Olen samaa mieltä. Rynnäs olisi aikamoinen lottovoitto Kärpille tähän hetkeen. Rynnäs oli Kärpissä aivan loistava ennen kevään loukkaantumistaan. Rynnäs on paras maalivahti, jonka olen omin silmin Kärppien maalilla nähnyt. Toivottavasti saadaan Rynnäs Ouluun ja mielellään jopa ensi kaudenkin kattavalla sopimuksella.Kyllä minulle vaan Rynnäs kelpaisi. Näytöt liigasta on tähän mennessä hyvät. Okei, eihän ne pudotuspelit viimeksi Kärpissä kovin hyvin menneet, mutta pistän ne osaksi myös loukkaantumisen piikkiin. Rynnäksen epäonneksi (ja Kärppien onneksi) Karhunen vain oli niin maaginen silloin, että ajoi runkosarjan lopussa ja pudotuspeleissä Rynnäksen ohi. Mielestäni tällä hetkellä olisi paras mahdollinen kirittäjä Aittokalliolle.
Rynnäs on paras maalivahti, jonka olen omin silmin Kärppien maalilla nähnyt.
Jatketaan vielä OT:ta, mutta kyllä omissa papereissani Bäckströmin Nikke menee vielä Thomasinkin ohi. Bäckström oli niin jäätävän varma kassari että ei tarvinnut koskaan pelätä että mitä siellä tapahtuu. Uskomaton viilipytty, ja paljon kertoo sekin ettei Bäcksin tarvinnut koskaan venyä mihinkään paraatitorjuntoihin, koska yleensä mies oli jo valmiiksi siinä kiekon edessä joten venymisiä ei edes tarvittu.Täydellinen OT, mutta minun kirjoissani Tim Thomas ajaa ohi - Oli huikea, niin kauan kun kiinnosti. Thomas vapaana agenttina takaisin!
No joo, hyvä valinta on Tim Thomaskin. Makuasioita ja minulle maistuu parhaiten Rynnäs. Halusin vain muistuttaa, kuinka vakuuttava Rynnäs kärppäkaudellaan oli. Välillä kävi vastustajia jopa vähän sääli, niin ylivoimainen ohitettava Rynnäs oli.Täydellinen OT, mutta minun kirjoissani Tim Thomas ajaa ohi - Oli huikea, niin kauan kun kiinnosti. Thomas vapaana agenttina takaisin!
Luulisin kestävän. Rajaniemi vakuuttanut minut, tämän päivän peliä en kyllä nähnyt.Mahtaako psyyke kestää keväällä?
Taitaa verotus muodostua ongelmaksi tässäkin(?) , Säteri kyllä mielellään pelaisi pitkälle kevääseen.Harri Säteri voisi olla yksi hyvä ehdokas tolppien väliin jos ja kun pelit KHL:ssä loppuvat jos ja kun seuran rahat loppuu kesken. Tämä siis ihan perstuntumalla.
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.
Vaakanainen meni Jyppiin, joten spekulaatiot hänen suhteen voidaan lopettaa.Lupaavin pakki since Ristolainen. Aivan varmasti olisi kelvannut mihin tahansa liigaseuraan, myös Kärppiin.
Vaakanainen pelaa todennäköisesti Jypissä yhden kauden ja siirtyy sen jälkeen Atlantin toiselle puolelle. Siinä mielessä ratkaisevaa on, millä tasolla Vaakanainen pelaa ensi kauden eikä niinkään hänen uransa odotusarvo. Uskon että Ronkainen on aivan yhtä hyödyllinen pelaaja nimenomaan ensi kaudella.Ronkainen on ainoa edes sinne päin, ja hänenkin uran odotusarvo kalpenee Vaakanaiselle melko reilusti.