Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Onko Suikkanen syynä siihen, että Kärpät ongelmissa saada pelaajia?
Onko Kärpillä joku ongelma saada pelaajia?
Onko Suikkanen syynä siihen, että Kärpät ongelmissa saada pelaajia?
Janne Onnela twitterissä: Janne Pesonen sanoo, ettei ole mitään kiirettä päättää ensi kauden seuraa. Pari viikkoa aikoo pitää nyt lomaa ja sitten aloittaa treenit.
1+1=3? Kärpillä alkaa treenit suunnilleen 2 viikon kuluttua. (2 viikkoa ja 2 päivää eli 16.5)
Kyllä kotimaisten huippupelaajien keskuudessa on tiedossa se, että jos on yhtä hyvä vaihtoehto ja tarjous, kannattaa mennä siihen toiseen kuin Suikkasen jengiin. Ja tämä vain näiden ehdottomien huippujen (Pesonen, Aaltonen jne) osalta, joille hyviä tarjouksia tulee. Tätä asiaa on ihan turha kierrellä.
Tämä kuulostaa kyllä pikkaisen oudolta. Minulla tulee tällaisesta väitteestä mieleen, että yksittäistapauksesta on tehty omatoiminen raaka yleistys. Jos tällainen Sukkasen karttaminen on tiedossa kotimaisten huippupelaajien osalta, eikö sana ole kiirinyt aikalailla ytimessä operoivan Juha Junnon korviin? Juha Junno on sitten päättänyt ehdoin tahdoin palkata valmentajan, jonka alaisuuteen ei saa palkattua haluamiaan pelaajia? Ei kai nyt sentään.Kyllä kotimaisten huippupelaajien keskuudessa on tiedossa se, että jos on yhtä hyvä vaihtoehto ja tarjous, kannattaa mennä siihen toiseen kuin Suikkasen jengiin. Ja tämä vain näiden ehdottomien huippujen (Pesonen, Aaltonen jne) osalta, joille hyviä tarjouksia tulee. Tätä asiaa on ihan turha kierrellä.
Samaa huhua kuultu. Ulkomaalainen hyökkääjä lienee juuri hän. Saa ykkössentterin paineet harteilleen.Justin Hodgman ja 2 vuoden sopimus. Tämä siis huhu enkä suostu kivitettäväksi mikäli on ankka, mutta yleensä on tiennyt pelaajasiirroista työnsä kautta.. Katotaan osuuko taas..
Rotat hyppivät uppoavasta laivasta ??? Onko koskaan ollut tälläistä sopimuksenalaisten pelaajien joukkopakoa ???Aaltonen lähti, Miro. Ensi kaudella Suikkasen joukkueessa vastuuta tiedossa jos joku sattuu tulemaan
Sori, en ehtinyt eilen vastaamaan. Julkaistujen sopimusten perusteella ja huhujen perusteella iso kyllä sekä suurempana ongelmana poistuma...nyt lähti Aaltonen lisää!Onko Kärpillä joku ongelma saada pelaajia?
Puljujärvi, Aho ja Niemi! Näitä ei jää ikävä vai jo julkistetuista pelaajista löydät heidän tasoiset korvaajat?On kyllä Anssi Kelan levottomat tytöt täällä. Mistä tämä "kärpillä vaikea saada pelaajla" lähti nyt? Ne jotka lähtee, hakee uralla uutta steppiä kuten Junttila, Ikonen, Aaltonen, Niemi. Vain Junttilaa jäädään kaipaamaan. Huml, Mashur - ei ikävää. Hyviä tulijoita jo nyt joukkueessa.
Miksi Pesonen tulisi kärppiin jäähdyttelemään kun on hot ja saa isot rahat mistä tahansa muualta? Miksi S.Salminen olisi tullut kärppiin kun imua on isompiin palkkoihin?
Suikkainen ei ole aloittanut pestiään edes vielä ja kauhea paniikki. Tuskin ihan ykköskorin roolia on Leskiselle ja Mäenalaselle tulossa vaikka aika jo olisi. Nyt malttia. Hodgman tullessaan hyvä haku. Laatikaisen olisin pitänyt ja jättänyt Mikkolan pois mutta saapahan Ilkka kunniallisen lopun uralleen kotona.
On mahdollista että Pyörälä ja ehkä Kukkonen lähtee vielä Berniin Jalosen alaiseksi, niin kuin Backström ja Pesonen(?)
Sori, en ehtinyt eilen vastaamaan. Julkaistujen sopimusten perusteella ja huhujen perusteella iso kyllä sekä suurempana ongelmana poistuma...nyt lähti Aaltonen lisää!
Mikä siinä Suikkasessa tarkkaan ottaen mättää pelaajien näkökulmasta? Onko vaatimustaso liian kova, onko Suikkanen muuten vain mielipuoli, eikö se osaa valmentaa vai mitä? Saavutukset valmentajana kuitenkin kohtalaisen kovat vaikka valmennusura ei vielä hirveän pitkä ole.Kyllä kotimaisten huippupelaajien keskuudessa on tiedossa se, että jos on yhtä hyvä vaihtoehto ja tarjous, kannattaa mennä siihen toiseen kuin Suikkasen jengiin. Ja tämä vain näiden ehdottomien huippujen (Pesonen, Aaltonen jne) osalta, joille hyviä tarjouksia tulee. Tätä asiaa on ihan turha kierrellä.
Mikä siinä Suikkasessa tarkkaan ottaen mättää pelaajien näkökulmasta? Onko vaatimustaso liian kova, onko Suikkanen muuten vain mielipuoli, eikö se osaa valmentaa vai mitä? Saavutukset valmentajana kuitenkin kohtalaisen kovat vaikka valmennusura ei vielä hirveän pitkä ole.
Kuinka monen pelaajan mielipide on tämän väitteen taustalla? Minä olen kuullut yhden KHL:ssä viime kaudella pelanneen suomalaisen huippupelaajan mielipiteen, joka pelaisi mielellään ensi kaudella Kärpissä. Jotenkin edelleen pikkaisen kyseenalaistan sitä, millä kompetenssilla sinä, tai ylipäänsä kukaan, voi tuollaisen perin yleistävän väitteen heittää ilmoille. Kaikki, mitä Suikkasen metodeista kerrot, voi hyvin pitää paikkansa ja tuollaiseksihan me tavantallaajatkin hänet miellämme. Se, mitä Suikkanen on vuonna 2016, jää nähtäväksi.Aika tarkalleen on kerrottu syyksi Suikkasen katujätkämäisyys, joka ei tosiaan sovi kaikille. Sitä vittua ja saatanaa ei jaksa ihan kaikki kuunnella ja Suikkasen heikkoudeksi arjessa olen myös kuullut sen, ettei hän ole tarpeeksi orientoitunut taktisella puolella. Suikkanen on vanhan koulukunnan mies, joka vannoo kovan kesätreenin nimeen, eikä ihan kauheasti ole urallaan edes yrittänyt keksiä pelillisiä innovaatioita. Enemmänkin Kaitsu koetaan tsemppariksi pelaajille, jotka ostavat hänen juttunsa.
Täytyy muistaa sekin, että todellisen kärppäsydämen omaavia pelaajia on helpompi edelleenkin houkuttella Ouluun ilman, että valmentajan nimellä on merkitystä. Atte Ohtamaastahan puhuit?Kuinka monen pelaajan mielipide on tämän väitteen taustalla? Minä olen kuullut yhden KHL:ssä viime kaudella pelanneen suomalaisen huippupelaajan mielipiteen, joka pelaisi mielellään ensi kaudella Kärpissä. Jotenkin edelleen pikkaisen kyseenalaistan sitä, millä kompetenssilla sinä, tai ylipäänsä kukaan, voi tuollaisen perin yleistävän väitteen heittää ilmoille. Kaikki, mitä Suikkasen metodeista kerrot, voi hyvin pitää paikkansa ja tuollaiseksihan me tavantallaajatkin hänet miellämme. Se, mitä Suikkanen on vuonna 2016, jää nähtäväksi.
Kuinka monen pelaajan mielipide on tämän väitteen taustalla? Minä olen kuullut yhden KHL:ssä viime kaudella pelanneen suomalaisen huippupelaajan mielipiteen, joka pelaisi mielellään ensi kaudella Kärpissä. Jotenkin edelleen pikkaisen kyseenalaistan sitä, millä kompetenssilla sinä, tai ylipäänsä kukaan, voi tuollaisen perin yleistävän väitteen heittää ilmoille. Kaikki, mitä Suikkasen metodeista kerrot, voi hyvin pitää paikkansa ja tuollaiseksihan me tavantallaajatkin hänet miellämme. Se, mitä Suikkanen on vuonna 2016, jää nähtäväksi.
Toki kiinnostaa ja olen puhuttanutkin eri tahoja, kuten kerroin. Minun tahoni ovat vain kovin suppeat. En usko, että kenelläkään on todellista kompetenssia vetää sellaisia johtopäätöksiä kuin sinä olet tässä tehnyt.(Suomalaiset huippupelaajat eivät pelaa Kärpissä Suikkasen takia.)Toki mielipiteitä saa olla ja kannanottaminen on hyvä asia. Jäädään tosiaan katselemaan, mitä tuleman pitää.Voit toki kyseenalaistaa ihan miten haluat ja miettiä kompetenssia. Tätä asiaa kannattaa tutkia ja puhuttaa eri tahoja, jos kiinnostaa.
Toki kiinnostaa ja olen puhuttanutkin eri tahoja, kuten kerroin. Minun tahoni ovat vain kovin suppeat. En usko, että kenelläkään on todellista kompetenssia vetää sellaisia johtopäätöksiä kuin sinä olet tässä tehnyt.(Suomalaiset huippupelaajat eivät pelaa Kärpissä Suikkasen takia.)Toki mielipiteitä saa olla ja kannanottaminen on hyvä asia. Jäädään tosiaan katselemaan, mitä tuleman pitää.