Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 041 431
  • 17 215

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muuten ei ole suurta hätää lähteä kauteen nelikolla Kemppainen-Tiivola-Kalapudas-Koskenkorva sekä Hyry tarvittaessa.
Itselläni meinasi viime keväänä mennä usko Kalaputaaseen. Luulin, että hän pystyisi parempaan, mitä keväällä lopulta nähtiin. Oma veikkaus, että Koskenkorva ja Hyry ajavat sentterihierarkiassa Kalaputaan ohi kun harjoituspelit ja runkosarja käynnistyy. Kalapudas siirtyy ensin kolmosen ja nelosen laitaan, ja kun siellä osoittautuu hyödyttömäksi, putoaa kokonaan kokoonpanon ulkopuolelle. Näin veikkaan. Nyt Kalapudas hommia! Kärpillä ei ole varaa hukata yhtään sentteripotentiaalia, joten Late myös, koko osaamispakki käyttöön Kalaputaan kanssa, jotta tuo minun yllä hahmottelemani skenaario ei Kalaputaan kohdalla toteudu, vaan Kalapudas nousee Kärpissä vielä aiempaa korkeammalle tasolle.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Itselläni meinasi viime keväänä mennä usko Kalaputaaseen. Luulin, että hän pystyisi parempaan, mitä keväällä lopulta nähtiin. Oma veikkaus, että Koskenkorva ja Hyry ajavat sentterihierarkiassa Kalaputaan ohi kun harjoituspelit ja runkosarja käynnistyy. Kalapudas siirtyy ensin kolmosen ja nelosen laitaan, ja kun siellä osoittautuu hyödyttömäksi, putoaa kokonaan kokoonpanon ulkopuolelle. Näin veikkaan. Nyt Kalapudas hommia! Kärpillä ei ole varaa hukata yhtään sentteripotentiaalia, joten Late myös, koko osaamispakki käyttöön Kalaputaan kanssa, jotta tuo minun yllä hahmottelemani skenaario ei Kalaputaan kohdalla toteudu, vaan Kalapudas nousee Kärpissä vielä aiempaa korkeammalle tasolle.
Itsellänikin viime vuosien perusteella tahtonut mennä usko Kalikseen. Potentiaali on kuitenni tiedosa ja parempaakin on Liigassa jo nähty, niin pakko koittaa olla optimisti. Nyt vaan kesän ajan hommia ja puhtaalta pöydältä uuteen kauteen Laten johdolla!
 
Viimeksi muokattu:

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luulen, että Koppanen oli tulossa kolmos sentteriksi.
Näin oli. Harmittavasti meidän kannalta jatkaa Bostonissa (erinomaista Koppasen kannalta).

Uutta matoa on laitettu kolmossentterin osalta koukkuun. Björkqvist lienee jo ihan satavarma (ainakin kalevan mukaan) ja lisäksi olisi vielä hakusessa ykköskorin pakki.

Minun mielestäni Kärppiin on palannut tekemisen meininki.

Taidan siirtyä nyt omatoimijaksolle. Hyvää kesää kaikille.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näin oli. Harmittavasti meidän kannalta jatkaa Bostonissa (erinomaista Koppasen kannalta).

Uutta matoa on laitettu kolmossentterin osalta koukkuun. Björkqvist lienee jo ihan satavarma (ainakin kalevan mukaan) ja lisäksi olisi vielä hakusessa ykköskorin pakki.

Minun mielestäni Kärppiin on palannut tekemisen meininki.

Taidan siirtyä nyt omatoimijaksolle. Hyvää kesää kaikille.
Ja ilmeisesti myös sentteri hakusessa, kun Koppanen pääsi karkaamaan. Ja McTorson mukaan hakusessa olisi enemmän kuin nämä 3 huhuissa ollutta.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja ilmeisesti myös sentteri hakusessa, kun Koppanen pääsi karkaamaan. Ja McTorson mukaan hakusessa olisi enemmän kuin nämä 3 huhuissa ollutta.
Näin mainitsinkin tuossa kirjoituksessani. Tulossa on siis Björkqvist, kolmossentteri sekä ykköskorin pakki.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uutta matoa on laitettu kolmossentterin osalta koukkuun. Björkqvist lienee jo ihan satavarma (ainakin kalevan mukaan) ja lisäksi olisi vielä hakusessa ykköskorin pakki.
Sellainen korjaus, että Kärpät ei ole kalassa mato-ongella. Ihan eri kokoisia vonkaleita on haussa kuin mitä mato-ongella saa, heh! Minä kuulin myös, että muutakin kalastettavaa on kuin sentteri ja pakki.
Taidan siirtyä nyt omatoimijaksolle. Hyvää kesää kaikille.
Älä vielä jää omatoimijaksolle. Jännitys on vasta tiivistymässä! Kärpällä on valmis pommi laukaistavana. Ajastin on viritetty ja nyt jännitetään, milloin jysähtää.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näin mainitsinkin tuossa kirjoituksessani. Tulossa on siis Björkqvist, kolmossentteri sekä ykköskorin pakki.
Mutta kuten tekstissäni mainitsin niin kuulemma näiden lisäksi vielä lisää. Maalivahti?

Mutta katsellaan. Oliskohan siis maalivahti perustuen tähän:

Minä kuulin myös, että muutakin kalastettavaa on kuin sentteri ja pakki.

E: Totta 1971, sentterin osalta joo meni vähän ohi, vaikka onhan se jo jokaisen tiedossa kuka yhtään tätä palstaa seurailee. Mutta tarkoitukseni oli vain tuoda toi, että enemmän kuin 3 olisi hakusessa, kuten McTorso tuossa toi täälläkin ketjussa julki.
 
Viimeksi muokattu:

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä kuulin myös, että muutakin kalastettavaa on kuin sentteri ja pakki.
Olisi hienoa. Esimerkiksi joku kokenut kirittäjä maalivahtiosastolle? Kalevan Onnela ei maininnut kirjoituksessaan muita kuin Björqvistin, sentterin ja pakin.

Jäämme siis omatoimiselle jännittämään jymypaukkuja, joita pitäisi ihan lähiaikoina jytistä eetteriin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Jännitys on vasta tiivistymässä! Kärpällä on valmis pommi laukaistavana. Ajastin on viritetty ja nyt jännitetään, milloin jysähtää.
Onko tämä nyt se Kalevankin jo melkein vahvistama Björkqvist, vai onko sieltä tulossa yllätyspommiakin?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tämä nyt se Kalevankin jo melkein vahvistama Björkqvist, vai onko sieltä tulossa yllätyspommiakin?
Jos Björkqvist on huhuttu voimahyökkääjä, niin ei. Voimahyökkääjä varmistuu käsittääkseni vasta heinäkuun puolivälissä. Kyllä siellä on ihan kova pommi varmistettu ja viritetty. Ajastimen asetuksista en tiedä. Tai no, varmaksi mistään tiedä, mutta huhupalstalla huhuilen kuulemaani.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Björkqvist on huhuttu voimahyökkääjä, niin ei. Voimahyökkääjä varmistuu käsittääkseni vasta heinäkuun puolivälissä. Kyllä siellä on ihan kova pommi varmistettu ja viritetty. Ajastimen asetuksista en tiedä. Tai no, varmaksi mistään tiedä, mutta huhupalstalla huhuilen kuulemaani.
Jos huhuamasi Pohjois-Amerikassa pelannut voimahyökkääjä ei ole Björkqvist ja tässä puhutaan "kovasta pommista", niin suomeksi sanottuna kyseessä lienee Otto Koivula, joka on Kärppien haaviin tarttunut ja vielä odotellaan, tekeekö Islanders "Koppaset".

Koivulahan taisi jossain joskus myöntää pienempänä kannattaneensa Kärppiä ja Pavel Rosan paitakin löytyi vielä kotoa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chelsea, Boston Bruins,

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Björkqvistiin olen kyllä tyytyväinen mutta nälkä kasvaa syödessä jne, ja tätä mukaa toivon että on ns. isompaa kalaakin jo haavissa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kasper on nuori ja varmasti nälkäinen pelaaja. Potenttiaalia on vielä kehittyä ja paljon. Ei ole pistelinko, mutta osaa tehdä kiekon kanssa muutakin kuin heittää päätyyn. Mielestäni erittäin hyvä lisä hyökkäykseen ja on pelaajaprofiililtaan hieman erilainen kuin muut kärppähyökkääjät.
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vieläköhän netin syöväteistä löytyisi se kuva jossa Amanda Harkimo on Björqvistin kainalossa ja kuvateksti ”Pulju ❤️”. Ihan petopodikamaa :D
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Björkqvist on erittäin epätyypillinen hankinta Kärpiltä, mutta itse tykkään kovasti. Kuten myös siitä, että ensikauden joukkueesta tehdään himpun verran fyysisempi.

Ei tarvitse ainakaan pelätä, että maalinedustasta tai laitaväännöissä olisi omat äijät ensimmäisenä lentelemässä pitkin jäätä. Niin kauan kuin fyysisyys ja koko ei sulje pois luisteluvoimaa, niin antaa mennä.
 
Viimeksi muokattu:

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Koivulahan taisi jossain joskus myöntää pienempänä kannattaneensa Kärppiä ja Pavel Rosan paitakin löytyi vielä kotoa.
Joo näin on. Aamulehden uutinen, juttu on luettavissa maksumuurin takaa, mutta googlaamalla löytyy se tärkein tieto.

"Ilveksen NHL-lupaus paljasti lapsuuden suosikkipelaajansa. Otto Koivula kannatti pikkupoikana Kärppiä. Nyt hän on Ilveksen hyökkääjä, 30 pisteen läpimurtokauden pelaaja ja NHL-seuran kuuma varaus."
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö tuon Björkqvistin pitänyt varmistua vasta heinäkuussa, vai ymmärsinkö jotain väärin? @McTorso
Et ymmärtänyt väärin. Minä huhuilen, että Björkqvist varmistuu vasta heinäkuussa. Nyt olisi siis tulossa jotain muuta. Räjähtääkö kunnon pommi? Saa nähdä, jännittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös