Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 4 768 798
  • 19 654

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Joo Westerholm otti tänäänkin vaan jonkun neljä gamesaveria ja antoi mahdollisuuden voittaa.

Tämä se Westerholmin ongelma vähän on. Ottaa yliluonnollisia välillä kiinni ja sitten päästää yhden kaksi helpohkosti.

En tiedä saako tuota koskaan torjumaan niin, että vetäisi koko matsin tuolla maagisella tasolla.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Se peli tuli muuten ihan ilmaiskanavalta, näkee paremmin ne tilanteet kuin teksti-tv:ltä.
Kyllähän tämä ilta nyt viimeistään itselle paljastaa ettei sillä ole muutamalle nimimerkille mitään väliä miten Westerholm pelaa. Ainoa millä on väliä pelaako Westerholm vai ei. Pelannut jo pitempään erinomaisesti, tänään pelasi huippupelin mutta jaksetaan jankuttaa että helppoja menee ja horista omia jostain voittavasta maalivahdista, vaikka näillä kriteereillä semmoista ei ole olemassakaan tässä maailmassa. Edelleen illan parasta antia oli käsittämätön aivoakrobatia miten Kookoon viimeinen tyhjiin laitettu kiekko meni Westerholmin piikkiin. Joskus olen tätä vitsillä heittänyt, mutta en oikeasti kuvitellut näkeväni päivää että tätä tosissaan yritettäisiin vääntää.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tämä ilta nyt viimeistään itselle paljastaa ettei sillä ole muutamalle nimimerkille mitään väliä miten Westerholm pelaa. Ainoa millä on väliä pelaako Westerholm vai ei. Pelannut jo pitempään erinomaisesti, tänään pelasi huippupelin mutta jaksetaan jankuttaa että helppoja menee ja horista omia jostain voittavasta maalivahdista, vaikka näillä kriteereillä semmoista ei ole olemassakaan tässä maailmassa. Edelleen illan parasta antia oli käsittämätön aivoakrobatia miten Kookoon viimeinen tyhjiin laitettu kiekko meni Westerholmin piikkiin. Joskus olen tätä vitsillä heittänyt, mutta en oikeasti kuvitellut näkeväni päivää että tätä tosissaan yritettäisiin vääntää.

Tämä taitaa olla valitettavan yleistä monien jengien faneilla, että jos joku veskari tai pelaaja ei ole joidenkin mieleen, niin hänen mokansa muistetaan pidempään, kun mitä ne onnistumiset ja sitten niissäkin peleissä, joissa kyseinen veskari pelaa hyvin, niin silti häntä syyllistetään joistakin helpoista maaleista. Tuolla meidän palstalla on meidän faneilla just sama juttu Taposen suhteen, että häneen ei toisilla sitä luottoa tunnu olevan minkään vertaa, vaikka hän pelaisi hyvän pelin tai useammankin, niin silti vaan niistä mokista jotkut jaksavat aina muistuttaa.

Mitä olen tätä palstaa lukenut, niin oon huomannut just tämän saman asian, että toisilla sitä luottoa ei Westerholmia kohtaan tunnu löytyvän, vaikka hän pelaisi hyvänkin ottelun. Mutta ilmeisesti juurikin sitä tasaisuutta myös Westerholm tarvitsisi vielä lisää otteisiinsa ja sitä kun ei oikein muuten tule, kun vain pelaamalla, onnistumalla ja tietenkin myös sillä, että niitä voittoja tulisi, koska niiden myötä se veskarin peli aina myös vaikuttaa heti paremmalta ja jää varsinkin fanien mieleen paremmin, kun mitä ne tappiopelit.

Kyllä mä ainakin aikaisempina kausina näin Westerholmissa sitä potentiaalia ihan hyväksi liigatason veskariksi, mutta kuten sanoinkin, niin sitä tasaisuutta pitäisi vaan saada vielä lisää.

En nähnyt valitettavasti tämän illan matsia ollenkaan, mutta ilmeisesti Westerholm pelannut silti hyvän pelin, vaikka se tappio tulikin, eli ei näköjään kaatunut tänään ainakaan veskaripeliin tämä matsi, joka on aina hyvä asia jatkoa ajatellen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy