Mainos

Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

• 4 628 499
  • 19 215
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän tässä on koko seura suossa, jos Karjalainen mahtuu rosteriin ja vielä vahvistuksena. Kun muistellaan kultaisia vuosia ei "karjalaiset" olisi olleet edes puheissa. Mutta tähän on tultu Kärpissä. Epätoivoista, mutta toivottavasti vain todellakin mutua ja huhua.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei missään nimessä Karjalaista tänne, kun kerran Masin saatiin. Kiekollinen pakki kiitos! Ja äkkiä.

Todellakin. En usko, että siitä Karjalaisesta olisi teille mitään hyötyä tällä kaudella, kun varmasti teilläkin on ihan yhtä kova tarve sille osaavalle kiekolliselle puolustajalle, kun mitä meilläkin on tällä hetkellä.

Muutenkin tällaisia ns. "edarin jätkiä" on ihan turha hankkia enää nykypäivän SM-liigaan, jos joukkue haluaa oikeasti menestyä. Meidän jengissä on kyllä heistä kokemusta enemmän kun tarpeeksi, niin en suosittele. Tappara sen sijaan onkin pysytellyt varsinkin viimeiset 10 vuotta heistä kokonaan erossa, niin tulos onkin ollut joka vuosi juurikin sen mukaista.

Karjalaista en meille huolisi, mutta sen Berglundin voisin ottaa meille takaisin, sillä kävihän meillä äskettäin se hänen maanmiehensä Granberg myös, niin uskoisin kyllä Berglundin olevan häntä parempi ja ennen kaikkea taitavampi pelaajana mitä Freddie oli.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät saavat itse syyttää vallitsevaa tilannetta ja heidän ongelma ja mahdollinen ratkaisuhan se on.
Minulla on villi veikkaus, että Kärpät valitsevat "siirtymätiimin" valmennukseen koska enää seura ei voi katsoa tätä touhua, uskottavuus on tässä menossa. Luulen että on haettu toimiva ja pätevä valmennusryhmä viemään tämän kauden kevääseen saakka. Samalla julkaistaan Petri Karjalaisen sopimus useammaksi vuodeksi alkaen 2025-2026. Samaa touhua ja hölmöläisen hommaa seura jatkaa kuten ennenkin. Hölmöläiset yrittivät viedä säkeillä valoa pirttiin. Sama homma tässä. Entäpäs jos se "siirtymätiimi" onkin helkkarin hyvä, mitäs sitten ?

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät saavat itse syyttää vallitsevaa tilannetta ja heidän ongelma ja mahdollinen ratkaisuhan se on.
Minulla on villi veikkaus, että Kärpät valitsevat "siirtymätiimin" valmennukseen koska enää seura ei voi katsoa tätä touhua, uskottavuus on tässä menossa. Luulen että on haettu toimiva ja pätevä valmennusryhmä viemään tämän kauden kevääseen saakka. Samalla julkaistaan Petri Karjalaisen sopimus useammaksi vuodeksi alkaen 2025-2026. Samaa touhua ja hölmöläisen hommaa seura jatkaa kuten ennenkin. Hölmöläiset yrittivät viedä säkeillä valoa pirttiin. Sama homma tässä. Entäpäs jos se "siirtymätiimi" onkin helkkarin hyvä, mitäs sitten ?
Tätä mä oon itse sanonut useaan otteeseen, ei tässä oikein oo muuta mahdollisuutta ku näyttää pelleltä koko kiekkoyhteisön edessä. Siirtymävaiheesta voi kysyä muuten tepsiltä ja Raipelta.

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Aimo Ruiskoff
Karjalaista en meille huolisi, mutta sen Berglundin voisin ottaa meille takaisin, sillä kävihän meillä äskettäin se hänen maanmiehensä Granberg myös, niin uskoisin kyllä Berglundin olevan häntä parempi ja ennen kaikkea taitavampi pelaajana mitä Freddie oli.
Ompa hyvä kuulla Kärppien huhuketjussa että keitä pelaajia kelpuutettaisiin IFK:n paitaan.

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
”Siinä ensimmäinen kiertoharjoitus poikien kanssa katottiin ja totesin että oiskohan se kuitenkin tässä”.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
sen Berglundin voisin ottaa meille takaisin, sillä kävihän meillä äskettäin se hänen maanmiehensä Granberg myös, niin uskoisin kyllä Berglundin olevan häntä parempi ja ennen kaikkea taitavampi pelaajana mitä Freddie oli.
Joko oot Pesosen Jannelle kilauttanut? Nyt lähtis lähes NHL-tason ruotsalainen pakkitaituri halvalla!

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lauantain tappion jälkeen on ollut aikamoinen mediahiljaisuus. Se joko tietää hyvää ja nyt neuvotellaan ennenkuin julkaistaan. Tai sitten tämä hiljaisuus tietää sitä ettei seura ole vieläkään oppinut mitään. Toivotaan ensimmäistä vaihtoehtoa:)

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Lauantain tappion jälkeen on ollut aikamoinen mediahiljaisuus. Se joko tietää hyvää ja nyt neuvotellaan ennenkuin julkaistaan. Tai sitten tämä hiljaisuus tietää sitä ettei seura ole vieläkään oppinut mitään. Toivotaan ensimmäistä vaihtoehtoa:)

Mikä mediahiljaisuus? Juuri eilenhän Myllykoski MTV:n haastattelussa kertoi että ei ole mitään ongelmaa kun lauantainakin pelattiin hyvin.

Kempton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nick Ritchie
Onkohan Rantakari vapautumassa Sportista?, jos - niin sopisiko Kärppien pelaavaan rosteriin, olisiko vahvistus?
Väittäisin, että olisi vahvistus. Tässähän voisi olla jopa vaihtokauppa Rantakari/Berglund paikallaan, mikä tyydyttäisi jokaista osapuolta. Ei Rantakari mikään huippuhankinta ole, mutta menisi ainakin toisessa ylivoimassa.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Onkohan Rantakari vapautumassa Sportista?, jos - niin sopisiko Kärppien pelaavaan rosteriin, olisiko vahvistus?
Sekä Rantakari, että Karjalainen olisisivat ehdottomasti vahvistuksia nykyiseen pakistoon. Molemmat vieläpä righteja, joille on huutava tarve.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En kyllä ymmärrä miksi Kärppien pitäisi hommata Sportin hyllyttämiä pelaajia, joilla on alkoholiongelma. Molemmat ovat päätyneet Sporttiin ihan syystä ja myös hyvästä syystä olleet ulkona joukkueen toiminnasta.

Toki ei siinä, jos haluaa tähän sekoilevaan organisaatioon lisää sekoilua.

Bozek#57

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En kyllä ymmärrä miksi Kärppien pitäisi hommata Sportin hyllyttämiä pelaajia, joilla on alkoholiongelma. Molemmat ovat päätyneet Sporttiin ihan syystä ja myös hyvästä syystä olleet ulkona joukkueen toiminnasta.

Toki ei siinä, jos haluaa tähän sekoilevaan organisaatioon lisää sekoilua.
Ja ainakin joistain Mylin puheista sai käsityksen, että tarkkaan katsovat myös persoonan soveltuvuutta. Rantakarin lähihistoriassa seurat vaihtuneet ilmeisesti aika tiuhaan, joten sekin saattaa jostain kertoa.

Parempi olisi pysytellä kaukana näistä, mutta melkoista sekoiluahan tuo nytkin näyttää olevan, Onneksi eivät tunne talon tapoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy