EiMiroaaltosmaista kutinaa, kenties?
EiMiroaaltosmaista kutinaa, kenties?
Geoff Platt lähti Ufasta ja on pelannu Ilveksessä ; )
Kutina alkoi taas ihan vimmaisena. Tuntuu kyllä niin kovasti nyt, että sentteri tulee. Taitaapi olla Liigassa aiemminkin pelannut kaveri, eikä todellakaan ole arpa.
Kepu haistattanut vitut putinin hännystelijälle ja lähtenyt kotiin?Kutina alkoi taas ihan vimmaisena. Tuntuu kyllä niin kovasti nyt, että sentteri tulee. Taitaapi olla Liigassa aiemminkin pelannut kaveri, eikä todellakaan ole arpa.
EiGeoff Platt lähti Ufasta ja on pelannu Ilveksessä ; )
Tämä ois kyllä kova, toivottavasti! Minulla kutisee kuitenkin ulkomaan tuliainen.Kepu haistattanut vitut putinin hännystelijälle ja lähtenyt kotiin?
Enemmän laituri, kuin sentteri. Toivottavasti ei ole hän.Geoff Platt lähti Ufasta ja on pelannu Ilveksessä ; )
Jotenki sopis kuvaan : DDEnemmän laituri, kuin sentteri. Toivottavasti ei ole hän.
Cody Kunyk?Tämä ois kyllä kova, toivottavasti! Minulla kutisee kuitenkin ulkomaan tuliainen.
Parhaillaan kolmosen keskellä pelaamassaCody Kunyk?
Kunyk pelaa parhaillaan KHL:n pudotuspelejä. Voi unohtaa.codykunykmaista kutinaa kenties?
codykunykmaista kutinaa kenties?
Ei. Tällaisen kutinan saa vain entisen itäblokin maista, luulen.Cody Kunyk?
Varmistettu joLibor Kasik olisi huhupuheiden mukaan tulossa vahvistamaan maalivahtiosastoa...
Jos Galimov ei ole oikeasti rikki, niin hieman oudohko hankinta omaan silmään.
Itseasiassa kun rupesin paremmin miettimään, niin sai muistaakseni hyvin vastuuta Marjamäen Jokereissa muutama kausi sitten. Ja taisipa Late peluuttaa miestä keskelläkin. 1+1 haisee Plattille. Siltikin kyllä miellän kaverin enemmän laituriksi, kuin sentteriksi.Enemmän laituri, kuin sentteri. Toivottavasti ei ole hän.
En jaksa uskoa. Ikää kuitenkin jo 36v, eikä ole kummoisesti mennyt kausi Ufassakaan.Itseasiassa kun rupesin paremmin miettimään, niin sai muistaakseni hyvin vastuuta Marjamäen Jokereissa muutama kausi sitten. Ja taisipa Late peluuttaa miestä keskelläkin. 1+1 haisee Plattille. Siltikin kyllä miellän kaverin enemmän laituriksi, kuin sentteriksi.
Liittyykö tämä kutina enää edes jääkiekkoon? :) Kuulostaa aika kohtalokkaalta kutinalta...Ei. Tällaisen kutinan saa vain entisen itäblokin maista, luulen.
Toivottavasti olet oikeassa. En minäkään hirveästi syttyisi. Jokerikannattajat voi tukea tai kumota, jos muistini pettää, mutta taisi olla Marjamäen luottoratsuja Jokereissa. Otti mm. tärkeitä aloituksia.En jaksa uskoa. Ikää kuitenkin jo 36v, eikä ole kummoisesti mennyt kausi Ufassakaan.
Platt taitaa muutenkin olla joka-kesäinen Ilves-huhu.
Niin tämäkin kaveri on vapaana.Toivottavasti ei ole Tiivola.
Tsekki/Tšekkoslovakian voi laskea tällaiseksi ja jos on aiemmin käytännössä huhupuheissa ollut osa Kärppiä niin tuttu kaveri on kyseessä. Laskin yhteen yksi plus yksi, joten tervetuloa Ouluun Pavel Patera! Eiköhän samalla Prochazkakin mahdu rinkiin rosterinlaajentajaksi. Sopimukset mahdollistaa Laanilan Neste!Ei. Tällaisen kutinan saa vain entisen itäblokin maista, luulen.
Vieläkö mahtuu yksi laadukas laiturisentteri Kärppien kokoonpanoon, ehkäpä. Kyllähän tämä jännittää.Liittyykö tämä kutina enää edes jääkiekkoon? :) Kuulostaa aika kohtalokkaalta kutinalta...
Rudolf Cerveny Dinamo Rigasta?