Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 121 375
  • 17 514

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Useamman kerran nyt lukenut tämän lauseen eri käyttäjien kirjoittamana. Missä noin on siis sanottu?
”Olemme innoissamme tämänhetkisestä tilanteesta, sillä näiden sopimusten myötä joukkue on valmis rakentamaan yhteistä arkea tulevalle kaudelle!”
iloitsee Kukkonen.


Näin minä nuo Kukkosen sanat Kärppien tiedotteessa tulkitsen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uusi UTJ ?
Siis tämä on ihan mutujuttu, mutta enemmän ja enemmän alkaa tulla visio kuka se voisi olla.
Täällä joku heitti, liekkö hatusta tai vainua mutta yksi nimi natsaa, en tosin tiedä onko ollut edes saatavilla.
Sami Mettovaara - entinen huippupelaaja, nykyinen pelaaja-agentti, sopivan etäinen suhde jo Ouluun vaikka oululaisia onkin ? Kukaan muu ei vaan tule mieleen, tuntuisi vaan istuvan aika hyvin.
Kyllä minulle kelpaisi, ei epäilystäkään...tsori jos on huti. Jos ei, niin teen lottorivin:)
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
”Olemme innoissamme tämänhetkisestä tilanteesta, sillä näiden sopimusten myötä joukkue on valmis rakentamaan yhteistä arkea tulevalle kaudelle!”
iloitsee Kukkonen.


Näin minä nuo Kukkosen sanat Kärppien tiedotteessa tulkitsen.
Aa joo. No nyt kun sanot, niin voihan sen noinkin joo ajatella. Itse tulkitsin tuon alunperin niin, että kokoonpano on nyt "täysi" ja valmis aloittamaan treenaamisen "koko joukkueen voimin", mutta ei kuitenkaan niin, että joukkue olisi lopullinen.

En kyllä siis itsekään usko, että joukkuetta enää täydennetään, ellei sieltä nyt jotain "Puljujärveä" tipu jostain syliin, mutta mielestäni tuo Kukkosen kommentti on aika tarkkaan ajateltu niin, että takaportti vahvistuksille on vielä auki.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
”Olemme innoissamme tämänhetkisestä tilanteesta, sillä näiden sopimusten myötä joukkue on valmis rakentamaan yhteistä arkea tulevalle kaudelle!”
iloitsee Kukkonen.


Näin minä nuo Kukkosen sanat Kärppien tiedotteessa tulkitsen.
Kyllä. Ja siihen suuntaan Marjamäkikin puhui, että tuolla lähdettäisiin kauteen vaikkei joukkue ole ns. valmis. Joukkue on valmis vasta kun kevään siirtoikkuna umpeutuu.

Kärpiltä löytyy keskushyökkääjäosastolta leveyttä ja laatua, mutta ei toisaalta HIFK:n Jori Lehterän kaltaista takuuvarmaa pistelinkoa ja ylivoimapelin kapellimestaria. Kärpät tuskin on sanonut pelaajamarkkinoilla viimeistä sanaansa

– Olisi tyhmää sanoa, että joukkue on valmis. Viime kaudella esimerkiksi Tapparaan tuli keväällä kuusi uutta pelaajaa. Nyt alamme nähdä, millaiseksi joukkueeksi alamme kasvaa. Kokemus ja nuoruus ovat hyvin tasapainossa, Marjamäki kiteytti.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Joku/jotkut pelaaja(t) tulee jostakin joukkueesta joka jatkaa nyt vielä kauttaan sm-liigassa :)
Tällainen huhu ja lähde legendaarinen 100 % varma tieto.
Nimistä ja numeroista tai pelipaikoista ei tosin ole mitään tietoa.

Näin kirjoitin välierien jälkeen.
Melkein heti kun Pelicans varmisti paikan finaalissa.

Tuo osui siis IFK:n pakkiin, ja Viktor Berglundiin tai ainakin minä olen jäänyt siihen uskoon. IFK pelasi kuitenkin vielä pronssipelin.

En tiedä oliko yo edes haettu viesti, mutta tuon huhun nyt kuulin kuitenkin keväällä ja muistin sen ainakin kirjoittaneeni.

Kuulin tältä ”varmalta läheeltä ”siis pelaajasta ja kun välierät oli ohi, kysyin watssupilla että joko julkaistaan uusia pelaaja.. siihen kysymykseen vastaus oli että kausi jatkuu vielä.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uusi UTJ ?
Siis tämä on ihan mutujuttu, mutta enemmän ja enemmän alkaa tulla visio kuka se voisi olla.
Täällä joku heitti, liekkö hatusta tai vainua mutta yksi nimi natsaa, en tosin tiedä onko ollut edes saatavilla.
Sami Mettovaara - entinen huippupelaaja, nykyinen pelaaja-agentti, sopivan etäinen suhde jo Ouluun vaikka oululaisia onkin ? Kukaan muu ei vaan tule mieleen, tuntuisi vaan istuvan aika hyvin.
Kyllä minulle kelpaisi, ei epäilystäkään...tsori jos on huti. Jos ei, niin teen lottorivin:)
Tuossa McTorson kommentti Mettovaarasta:

En tiedä ollenkaan, kuka Kärppien uusi UTJ on. En osaa edes arvata. Sellaista olen kuitenkin kuullut, että täysin ulkopuolelta tulee tämä henkilö. Mettovaara ei siihen yhtälöön sopisi.

Toki voi McTorso olla väärässäkin.

Mutta itsekin ymmärrän sanan ”täysin”, että ei ole ollut Kärppien kanssa missään tekemisissä.

Ja vieläkös Mettovaara on joidenkin pelaajien agenttina?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aa joo. No nyt kun sanot, niin voihan sen noinkin joo ajatella. Itse tulkitsin tuon alunperin niin, että kokoonpano on nyt "täysi" ja valmis aloittamaan treenaamisen "koko joukkueen voimin", mutta ei kuitenkaan niin, että joukkue olisi lopullinen.
Niin ei joukkue varmasti vielä lopullinen ole ja varmasti täydentyy vielä kauden aikana, jos ja kun tarvetta ilmenee. Nyt kuitenkaan aktiivista hakua ei ole enään päällä ja tällä remmillä uskon kauteen lähdettävän. Niin kuin @Teme91 tuossa kirjoittikin, niin joukkue on lopullisessa muodossaan 16.2.2024.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki voi McTorso olla väärässäkin.

Mutta itsekin ymmärrän sanan ”täysin”, että ei ole ollut Kärppien kanssa missään tekemisissä.

Ja vieläkös Mettovaara on joidenkin pelaajien agenttina?
Joo, en minä tiedä yhtään sitä, kuka on Kärppien UTJ. Kuten kerroin, sellaisen väitteen kuulin, että tulisi täysin Kärppien ulkopuolelta. Tuohon peilaten epäilisin vahvasti, ettei ole Mettovaara. Mutta kuten sanoit, voin olla väärässäkin.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin ei joukkue varmasti vielä lopullinen ole ja varmasti täydentyy vielä kauden aikana, jos ja kun tarvetta ilmenee. Nyt kuitenkaan aktiivista hakua ei ole enään päällä ja tällä remmillä uskon kauteen lähdettävän. Niin kuin @Teme91 tuossa kirjoittikin, niin joukkue on lopullisessa muodossaan 16.2.2024.
No juu, puhutaan enemmän tai vähemmän samasta asiasta eri sanoilla. Tosiaan tuo Kukkosen lause on aika poliittisesti korrekti, samalla kun Marjamäki myöntää ettei joukkue ole lopullinen. Vahvistus/vahvistuksia etsitään siis (puoli)aktiivisesti koko ajan tai sitten ei etsitä ennen kauden alkua ollenkaan, kumpaankaan mahdollisuutta ei mielestäni poissuljeta. Tuli ne sitten sisään joukkueeseen ennen kauden alkua tai vasta siirtorajan viimeisinä tunteina.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuossa McTorson kommentti Mettovaarasta:



Toki voi McTorso olla väärässäkin.

Mutta itsekin ymmärrän sanan ”täysin”, että ei ole ollut Kärppien kanssa missään tekemisissä.

Ja vieläkös Mettovaara on joidenkin pelaajien agenttina?

Ahaa, okei. McTorso on varmasti oikeassa enkä hoksinut hänen viestiään.
Ihan mutuna tätä fiilistelinkin, että sopisi aika hyvin.
Harvoin on näin ettei edes yhtä oikeaa huhunimeä ole paljastunut.
Onko sittenkin vielä haastis tai neuvotteluasteella ?
Ymmärrän senkin kun haetaan pitkäaikaista huippuammatilaista vaativaan tehtävään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Onkohan Lasse&Co. soitellut Konnalle meiningeistä? Ok, sanottiin että rosteri syksylle tässä, mutta eihän tuollasia puhheita tällaselta kaverilta voi jättää huomiotta pohjoisessakaan. Ihan päällikkö yv:llä kolme edellistä kautta Liigassa ja käyrä pisteiden suhteen pysynyt ylhäällä loppuun asti - juuri se EI arpa mitä Kärpät tarvitsisi. Riitäiskö jalka? Miten olis - Jouluksi kuntoon ja kevääksi kentälle (yhdessä Puljun kanssa)? Onnistui itsensä tikkiin laittamisessa ainakin HPK:hon mennessään. Pelasi myös MarjaLaten Jokereissakin viimeisenä KHL vuotena eli yhteys pitäisi sitäkin kautta olla jonkinlainen.

Ainakin jos YV ja nykyinen ykkössena yskähtelee syksyllä, niin pitäisin nimen mielessä. En tiedä. Kunhan mutuilen ja pyörittelen kun ei muutakaan ole kauden alkua ja harkkapelejä odotellessa.

 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Onkohan Lasse&Co. soitellut Konnalle meiningeistä?
Kyllähän Kärpissä olisi tarvetta tälläiselle ylivoiman pyörittäjälle. Ei se varmaan haittaa, vaikka olisikin jo kovin puujalat kaverilla. Onhan kaikilla kärppien nykyisillä senttereilläkin kädet tehty samasta tavarasta.

Konnaan kyllä sopisi ne keväällä kuullut sanat, että puolustuspelistä voidaan tinkiä, jos joukkueeseen saadaan erikoisosaamista. Mutta mitä ilmeisemmin joukkue on tältä erää tässä, kuten vasta saimme lukea.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän Kärpissä olisi tarvetta tälläiselle ylivoiman pyörittäjälle. Ei se varmaan haittaa, vaikka olisikin jo kovin puujalat kaverilla. Onhan kaikilla kärppien nykyisillä senttereilläkin kädet tehty samasta tavarasta.

Konnaan kyllä sopisi ne keväällä kuullut sanat, että puolustuspelistä voidaan tinkiä, jos joukkueeseen saadaan erikoisosaamista. Mutta mitä ilmeisemmin joukkue on tältä erää tässä, kuten vasta saimme lukea.
Petri Kontiolasta ei tule Kärppien ylivoiman pyörittäjää. Syyt tähän jokainen saa googlettamalla "Kontiola Marjamäki".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kontiola ei myöskään varsinaisesti minulle edusta voittavaa pelaajaa, vaikka runkosarjassa onkin pisteitä tehnyt.

Ei kiitos.
 
Miksi kukaan haluaisi Kontiolaa mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen viime kevään jälkeen? Eivät ne jutut baaritiskillä häppää kesken välieräsarjan vetävästä Konnasta mitään tuulesta temmattuja taida olla. Itse en ainakaan 2020-lukulaiseen joukkueeseen ottaisi pelaajaa, jolla ei työvuoden tärkeimmillä hetkillä pysy korkki kiinni.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi kukaan haluaisi Kontiolaa mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen viime kevään jälkeen? Eivät ne jutut baaritiskillä häppää kesken välieräsarjan vetävästä Konnasta mitään tuulesta temmattuja taida olla. Itse en ainakaan 2020-lukulaiseen joukkueeseen ottaisi pelaajaa, jolla ei työvuoden tärkeimmillä hetkillä pysy korkki kiinni.
Minustakin niin Kärppien kuin muidenkin liigajoukkueiden kannattaisi jättää Kontiola tässä tilanteessa hankkimatta. Vaikuttaa ainakin näin ulkoapäin tilannetta katsoessa siltä, ettei ehkä huippu-urheilun kannalta ihan paras elämäntilanne ja asenne ole Kontiolalla parhaillaan. Onneksi Kärppien joukkue on valmis. Viisi puhdasta sentteriä on jo joukkueessa, joten eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi kukaan haluaisi Kontiolaa mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen viime kevään jälkeen? Eivät ne jutut baaritiskillä häppää kesken välieräsarjan vetävästä Konnasta mitään tuulesta temmattuja taida olla. Itse en ainakaan 2020-lukulaiseen joukkueeseen ottaisi pelaajaa, jolla ei työvuoden tärkeimmillä hetkillä pysy korkki kiinni.
Nuo jutut Konnan edesottamuksista välieräsarjan aikana ovat itsellä menneet ihan ohi, sillä Liigan seuraaminen omalta kohdalta loppui keväällä Kärppien säälisarjaan. Mikäli pitää paikkansa, niin ei taida oikein olla kärppäjoukkueen näköistä toimintaa - ei ehkä kovin monen muunkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös