Toivotaan että kirjoittaa että Havu jatkaa ja Karjalainen ei ole uusi päävalmentaja.
Huttusen edellisten huhujen osumaprosentin perusteella täytyy toivoa
Toivotaan että kirjoittaa että Havu jatkaa ja Karjalainen ei ole uusi päävalmentaja.
Paavo Väyrynen, tuo Pohjois-Suomen oma poika rajattomalla itselouttamuksella varustettuna. Kaikki tuollainen ylimielisyys näkyy kilometrien päähän, vaikkei itse sitä osata siinä kohtaa tunnistaa. Pätee tähän urheilu touhuunkin.Nyt täytyy sanoa että tuore UTJ:mme Myllykoski laukoo ihan kummallisia juttuja.
Kärpissä ei vieläkään osata tehdä mediatyötä tyylikkäästi..
"En kiellä enkä myönnä", voi helekata. Kuulostaa Paavo Väyryseltä.
”Soittakaa Mylille” on mielestäni aika kömpelöä. Vielä kömpelömpää oli Myliltä kommentoida ”en kiellä, enkä myönnä”. Samaan sarjaan menee kommentit ”muista vastuista” Kärppä organisaatiossa, joka jo itsessään kertoo jotain todellisesta tilanteesta - sekoilua jos mitä.Paskat siinä lausunnossa mitään kömpelöä ollut. Käytännössä sanoi vain että ei kommentoi asiaa ja miksi kommentoisi.
Joo sieltä jotain "Ei voida kommentoida". Mietin vaan, että jos Sveitsi liittyy kanssa tuohon samaan juttuun, niin mitähän sieltä.Huoh. Varmasti Kärpät ja Karjalainen ovat avautuneet ensikauden työkuvioista Huttuselle kesken kauden, siis tottakai ovat. On kyllä kömpelö äijä.
Minä en mieti lainkaan näitä Huttusen heittoja. Ei kannata sinunkaan.Joo sieltä jotain "Ei voida kommentoida". Mietin vaan, että jos Sveitsi liittyy kanssa tuohon samaan juttuun, niin mitähän sieltä.
Näinhän Kärppien (ja Karjalaisen) olisi pitänyt lausua jo suorilta aiemmin tänään. Ehkä tuo ostetaan näin myöhemminkin vielä, ehkä.E: Taino oikeastaan ehkä vähän todellisemmat vastaukset. Kärpät: "Kyllähän Karjalainen on kiinnostava valmentaja, mutta meillä on Mäntymaan kanssa sopimus ensi kaudesta.". Karjalainen: "Kyllähän valmentaminen Kärpissä kiinnostaisi, mutta heillä on jo valmennus täytettynä.".
Muuten hyvä, mutta ovat puheitten mukaan vastanneet, kun on saanut jonkinlaiset kommentit.Voinhan minä kirjoittaa myös näin:
Seuratkaa tätä foorumia, kerron huomenna mitä tietoa olen saanut Kärppien ensikauden valmentajasta.
Olen tavoitellut puhelimitse sekä Kärppien johtoa ja pelaajistoa. Lisäksi soittelin Sveitsiin ja Ranskaan.
Huomenna klo 12.00 tietoni paukahtaa eetteriin.
-> Kukaan ei vastannut lukuisiin soittoyrityksiini joten
näin Oulussa.
Joo, niin on huomattu. :D Aina tuo asioita, jotka ollut ties kuinka pitkään kaikkien tiedossa jo...Toi on kyllä niin vitun kempo kaveri :D
"Sain häneltä kommentit" -> jotain perusjargonia.
"Sain kommentit Kärpiltä" -> aivan varmasti samat mistä Kunnari kirjoitti aiemmin.
"Sain kommentit Sveitsistä" -> ja vitut saanut.
"Seuraa kanavaa. Huomenna tiedät." -> huutonaurua tälle kokonaisuudelle. Ihan kuin pitäisi itseään jonain palvottuna henkilönä joka tietää kaikesta kaiken. Lähinnä säälittävää tuollainen "seuraa mua, silloin ja silloin tiedät", kun voisi ihan samantien laittaa tietoa ulos (ja niin tottakai tekisikin jos sellaista hänellä olisi).
Summa summarum; jos Huttusella olisi jotain uutta tietoa, saatika mullistavaa sellaista, toisi hän sen asian VÄLITTÖMÄSTI julki. Yksikään toimittaja ei panttaa skuuppeja sekuntiakaan.
Juuri näin olisi pitänyt Junnon, Mylin ja kumppaneiden toimia. Oli tilanne mikä tahansa. Miten kävikään?kausi on kesken ja ensi kauteen liittyvistä asioista tiedotamme kauden jälkeen.