Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 449 707
  • 18 435

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei ole Jasekilla lähtenyt oikein kotimaassaan. Ensiksi viime kaudella oli pudottamassa Oskarshamnia Allsvenskaniin ja tällä nykyisellä kaudella 7 peliin yksi tehopiste ja -7 pakkasella.

Lukas Jasek - Eliteprospects
Eikös Jasek oo tsekkiläinen?
 

Horemheb18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eivätkö nuo aika kovalla prosentilla pelaajiksi tule jotka alkavat seuraamaan ?
Pakkikalustoa täytyy vahvistaa, olipa valmentaja mikä mies hyvänsä ja eiköhän Myllykoski kaikkensa sen eteen tee, mutta hyökkäys on liian tasapaksu kovan ykkösketjun takana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhuilla ilman Turusta (ja aikanaan Turusen kanssa)

Alasiurua (Turunen) - Jasek - Rueschhoff
Tardif - Kovarcik - Gardiner
Nikupeteri - Melnick - Virta
Korpimäki/Nikupeteri- Almond - Anttila

Sitten sinne pakkimarkkinoille, hopi hopi.
 
Viimeksi muokattu:

Horemheb18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huhuilla ilman Turusta (ja aikanaan Turusen kanssa)

Alasiurua (Turunen) - Jasek - Ruschhoff
Tardif - Kovarcik - Gardiner
Nikupeteri - Melnick - Virta
Korpimäki/Nikupeteri- Almond - Anttila

Sitten sinne pakkimarkkinoille, hopi hopi.

Ehdottomasti Melnick laitaan, koska hän on vieraalla paikalla sentterinä vieläpä uudessa sarjassa, uudessa kaukalossa ja tuollaisen pelityylin kanssa. Ei sopeudu lainkaan keskelle tällä hetkellä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos tänne tosissaan Jasek, sekä Almond on tulossa, niin Melnick joutaa kilometritehtaalle.

Toivon sormet ristissä, että Myli on saanut tungettua Berglundin vaihdossa Ruotsiin.
 

Micol

Jäsen
Jos Jasek on mahdollista saada, niin tottakai hänet pitää napata. Olisi ainakin mahdollista rakentaa hyökkäyssuuntaan toinen tulosketju, eikä jäisi ainakaan keskikaistasta enää mikään kiinni.

Mantelista en edes jaksa kommentoida ja miettiä mitään.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Toivon sormet ristissä, että Myli on saanut tungettua Berglundin vaihdossa Ruotsiin.
Minä toivon että Berglund jatkaa ja vaihdossa lähtee Kivistö ja Jandus. Huudan itsekin Myli ulos jos lähettää paskan pakiston ainoan kiekollista peliä edes hieman osaavan pois hyökkääjän tieltä.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Joko Jasek itse trollaa, tai sitten hän tulee Kärppiin. Seuraa jääkiekkojoukkueista vain Kärppiä ja MoDo:ta, joten minkään kaverin perässäkään tuskin seuraa. Tai tietenkin voi olla vahinko tuo seuraus, mutta kyllähän tässä vaan odotukset nousi :D
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Joko Jasek itse trollaa, tai sitten hän tulee Kärppiin. Seuraa jääkiekkojoukkueista vain Kärppiä ja MoDo:ta, joten minkään kaverin perässäkään tuskin seuraa. Tai tietenkin voi olla vahinko tuo seuraus, mutta kyllähän tässä vaan odotukset nousi :D
Itselläni on hyvin kaksijakoiset fiilikset. Ja oikeastaan sama fiilis joka syksy.. Eli kannattaako tuohon ketään hankkia. Mikä lopulta voisi muuttua, jos sama valmennus ja puolustus jatkaa?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä toivon että Berglund jatkaa ja vaihdossa lähtee Kivistö ja Jandus. Huudan itsekin Myli ulos jos lähettää paskan pakiston ainoan kiekollista peliä edes hieman osaavan pois hyökkääjän tieltä.
Ilmaisin itseäni huonosti, mutta oletan että tuossa tapauksessa myös pakistoon olisi löydetty oikeita vahvistuksia. Tuskin Berglund ainakaan Pohjois-Amerikkaan lähtee vaihdossa, kun sinne suuntaan Mylillä on vieheet vesillä.

Vaikka en minä tiedä paraneeko tuo Mäntymaan pelitapa millään vahvistuksilla. Tuskin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Itselläni on hyvin kaksijakoiset fiilikset. Ja oikeastaan sama fiilis joka syksy.. Eli kannattaako tuohon ketään hankkia. Mikä lopulta voisi muuttua, jos sama valmennus ja puolustus jatkaa?
Ymmärrän tämän kyllä, mutta samalla oon ihan täysin 100% mukana siinä että joukkuetta vahvistetaan. Ja eihän tuo sama puolustus tule koko kautta jatkamaan, se on saletti.

Toivottavasti valmennuksen osaltakin tehdään johtopäätökset tarpeeksi ajoissa, jos homma ei ala paremmaksi muuttua nopealla aikataululla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös