Siis nämähän on vaa insta-scouttauksia. Yleensä näillä on suuri painoarvo kyllä.Aivopieru.
Mutta nopeasti on reagoitu Turusen loukkaantumiseen, jos Almond ja Jasek saapuu tänne.
Jos tulevat niin toivottavasti luovutaan Mellistä.
Siis nämähän on vaa insta-scouttauksia. Yleensä näillä on suuri painoarvo kyllä.Aivopieru.
Mutta nopeasti on reagoitu Turusen loukkaantumiseen, jos Almond ja Jasek saapuu tänne.
Kamoon.Jos etsitään hyökkääjää ja pakkia, ei saisi hyökkääjää tuoda koska ei ole löytänyt pakkia?
OK.
Kamoon.
Ottaisin Jasekin avosylin vastaan.
Sori, oli pakko korjata.Valmentaja ja pari kovan tason apuvalmentajaa siis syksyllä/alkutalvesta sisään.
Huhuilla ilman Turusta (ja aikanaan Turusen kanssa)
Alasiurua (Turunen) - Jasek - Ruschhoff
Tardif - Kovarcik - Gardiner
Nikupeteri - Melnick - Virta
Korpimäki/Nikupeteri- Almond - Anttila
Sitten sinne pakkimarkkinoille, hopi hopi.
Minä toivon, että vaihdossa Berglundiin tulee kolme laatupakkia. Muuten en kyllä ymmärtäisi Berglundin ulostamista tässä vaiheessa..Toivon sormet ristissä, että Myli on saanut tungettua Berglundin vaihdossa Ruotsiin.
Minä toivon että Berglund jatkaa ja vaihdossa lähtee Kivistö ja Jandus. Huudan itsekin Myli ulos jos lähettää paskan pakiston ainoan kiekollista peliä edes hieman osaavan pois hyökkääjän tieltä.Toivon sormet ristissä, että Myli on saanut tungettua Berglundin vaihdossa Ruotsiin.
Itselläni on hyvin kaksijakoiset fiilikset. Ja oikeastaan sama fiilis joka syksy.. Eli kannattaako tuohon ketään hankkia. Mikä lopulta voisi muuttua, jos sama valmennus ja puolustus jatkaa?Joko Jasek itse trollaa, tai sitten hän tulee Kärppiin. Seuraa jääkiekkojoukkueista vain Kärppiä ja MoDo:ta, joten minkään kaverin perässäkään tuskin seuraa. Tai tietenkin voi olla vahinko tuo seuraus, mutta kyllähän tässä vaan odotukset nousi :D
Ilmaisin itseäni huonosti, mutta oletan että tuossa tapauksessa myös pakistoon olisi löydetty oikeita vahvistuksia. Tuskin Berglund ainakaan Pohjois-Amerikkaan lähtee vaihdossa, kun sinne suuntaan Mylillä on vieheet vesillä.Minä toivon että Berglund jatkaa ja vaihdossa lähtee Kivistö ja Jandus. Huudan itsekin Myli ulos jos lähettää paskan pakiston ainoan kiekollista peliä edes hieman osaavan pois hyökkääjän tieltä.
Kärpät on muokkaamassa vanhaa sanontaa uusiksi: "Hyökkäys on ainoa puolustus"Pitää hyökätä paremmin, joten ei muuta kuin Jasek sisään!
Ymmärrän tämän kyllä, mutta samalla oon ihan täysin 100% mukana siinä että joukkuetta vahvistetaan. Ja eihän tuo sama puolustus tule koko kautta jatkamaan, se on saletti.Itselläni on hyvin kaksijakoiset fiilikset. Ja oikeastaan sama fiilis joka syksy.. Eli kannattaako tuohon ketään hankkia. Mikä lopulta voisi muuttua, jos sama valmennus ja puolustus jatkaa?
Justin Schultz (elite) huhutaan siirtyvän Eurooppaan pelaamaan täksi kaudeksi. Laitahan Myli kunnon tarjousta pöytään, tässä ois meille Rightin pakki, joka osaa avata peliä :)
Luulisi, että ennemmin seuraisi Kovarcikia, jos kavereita ovat.Aikamoista, jos Jasekin kahden vuoden sopimus kääritään roskakoriin seitsemän pelin jälkeen. Äkkiseltään kuulostaa erikoiselta. Olisko tuon Jasekin Kärppien Insta seuraamisen takana Kovarcik, eli seuraa kaverinsa seuraa? En siis edes tiedä, ovatko kavereita, mutta joku syy tuohon kuitenkin on.
Jasek ja Kovarcik eivät edes seuraa toisiaan instagramissa, joten tuon teorian voi pyyhkiä.Olisko tuon Jasekin Kärppien Insta seuraamisen takana Kovarcik, eli seuraa kaverinsa seuraa? En siis edes tiedä, ovatko kavereita, mutta joku syy tuohon kuitenkin on.
Luulisi tässä tapauksessa seuraavansa edes tätä kaveria. Tai että kyseinen kaveri seuraisi häntä.Aikamoista, jos Jasekin kahden vuoden sopimus kääritään roskakoriin seitsemän pelin jälkeen. Äkkiseltään kuulostaa erikoiselta. Olisko tuon Jasekin Kärppien Insta seuraamisen takana Kovarcik, eli seuraa kaverinsa seuraa? En siis edes tiedä, ovatko kavereita, mutta joku syy tuohon kuitenkin on.