Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 135 025
  • 17 552
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkohan koko seurajohto mennyt niin jumiin, että jatkavat pääsiäistä Levillä ?

Vai alkaako jysähtelemään oikein kunnolla ? Tosin suuret ja radikaalit muutokset vievät aikaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Backlund oli erinomainen hankinta, koska Ville Hostikka saati Tomi Karhunen eivät voineet olla mestaruudesta taistelevan joukkueen maalivahteja. Pitääkö vielä tägätä @Palstalegenda vai olisiko tuo jo riittänyt.

E: Jotenkin nyt tuli muistikuvat että Backlund itse asiassa pelasi tuon Pelicans-sarjan myös aivan helvetin hyvin. Pelasiko myös seuraavalla kaudella Kärpissä?

Backlund vaihdettiin sarjan avausottelussa tilanteessa 4-0 jo toisen erän alussa pois maalilta. Sen jälkeen muistaakseni kyllä pelasi hyvin ennen tuota kuudetta ottelua. Muutenkin varmasti oli ok tai jopa hyvä maalivahti mutta eihän nuo romahtamiset kauden tärkeimmissä otteluissa kahdella kaudella voineet jäädä vaikuttamatta muistikuviin.

Ketjun aiheestakin jotain. Tai oikeastaan vain sen verran, että itselle pelaajahuhujen seuraaminen ei tällä hetkellä kamalasti nappaa, koska huhuja mistään oikeasta muutoksesta ei ole vieläkään näköpiirissä.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Backlund oli ihan ok maalivahti, mutta oliko just tuon Lukko-sarjan aikoihin vai jopa hieman aikaisemmin, kun Backlundin lähipiiristä sairastui joku vakavasti.
Ei kun se oli nimenomaan se Pelicans-sarja, ja kuudennen pelin toisella erätauolla Backlundin tietoon tuli viesti äidin kuolemasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kun se oli nimenomaan se Pelicans-sarja, ja kuudennen pelin toisella erätauolla Backlundin tietoon tuli viesti äidin kuolemasta.
Nyt on pakko kysyä että miten ja miksi? Kyl mä sanon että tällaisia asioita ei kesken pelin vaan voi tulla pelaajalle kertomaan, oli sitten vaikka kuinka äidistä kyse. Nämä on niitä juttuja mitkä hoidetaan täysin pelin ulkopuolella.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt on pakko kysyä että miten ja miksi? Kyl mä sanon että tällaisia asioita ei kesken pelin vaan voi tulla pelaajalle kertomaan, oli sitten vaikka kuinka äidistä kyse. Nämä on niitä juttuja mitkä hoidetaan täysin pelin ulkopuolella.
Ei kait pelaajilta ole kielletty tuoda puhelinta pukukoppiin? Jos ei, niin eiköhän pelaaja itse ole katsonut pukukopissa puhelintaan erätauolla.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Ei kait pelaajilta ole kielletty tuoda puhelinta pukukoppiin? Jos ei, niin eiköhän pelaaja itse ole katsonut pukukopissa puhelintaan erätauolla.
Voin kertoa, että todellakin on joka joukkueen sisäisissä säännöissä kielletty. Ei siellä mitään puhelinta/somea räplätä erätauolla. Melkoinen häiriötekijä olisi peliin tai edes treeniin keskittyessä. En tiedä astunko miinaan, mutta nyt herätys.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Backlund oli erinomainen hankinta, koska Ville Hostikka saati Tomi Karhunen eivät voineet olla mestaruudesta taistelevan joukkueen maalivahteja. Pitääkö vielä tägätä @Palstalegenda vai olisiko tuo jo riittänyt.

Backlund vaihdettiin sarjan avausottelussa tilanteessa 4-0 jo toisen erän alussa pois maalilta.
Täys paska se Backlund oli, vieläkin ahdistaa, kun sitä seulaa miettii. Tämä nyt vain kuului minun sanoa :)

Mitä isompi peli, sitä enempi vuoti. Pahoja tuollaiset, jotka loistavat runkosarjassa ja vuotavat tärkeissä peleissä. Tiesihän sen, että kun Philadelphia-taustaa oli, ettei mitään hyvää voinut odottaakaan. Ok, tämä viimeinen lausumani oli tavallaan sisäpiirihuumoria.

Mitään huhuja en tiedä, sori siitä. Siellä on herraportaassa varmasti nyt ehditty juoda niin monet kähävit, että kannattaisi jo lopettaa ja tiedottaa asioista ennen kuin vatsahaava iskee.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nyt on pakko kysyä että miten ja miksi? Kyl mä sanon että tällaisia asioita ei kesken pelin vaan voi tulla pelaajalle kertomaan, oli sitten vaikka kuinka äidistä kyse.
Jos itse olisin Backlundin asemassa niin totta vitussa haluaisin tiedon vaikka kesken seiskafinaalin jatkoajan. Oma äiti on oma äiti, jääkiekko on lopulta pelkästään jääkiekkoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos itse olisin Backlundin asemassa niin totta vitussa haluaisin tiedon vaikka kesken seiskafinaalin jatkoajan. Oma äiti on oma äiti, jääkiekko on lopulta pelkästään jääkiekkoa.
Siis toki olen sitä mieltä että jos tilanne on ns. ollut päällä kun peli on jo alkanut niin en olisi itse edes pelannut, mutta jos nyt oikeasti kaukaloon hyppää niin kyllä silloin pitäisi pystyä ainakin peli mennä niin että sulkee kaiken muun pois mielestään.
 

Redimor

Jäsen
Siis toki olen sitä mieltä että jos tilanne on ns. ollut päällä kun peli on jo alkanut niin en olisi itse edes pelannut, mutta jos nyt oikeasti kaukaloon hyppää niin kyllä silloin pitäisi pystyä ainakin peli mennä niin että sulkee kaiken muun pois mielestään.
Näinpä juurikin. Jos "tilanne päällä" siviilissä niin ei siinä lähdetä kantamaan joukkuetta vaan jäädään sivuun hoitamaan tilanne pois. Pelataan sitten seuraavassa. Toisaalta valmentajaltakin huonoa tilanteen lukemista jos tuollaisen tiedon jälkeen paiskaa maalille.
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on pakko kysyä että miten ja miksi? Kyl mä sanon että tällaisia asioita ei kesken pelin vaan voi tulla pelaajalle kertomaan, oli sitten vaikka kuinka äidistä kyse. Nämä on niitä juttuja mitkä hoidetaan täysin pelin ulkopuolella.
Oman äidin kuolema menee aina jääkiekon edelle. Jääkiekko on lopulta todella toissijainen asia elämässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oman äidin kuolema menee aina jääkiekon edelle. Jääkiekko on lopulta todella toissijainen asia elämässä.
Juu, kuten jo äsken totesin niin tällaisessa tilanteessa en olisi itse edes pelannut. Toki mistään en mitään tiedä, mutta oletus on se että Backlundin perheessä on se tilanne ollut päällä jo ennen peliä, joten tässä tilanteessa jo ihan valmennusta myöten olisi pitänyt viheltää tilanne sillä tavalla poikki ettei Backlund pelaa vaan keskittyy muihin asioihin.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Jos itse olisin Backlundin asemassa niin totta vitussa haluaisin tiedon vaikka kesken seiskafinaalin jatkoajan. Oma äiti on oma äiti, jääkiekko on lopulta pelkästään jääkiekkoa.
Tämä. Kyllä todellakin elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin jääkiekiekko. Lähteväthän pelaajat kesken matsin synnytyssaliinkin puolisoidensa tueksi, mikseivät sitten surun hetkellä perheen luo?
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juu, kuten jo äsken totesin niin tällaisessa tilanteessa en olisi itse edes pelannut. Toki mistään en mitään tiedä, mutta oletus on se että Backlundin perheessä on se tilanne ollut päällä jo ennen peliä, joten tässä tilanteessa jo ihan valmennusta myöten olisi pitänyt viheltää tilanne sillä tavalla poikki ettei Backlund pelaa vaan keskittyy muihin asioihin.
Sitä ei tiedä täällä kukaan eikä se tänne kuulukaan. Enkä nyt näe aiheellisiksi vääntää Kärppien huhuketjussa kymmenen vuotta sitten täällä pelanneesta kassarista
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Siis toki olen sitä mieltä että jos tilanne on ns. ollut päällä kun peli on jo alkanut niin en olisi itse edes pelannut, mutta jos nyt oikeasti kaukaloon hyppää niin kyllä silloin pitäisi pystyä ainakin peli mennä niin että sulkee kaiken muun pois mielestään.
Kyllähän noita yllättäviä äkkikuolemia sattuu päivittäin. Jos tuollaisesta ollut kyse niin miksi ei pelaisi?

Siinä mielessä omastakin mielestä meni perseelleen ettei sinne kolmanteen erään olisi missään nimessä pitänyt Backlundin mennä, halusi tai ei.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lähteväthän pelaajat kesken matsin synnytyssaliinkin puolisoidensa tueksi, mikseivät sitten surun hetkellä perheen luo?
Onko näistä kesken pelin lähteneistä muita esimerkkejä kuin Phil Kessel? Hänkin pelasi ottelussa tasan ensimmäisen vaihdon ja lähti pois, tämä siitä syystä ettei miehen teräsmiesputki katkea. Yleensä synnytyksenkin aikaan pelaaja on siellä valmiina ja ei ole edes koonpanossa.

Ja lisätään vielä että en minä syytä Backlundia mistään, nimenomaan tuossa on valmennuksen puolelta vedetty homma vihkoon. Noh, Aravirta.

Mutjoo tosiaan aavistuksen ollaan ketjun aiheesta hakoteillä :D
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko näistä kesken pelin lähteneistä muita esimerkkejä kuin Phil Kessel? Hänkin pelasi ottelussa tasan ensimmäisen vaihdon ja lähti pois, tämä siitä syystä ettei miehen teräsmiesputki katkea. Yleensä synnytyksenkin aikaan pelaaja on siellä valmiina ja ei ole edes koonpanossa.
Onhan noita. Esim.Jokereista ainakin taisi Jensen lähteä kesken pelin mukaan synnytykseen. Ei siis ole mitenkään niin poikkeuksellista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän noita yllättäviä äkkikuolemia sattuu päivittäin. Jos tuollaisesta ollut kyse niin miksi ei pelaisi?
No siis jos on kyse äkkikuolemasta, niin vaikka se kylmältä kuulostaakin niin tämä asia olisi pitänyt kertoa vasta pelin jälkeen, ei silloin kun peli on käynnissä. Tilanne nyt ei varsinaisesti olisi mihinkään muuttunut jos asia olisi käsitelty puolisen tuntia myöhemmin.

Toki jos oli ihan välttämätöntä kertoa se pelin aikana, niin:

Siinä mielessä omastakin mielestä meni perseelleen ettei sinne kolmanteen erään olisi missään nimessä pitänyt Backlundin mennä, halusi tai ei.
Tästä samaa mieltä.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Palataanko historian havinoista huhuketjuun ja siirretään keskustelut ex-Kärppäpelaajista aihepiirin/pelaajan ketjuun?
Tätä itsekin ajattelin. Se vaan välillä lähtee tuo keskustelu sivuraiteille. Sikäli ihan ok aihe, mutta ehkäpä väärä osio, siis tuo Backlund juttelu.

Mutta, eipä niitä oikeita huhujakaan ole oikein liikkeellä. Hiljaista on....
 

Redimor

Jäsen

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Backlund-keskustelu lähti siitä että hän ei ollut Hillin oppilas. Ei ollut ehkä paras maalivahti, mutta ei kokonaisuudessaan sysipaskakaan. Sanoisin, että vähiten hyvä pidempiaikainen ykkösveskari mitä 2000-luvulta muistan. Ja se oli hillitöntä aikaa, sattumoisin tai ei.

Mutta aiheeseen: en huhuilisi tai toivoisi enää veskarivahvistusta, vaan Hillillä on jälleen kaksi hiomatonta timanttia, jotka laittavat edeltäjiensä tapaan jälleen jauhot suuhun.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Varmistamattoman huhun mukaan olen antanut itselleni ymmärtää, että on ihan turhaa odottaa suuria muutoksia. Joku hankitaan joku lähtee ja joku ei, Marjamäki ja hallitus jatkaa. Kosmeettinen muutos on, että Aho vaihtuu ja Kukkosen sopimusta ei jatketa, yhteisymmärryksessä sekin kun on liikaa negaa koko touhusta ollut, pieleen meni. Näin ollen sama virsi kaunis ja päälliköiden palkkoja ehkä nostetaan 7,5 % mikäli Qstockin ennakko myy hyvin. Päätän raporttini tällä erää tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös