Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 050 255
  • 17 235

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canes & Junnon aikakauden Kärpät
En kyllä tajua miksi Juusola tulis edes tänne. Ei ollu oikeastaa mitää käyttöä. Vai tekeekö sopparin kärppiin ja menee Hermekseen pelaa?
Minä ymmärrän hyvin. Ehkä hän on yksi niistä pelaajista, joista toivotaan Kärppiin sellaista useamman vuoden runkopelaajaa. Nuori ja lupaava pelaajaa, jossa yhdistyy monia nykypäivän Liigassa vaadittavia ominaisuuksia, ja joka on pelannut aikuisten sarjaa jo neljättä kautta, vaikka on vasta 20 vuotias. Tähän lisäksi Kärppätausta ja se, että Myllykoski tuntee pelaajan hyvin. Ei hänestä varmaan heti odoteta mitään top6 pakkia, mutta annetaan pojan näyttää, tai no ihan hyviä näyttöjä se mun mielestä antoi jo kuluneella kaudella.

Nämä Juusolat, Paasot, Antti-Roikot, Korpimäet, ja muut juniorit joita nyt kasvatetaan, tulevat olemaan se Kärppien kivijalka kun Ohtamaa, Koivisto, Kemppainen ja muu senioriosasto aikanaan päättää nostaa luistimet naulaan. Toki näidenkin osalta täytyy osata varautua siihen, että joskus se iso mörkö rapakon takaa vie heidät itselleen. Mutta sekin tuo sitten Kärppien kassaan hyvin euroja kun kasvatustyö on täällä tehty huolella.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Asiakkaaksi saapuneen herrasmiehen mukaan Michael Joly olisi Kärppien mies ensi kaudella. Itse en tähän usko kyllä millään, syitä on niin paljon mutta mainitaan nyt alkajaisiksi tuo jatkuva sopimus ja tykkikausi Sveitsissä, sekä se ettei minkäänlaista merkkiäkään tuosta ole olemassa.
Viime kaudella Sveitsissä runkosarjassa piste per peli tahdilla pistepörssin 5, joulukuussa solmittu 2+1 vuotinen jatko Luganoon. Mahdollisuudet että tulisi liigaan ja vielä Kärppiin on noin 0.0001% luokkaa...
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Niin siis tietenkin veikkaukseni meni tällä kertaa väärin, mutta kyseisessä viestissä mainitut kulttuurilliset lainalaisuudet NHL:stä pitävät paikkansa eikä yhden Hyryn sopimus asiaa muuta.
Eikä niin kai lainaamassasi viestissä väitettykään? Kirjoitit, ettet usko Hyryn saavan NHL-sopimusta, kun toinen piti sitä todennäköisenä. Sopimuksen vahvistuttua samainen käyttäjä tuli kuittaamaan, että "tämä vanheni hyvin", ihan ansaitusti.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
E: lisätään nyt vielä että kyseinen herrasmies oli erittäin päihtyneessä olotilassa, tiesi kaikesta kaiken, tunsi Junnon ja Virkkusen lisäksi jokaisen Kärppien pelaajan ja oli vähintään voittamassa 90% Kärppien mitaleista, joten kaitpa tuommoisella ihmisellä jotain tietoa on. (hymiö)
Näyttikö ko. herrashenkilö siltä, että olisi voinut voittaa kahdeksan mestaruutta?
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Minä ymmärrän hyvin. Ehkä hän on yksi niistä pelaajista, joista toivotaan Kärppiin sellaista useamman vuoden runkopelaajaa. Nuori ja lupaava pelaajaa, jossa yhdistyy monia nykypäivän Liigassa vaadittavia ominaisuuksia, ja joka on pelannut aikuisten sarjaa jo neljättä kautta, vaikka on vasta 20 vuotias. Tähän lisäksi Kärppätausta ja se, että Myllykoski tuntee pelaajan hyvin. Ei hänestä varmaan heti odoteta mitään top6 pakkia, mutta annetaan pojan näyttää, tai no ihan hyviä näyttöjä se mun mielestä antoi jo kuluneella kaudella.

Nämä Juusolat, Paasot, Antti-Roikot, Korpimäet, ja muut juniorit joita nyt kasvatetaan, tulevat olemaan se Kärppien kivijalka kun Ohtamaa, Koivisto, Kemppainen ja muu senioriosasto aikanaan päättää nostaa luistimet naulaan. Toki näidenkin osalta täytyy osata varautua siihen, että joskus se iso mörkö rapakon takaa vie heidät itselleen. Mutta sekin tuo sitten Kärppien kassaan hyvin euroja kun kasvatustyö on täällä tehty huolella.
Itse olen varsin tyytyväinen, että Juusolat ja vastaavat tulevat kokeilemaan vuoden tai pari.

Sillä ehdolla, että niistä myös sitten osataan luopua ajoissa, jos toivottua kehitystä ei tapahdu. Siinä Kärpillä ollut iso ongelma liian pitkään.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Markus Loposta ovat huhuilleet Hämeenlinnaan niin onko tietoa onko nuissa huhuissa mitään
perää kun itse olen poikaa seuraillut ja ajatellut että siinä voisi olla yksi kova pelimies tulevaisuudessa, ja
päästäminen muihin seuroihin kyllä jonkunverran korpeaisi.

Vaikea uskoa että vakituista liigapaikkaa mistään vielä saisi ja itse olin kuutioinut että U20-Hermes linjalla
menisi ensi kauden ja tilanteesta riippuen tietysti liigassakin voisi kokeilla.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saipan puolella huhua, että muutama ainakin Oulusta menossa sinne. Tiedä sitten onko Aho käynyt napsimassa lahjakkaat junnut pois vai onko vain noita ylijäämä pelaajia.

Hermonen nyt ainakin voisi olla yksi sellainen jolle olisi saipassa isompaa vastuuta. Olkkonen ei mahtunut pelaamaan kärpissä ja vaikka sopimus on niin ainahan sen purkaminen onnistuu.
 

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Saipan puolella huhua, että muutama ainakin Oulusta menossa sinne. Tiedä sitten onko Aho käynyt napsimassa lahjakkaat junnut pois vai onko vain noita ylijäämä pelaajia.

Hermonen nyt ainakin voisi olla yksi sellainen jolle olisi saipassa isompaa vastuuta. Olkkonen ei mahtunut pelaamaan kärpissä ja vaikka sopimus on niin ainahan sen purkaminen onnistuu.
Toivottavasti sinne on isolla rahalla saatu myytyä Jandus, Berglund ja Marjamäki
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Miksei Saipa voisi olla hyvä osoite myös Julius Junttilalle.
 

Barney

Jäsen
Ahohan nämä niin kovasti halusi (ainakin pelaajat) niin nyt lähtisi varmasti halavalla.
Ei muuta kuin Kärppien toimistolta puhelua Aholle. Ainakin näin SaiPa-kannattajana voin sanoa, että molemmat on tervetulleita, jos maksatte puolet ensi kauden palkoista.

Marjamäen sijaan voitaisiin mieluummin ottaa se Manner.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Ahohan nämä niin kovasti halusi (ainakin pelaajat) niin nyt lähtisi varmasti halavalla.
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun. Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun. Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
Joo näinpä juuri. Niinhän huhut kertovat että ei olisi halunnut jatkoja Marjamäelle.

edit: ja joo taisimpa syytellä vääriä tahoja, niputin nuo jandusit pärilundit yms samaan hankkijaryhmään Aho+Kukkonen+Virkkunen.
 
Viimeksi muokattu:

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Eikä niin kai lainaamassasi viestissä väitettykään? Kirjoitit, ettet usko Hyryn saavan NHL-sopimusta, kun toinen piti sitä todennäköisenä. Sopimuksen vahvistuttua samainen käyttäjä tuli kuittaamaan, että "tämä vanheni hyvin", ihan ansaitusti.
En minä ole nähnyt samaisen käyttäjän pitäävän asiaa todennäköisenä.

Noh, pelkkää hauskaa arvailua tuo Hyryn mahdollinen NHL-sopimus oli, joten eipä tässä mitään vakavaa käynyt.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun.
Kesätyöntekijän track recordille lisää täytettä. Berglund, Bunnaman, Mingoia.. löytyykö vielä muita?

Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
Aho teki ison kasan virheitä omalla ajanjaksollaan, onnistumisiakin, mutta tässä tilanteessa mies toimi oikein. Seuraavana listalla pitäisi olla hallituksen totaalinen tuulettaminen.

Tulee vielä aika, kun tuo tunareiden seurakunta kävelee Myllykoskenkin yli.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun. Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
Hyvää pelisilmää hallitukselta.

No, eipä silti mitään Ahoa vastaan. Kovasti olisin toivonut, että kehittyisi vähän paremmin työssään. Vähän liian tärkeällä paikalla oli harjoittelemassa hommaa.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun. Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
Mikähän meitä "suuria" vaivaa? HIFK:ssa tehtiin sama moka. Miten ihmeessä hallitus tietää toisen työn paremmin?

Eniten kiinnostaa, miksi hallitus oli tätä mieltä? Laten kiekko on peruuttelua, trappia ja kyttäämistä, eli ei yhtään sitä, mistä Kärpät on tunnettu. Jännä homma, että hallituksessa ei tiedetä, mitä Kärpät on. Luulisi siellä arvojen määräävän strategioita.

Noh, väärään paikkaan meni tämä avautuminen, mutta onhan tää kammottava tieto. Ei auta kuin toivoa, että hallitus ei puutu enää urheilupuolen hoitamiseen tällä tavoin ja annetaan Mylille rauha ja raha koota menestyvä joukkue.
 

Micol

Jäsen
Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun.
Olisi mukava tietää, että mikä miehen ajoi tällaiseen tekoon omaa rakasta seuraansa kohtaan...

***

Mitä tulee näihin 'SaiPa -huhuihin', niin oma erittäin vahva veikkaus on, että ainakin Olkkonen voisi liikkua takaisinpäin, jos Kärpät & SaiPa olisivat neuvotelleet miehen ensi kauden sopimuksesta. Kärpillä kun ei taida olla enää miehelle oikein mitään käyttöä (ei taida kuulua Havun luottopelaajiin), niin parempi olisi kaikkien kannalta, että saisi taas vakiroolin puolustuksen TOP-6:sta toisessa seurassa. Tuskin maistuu Joelillekaan vetää enää toista kautta putkeen rotaatiopakkina pienillä pelimäärillä...

Pakkohan pakistoa on koittaa muovata iskukykyisemmäksi ensi kaudeksi - useista olemassa olevista sopimuksista huolimatta. Berglund ja Olkkonen ovat varmasti ne liikkuvat osat palapelissä, jotta saadaan tilaa paremmille pelaajille.
 

Redimor

Jäsen
Mikähän meitä "suuria" vaivaa? HIFK:ssa tehtiin sama moka. Miten ihmeessä hallitus tietää toisen työn paremmin?

Eniten kiinnostaa, miksi hallitus oli tätä mieltä? Laten kiekko on peruuttelua, trappia ja kyttäämistä, eli ei yhtään sitä, mistä Kärpät on tunnettu. Jännä homma, että hallituksessa ei tiedetä, mitä Kärpät on. Luulisi siellä arvojen määräävän strategioita.

Noh, väärään paikkaan meni tämä avautuminen, mutta onhan tää kammottava tieto. Ei auta kuin toivoa, että hallitus ei puutu enää urheilupuolen hoitamiseen tällä tavoin ja annetaan Mylille rauha ja raha koota menestyvä joukkue.

Koska hallituksessa istuu ihmisiä jotka eivät oikeasti tiedä kiekosta tarpeeksi?
 

JPL

Jäsen
Jotta ei mene aivan väärien ihmisten haukkumiseksi niin Kukkonen hoiti Berglundin Ouluun. Eikä se, että Marjamäki sai keväällä jatkaa Kärpissä ollut Ahon vika. Itse asiassa pääosin tästä syystä Aho nostikin kytkintä, koska hallitus hänen ylitseen käveli.
Miettinyt myös, kävelikö hallitus myös Myllykosken yli Ritchien kanssa. Viestintä aiheen tiimoilta vähän viittaisi tällaiseen.

Ei niin, että Ritchie nyt mitenkään olisi kauden kulkua parantanut, mutta tuo kuvio oli niin ihmeellinen että väistämättä tällainen käy mielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös