Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 076 921
  • 17 337

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Niinhän se Hostikkakin menetettiin Ketterälle. Onneksi ensi viikolla julkistetaan (hallihuhujen mukaan) kaksi uutta sopimusta loppukaudelle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä minulle vaan Rynnäs kelpaisi. Näytöt liigasta on tähän mennessä hyvät. Okei, eihän ne pudotuspelit viimeksi Kärpissä kovin hyvin menneet, mutta pistän ne osaksi myös loukkaantumisen piikkiin. Rynnäksen epäonneksi (ja Kärppien onneksi) Karhunen vain oli niin maaginen silloin, että ajoi runkosarjan lopussa ja pudotuspeleissä Rynnäksen ohi. Mielestäni tällä hetkellä olisi paras mahdollinen kirittäjä Aittokalliolle.
Olen samaa mieltä. Rynnäs olisi aikamoinen lottovoitto Kärpille tähän hetkeen. Rynnäs oli Kärpissä aivan loistava ennen kevään loukkaantumistaan. Rynnäs on paras maalivahti, jonka olen omin silmin Kärppien maalilla nähnyt. Toivottavasti saadaan Rynnäs Ouluun ja mielellään jopa ensi kaudenkin kattavalla sopimuksella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täydellinen OT, mutta minun kirjoissani Tim Thomas ajaa ohi - Oli huikea, niin kauan kun kiinnosti. Thomas vapaana agenttina takaisin!
Jatketaan vielä OT:ta, mutta kyllä omissa papereissani Bäckströmin Nikke menee vielä Thomasinkin ohi. Bäckström oli niin jäätävän varma kassari että ei tarvinnut koskaan pelätä että mitä siellä tapahtuu. Uskomaton viilipytty, ja paljon kertoo sekin ettei Bäcksin tarvinnut koskaan venyä mihinkään paraatitorjuntoihin, koska yleensä mies oli jo valmiiksi siinä kiekon edessä joten venymisiä ei edes tarvittu.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täydellinen OT, mutta minun kirjoissani Tim Thomas ajaa ohi - Oli huikea, niin kauan kun kiinnosti. Thomas vapaana agenttina takaisin!
No joo, hyvä valinta on Tim Thomaskin. Makuasioita ja minulle maistuu parhaiten Rynnäs. Halusin vain muistuttaa, kuinka vakuuttava Rynnäs kärppäkaudellaan oli. Välillä kävi vastustajia jopa vähän sääli, niin ylivoimainen ohitettava Rynnäs oli.

Edit. Bäckström oli tottakai mainio, mutta minä en samaa maagisuutta hänessä nähnyt kuin Ryntäässä ja Thomaksessa.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole kuulemma Rynnäs tulossa. Lähteenä Hilli @ Nelonen Pro 2
E: Saaneet juuri perheenlisäystä Ryntäät.
 
Viimeksi muokattu:

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Raju vakuuttaa peli peliltä enemmän. Todella rauhallista ja kliinistä työskentelyä. Mahtaako psyyke kestää keväällä?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Rajulle jatkoa ehdottomasti!
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Rajaniemessä on paljon samaa kuin Karhusessa, torjuntyyliä ja ylipelaamista myöten. Parhaimmillaan hyvä maalivahti ja jos ei isoa kalaa saada koukkuun maalivahtirintamalla niin Rajulle ehdottomasti jatkoa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Harri Säteri voisi olla yksi hyvä ehdokas tolppien väliin jos ja kun pelit KHL:ssä loppuvat jos ja kun seuran rahat loppuu kesken. Tämä siis ihan perstuntumalla.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jatketaan tänne huhuiluja...
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
No mutta! Eiköhän maailmanmestari ole Niko Hovinen - MM-kultaa 2011 kolmosveskana ja yhteistä historiaa Kaitsun kanssa löytyy Pelicansista kaudelta 2011-2012!

No, jospa ei kuitenkaan. Mestarijoukkueesta 2011 ilman sopimusta ensi kaudelle ovat T. Ruutu, Pesonen, Aaltonen, Pihlström, Salmela, Väänänen, Kapanen ja Lassila. Jos nyt kyse on todella tuon joukkueen pelaajasta, eiköhän se ole Pessi tai Juhis. Mutta odotellaanpa.

95-tiimistä ainoa pelaava taitaa olla enää Petu...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse kävin samaa listaa läpi ja jos noista pitäisi "veikata" , sanoisin, että sehän se on aina mielessä....Lassilakin olisi hyvä kaappaus jos Aittokallio päättääkin lähteä.Mailapelaaminenhan Lassilalla on maailmanluokkaa
 
Eipä ollut Vaakanainen se muailmanmestari josta poristiin. Itse olin aika varma että on, mutta hyvä näin. Tämä nosti omia odotuksiani aikalailla ja ehkä se sitten on kuin onkin se Pesonen. Aaltonen ja Hagman myös mahdollisia. Toivottavasti kuitenkin joku tasonsa jo todistanut kärkiketjun tekijämies.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Joo varmaan raahaavat jotai kehäraakkeja rahalla tänne..... periaatteessa kovia pelaajia........mutta.... Joko JYPin mestaruudesta voi muuten lyödä jossain vetoa...??
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.

Listaatko kaikki ne omat junnut, joille ei riitä pelipaikkoja puolustuksessa? Aika hemmetin ohutta on. Ronkainen on ainoa edes sinne päin, ja hänenkin uran odotusarvo kalpenee Vaakanaiselle melko reilusti. Et näe mitään eroa tämän hetken ja viime kesän tilanteessa, jolloin Kärppien puolustus oli niminä miehitetty täyteen kun Saarijärvi jäi Amerikkaan?

Ei sillä, ymmärrän täysin Vaakanaisen ratkaisun. JYPin rosteri on hyvin koossa ja tuo jengi voi alkaa vaikka heti pelaamaan mestaruudesta. Kärppien osalta ensi kausi onkin vielä hämärän peitossa, mitä on tulossa.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.

Olishan tuo Vili varmaan kelvannut, jos vain oltaisiin saatu... Enkä kyllä itsekkään pidä siitä, että. Esim Ruotsajainen ja Sebok sössittiin muualle.

Kuluneella kaudella Sebokista Olisi varmasti ollut iloa enemmän kuin Fisu Antista. Toki Kalaputaassakin on iso potentiaali, mutta Sebok nyt vaan oli kauden alussa paljon valmiimpi liiga pellaaja.
 

Ränse

Jäsen
En tiedä miksi Kärppiin pitäisi muiden junnuja haalia, kun omillekaan ei riitä pelipaikkoja. Olisihan siellä ollut esim. Saarijärvi viime kaudella tarjolla, mutta ei kelvannut. Miksi Vaakanainen olisi sitten pitänyt ottaa? Kaiken lisäksi Vaakanainen lähtee vuoden kuluttua tiehensä, joten ilo olisi ollut lyhytaikainen.

Lupaavin pakki since Ristolainen. Aivan varmasti olisi kelvannut mihin tahansa liigaseuraan, myös Kärppiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ronkainen on ainoa edes sinne päin, ja hänenkin uran odotusarvo kalpenee Vaakanaiselle melko reilusti.
Vaakanainen pelaa todennäköisesti Jypissä yhden kauden ja siirtyy sen jälkeen Atlantin toiselle puolelle. Siinä mielessä ratkaisevaa on, millä tasolla Vaakanainen pelaa ensi kauden eikä niinkään hänen uransa odotusarvo. Uskon että Ronkainen on aivan yhtä hyödyllinen pelaaja nimenomaan ensi kaudella.

Suuressa kuvassa on tietysti huolestuttavaa ettei Suikkasen Kärppiin ole tulijoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös