onko se perse niin syvällä että et kykene? Hymiö.

Sinä et lue noita minun viestejäni. Juuri edellisessä viestissä kerroin mitkä asiat ovat hyvin, ja nyt kyselet että mikä on hyvin. Suosittelen kertaamaan.

Lyödään nuo vedot sitten kun se joukkueen kokoonpano on selvä, kuten myös edellisessä viestissä sanoin se menestys riippuu lopuista hankinnoista, onnistuneilla hankinnoilla pelataan välierissä ja epäonnistuneilla sääleissä. Paremminkin vetoa voitaisiin lyödä siitä tuleeko niitä kovia hankintoja vai ei, mutta sen vedon tuomaroiminen olisi mahdotonta kun tulijoiden kovuus on on aina subjektiivista.

Mutta pidetään mielessä, sitten kun Kärpät ilmoittaa että joukkue on tässä, voidaan arvioida sijoitukset ja lyödä panokset pöytään. Helppoa rahaa tosiaan. Jos nyt haluat lyödä vetoa, niin neljän parhaan joukko olkoon se raja, sillä Kärppien resursseilla neljän sakin ulkopuolella oleminen on floppi aina.
 

Zinetula

Jäsen
Höpö höpö. Positiivinen asenne tulevaan kauteen silloin, kun hyvään kauteen ei ole edellytyksiä, on itsensä kusettamista. Katsomoparkuja on vain negatiivinen vailla perusteita.

Oli mullakin positiivinen asenne kolmeen edelliseen kauteen kun meininki oli sen näköistä kuin se oli. Nyt on aivan eri tason puuhastelua kuin edellisillä kausilla. Jos sitä ei näe, on vain sokea tai tyhmä.
Et taida Oukka itse lukea omia viestejäsi tai tiedosta missä tilassa ne kirjoitat. Vastaavia on vaikka millä mitalla. Annat ymmärtää mm., ettei hyvään kauteen ole edellytyksiä ja sitten et suostu palstaveljen tarjoamaan helppoon rahaan. Mikä nyt on?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Sinä et lue noita minun viestejäni. Juuri edellisessä viestissä kerroin mitkä asiat ovat hyvin, ja nyt kyselet että mikä on hyvin. Suosittelen kertaamaan.

Lyödään nuo vedot sitten kun se joukkueen kokoonpano on selvä, kuten myös edellisessä viestissä sanoin se menestys riippuu lopuista hankinnoista, onnistuneilla hankinnoilla pelataan välierissä ja epäonnistuneilla sääleissä. Paremminkin vetoa voitaisiin lyödä siitä tuleeko niitä kovia hankintoja vai ei, mutta sen vedon tuomaroiminen olisi mahdotonta kun tulijoiden kovuus on on aina subjektiivista.

Mutta pidetään mielessä, sitten kun Kärpät ilmoittaa että joukkue on tässä, voidaan arvioida sijoitukset ja lyödä panokset pöytään. Helppoa rahaa tosiaan. Jos nyt haluat lyödä vetoa, niin neljän parhaan joukko olkoon se raja, sillä Kärppien resursseilla neljän sakin ulkopuolella oleminen on floppi aina.
Nyt on tähän vedonlyöntiin liittyen vähän väärä ketju, mutta mikset kykene lyömään vetoa jo nyt? Joukkue on mukaasi heikko ja seurajohto ei osaa koota joukkue ja hankinnat todennäköisesti paskoja. Helppo raha pitäisi olla jo nyt. Ja äskenhän sanoit että jos hankinnat ei onnistu niin säälärien kotietu vielä kuitenkin mahdollinen, eli kuuden joukkoon ei tämän perusteella olisi asiaa. Mikä siis mättää? Hankinnat sinun mukaasi kuitenkin epäonnistuu, tai ainakin todennäköisyys sille on mukaasi suuri.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Nyt on tähän vedonlyöntiin liittyen vähän väärä ketju, mutta mikset kykene lyömään vetoa jo nyt? Joukkue on mukaasi heikko ja seurajohto ei osaa koota joukkue ja hankinnat todennäköisesti paskoja. Helppo raha pitäisi olla jo nyt. Ja äskenhän sanoit että jos hankinnat ei onnistu niin säälärien kotietu vielä kuitenkin mahdollinen, eli kuuden joukkoon ei tämän perusteella olisi asiaa. Mikä siis mättää? Hankinnat sinun mukaasi kuitenkin epäonnistuu, tai ainakin todennäköisyys sille on mukaasi suuri.

Onko kuuden sakkiin sinusta onnistunut kausi näillä resursseilla? Runkosarjan sijat 5-6 on minusta melkoista alasajoa jo. Neljän sakkiin ja 50e, kiinni veti.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja Ohtamaatahan ei näkynyt jäätreeneissä, niin miten se nyt menikään tämän uuden kaverin rooli? Tuon perusteella näyttäis siltä, että oli sittenkin se Nutivaaran paikkaaja eikä mikään leveyshankinta kuten sinä väitit. .
Kyllä sinä, hyvä oukka, vetelet toistuvasti mutkia suoriksi Kärppien joukkueen kokoamista kritisoidessasi. Pikkaisen ihmettelen toimintatapaasi. Jos Ohtamaa Kärppiin tulisi, ei hän saisi jääharjoituksiin edes vielä osallistua, vaan viettäisi Liigan yleissopimuksen mukaista neljän viikon mittaista vapaata.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kyllä sinä, hyvä oukka, vetelet toistuvasti mutkia suoriksi Kärppien joukkueen kokoamista kritisoidessasi. Pikkaisen ihmettelen toimintatapaasi. Jos Ohtamaa Kärppiin tulisi, ei hän saisi jääharjoituksiin edes vielä osallistua, vaan viettäisi Liigan yleissopimuksen mukaista neljän viikon mittaista vapaata.

Ah, en tiennyt että MM-kisat lasketaan sen vapaan alkamiseen. Ohtamaan sarjakausihan päättyi maaliskuun alussa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ah, en tiennyt että MM-kisat lasketaan sen vapaan alkamiseen. Ohtamaan sarjakausihan päättyi maaliskuun alussa.
OK. Tosiaan maajoukkuepelitkin on kyseisessä yleissopimuksessa mainittu virallisiksi peleiksi. Viimeisen virallisen pelin jälkeen alkaa neljän täyden viikon mittainen loma.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Onko kuuden sakkiin sinusta onnistunut kausi näillä resursseilla? Runkosarjan sijat 5-6 on minusta melkoista alasajoa jo. Neljän sakkiin ja 50e, kiinni veti.
Oot sää sekasi. Mitä väliä sillä on mikä on minun mielestä epäonnistumista? Sinä sanoit että jos hankinnat epäonnistuu (niinkuin sanoit uskovasi) niin "säälien kotietu mahdollinen". Mitä siis epäröit?
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Oot sää sekasi. Mitä väliä sillä on mikä on minun mielestä epäonnistumista? Sinä sanoit että jos hankinnat epäonnistuu (niinkuin sanoit uskovasi) niin "säälien kotietu mahdollinen". Mitä siis epäröit?

En muuten haluaisi sekaantua, mutta @oukka heitti sulle jo vetoehdotuksen.

Ja kyllä omasta mielestänikin sääleihin tippuminen olisi jo erittäin paha pettymys Kärppien resursseilla.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Oot sää sekasi. Mitä väliä sillä on mikä on minun mielestä epäonnistumista? Sinä sanoit että jos hankinnat epäonnistuu (niinkuin sanoit uskovasi) niin "säälien kotietu mahdollinen". Mitä siis epäröit?

Vitun idiootti. Koska osa niistä hankinnoista voi onnistua. En minäkään usko että ne kaikki epäonnistuvat, mutta en usko että ne kaikki onnistuvatkaan. Ja jos minä veikkaan, että kausi tulee epäonnistumaan ja olen siitä valmis lyömään vetoa, niin kyllä silloin nimenomaan on väliä mikä minun mielestä on epäonnistumista.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Huhut koskien tätä Nicolaita: Norjalaispuolustaja Kärppien ryhmässä jäällä – Ahon mukaan sopimuksesta ei ole puhuttu | Liiga | Kaleva.fi

Eli hänellä ei ole sopimusta Kärppiin. Hän itse otti yhteyttä Kärppiin, että voisi tulla koeajalle.

No mutta tämähän on hyvä ja rauhoittava tieto, että Kärpät ei itse aktiivisesti ole tuon tason kaverien perässä!

Oiskos Aho mitään jos muutenkin tarinoisit jossain vähän joukkueen rakennuksesta julkisuudessa, niin ei tarvitsisi spekuloida kaiken maailman Tietämättömien kanssa täällä tyhjästä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Paljon melua taas tyhjästä. Tottakai itsekkin odotan vesikielellä Kärppien vahvistuksia ja niitä on ihan varmasti tulossa. Kärpät pystyy budjettinsa puolesta kilpailemaan jokaisen liigajoukkueen kanssa, joten siitä se ei jää kiinni. Kesä on vasta alussa ja markkinoilla on kyllä edelleenki vapaana huipputason pelaajia ja paljon.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Vitun idiootti. Koska osa niistä hankinnoista voi onnistua. En minäkään usko että ne kaikki epäonnistuvat, mutta en usko että ne kaikki onnistuvatkaan. Ja jos minä veikkaan, että kausi tulee epäonnistumaan ja olen siitä valmis lyömään vetoa, niin kyllä silloin nimenomaan on väliä mikä minun mielestä on epäonnistumista.
Voihelvetti.. Tottakai ne voi epäonnistua! Oletko niin idiootti että kukaan ehdottaisi vetoa jossa ei voi voittaa? Sinä vain väität että on todennäköistä että hankinnat ovat surkeita, niin todennäköisyys vedon voitollehan on sinulla, olettaen että olet oikeassa. Todennäköisyyksistähän vedonlyönneissä on kysymys, kun et edes sitä vaikuttanut tietävän. Minä tartuin kiinni tuohon väittämään jossa
a) sanoit että hankinnat todennäköisesti epäonnistuu
b)epäonnistuneilla hankinnoilla ollaan säälien kotiedussa vain kiinni
Etkö oikeesti ymmärrä vai esitätkö vain tyhmää?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Voihelvetti.. Tottakai ne voi epäonnistua! Oletko niin idiootti että kukaan ehdottaisi vetoa jossa ei voi voittaa? Sinä vain väität että on todennäköistä että hankinnat ovat surkeita, niin todennäköisyys vedon voitollehan on sinulla, olettaen että olet oikeassa. Todennäköisyyksistähän vedonlyönneissä on kysymys, kun et edes sitä vaikuttanut tietävän. Minä tartuin kiinni tuohon väittämään jossa

Anna olla jos ei veto kelpaa. En viitsi enempää käyttää rautalankaa, kun tuohon päähän ei uppoaisi pajavasarallakaan.
 
Noniin lapset... rauhoittukaapa sitten.

Mä voin @oukka ottaa sun kans vedon. Mä sanon, että Kärpät on vähintään välierissä(=neljän parhaan joukossa), ja sä sanot ettei ole. 20e. OK?
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuka tosissaan uskoi, että Kärpät hakee jostain Ruotsin alasarjoista pelaajia?
Valoja päälle.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin lapset... rauhoittukaapa sitten.

Mä voin @oukka ottaa sun kans vedon. Mä sanon, että Kärpät on vähintään välierissä(=neljän parhaan joukossa), ja sä sanot ettei ole. 20e. OK?
Mitä järkeä lyödä vielä vetoja, kun siellä on nippu pelaajia vielä tulossa. Katellaan sitten, kun joukkue on valmis. :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän tilanne ole sama kaikissa joukkueissa:Haetaan sitä kiekollista rightin yv-pakkia, ykkössentteriä ja kunnon snaiperia.Oman haasteen tekee tällä hetkellä KHL: n tilanne.Moni panttaa sopimustaan ja onhan se mahdollista,että pian on markkinoilla 8 joukkueellista vapaita pelaajia...Faktaa on, että Kärpät tarvitsee Ohtamaan tasoisen pakin ja 4-5 hyökkääjää, joista pari saisi olla kovan luokan senttereitä tyyliin mainittu Taffe ja Aaron Gagnon..Siihen muutama laituri ja helmikuussa täydennykset, niin ollaan aika korkealla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös