Ja kärppätoimisto painattaa heti "neverfoget2019" paitoja jossa komeilee nenonen ja kaukokiikari. En syty.Oisko se tuo Nenonen, joka on tänään purkanut sopimuksen Kerhon kanssa? Maaleja osannee tehdä, mut ei oikeen tohon jytinään passaa kyllä :)
Ei kyllä Nenonen tuo mitään lisää meidän rosteriin. Pudonnut HPK:n erittäin kapeassa hyökkäyskalustossa neloseen ja vissiin aikalailla löysäillen on Nenosen kausi mennyt. Eikä sekään hyvä merkki ole, että tuolla HPK:n palstalla oikein juhlitaan miehen lähtöä, vaikka onkin heidän seuralegenda.Tuolle reksatorkkelin heitolle en anna mitään arvoa, mutta en ihmettelisi yhtään jos se tuo Nenonen nyt meidän ukko olisi. Ja heittämällä menisikin tuohon kakkoskenttään ja toisi huomattavasti enemmän vaarallisuutta kuin tämän hetken kaverit
Okei, noin tarkasti en ole seurannut, vanhat näytöt painoi minun mielipiteessäni..Ei kyllä Nenonen tuo mitään lisää meidän rosteriin. Pudonnut HPK:n erittäin kapeassa hyökkäyskalustossa neloseen ja vissiin aikalailla löysäillen on Nenosen kausi mennyt. Eikä sekään hyvä merkki ole, että tuolla HPK:n palstalla oikein juhlitaan miehen lähtöä, vaikka onkin heidän seuralegenda.
Ilves ei myy Lancasteria toiselle liigaseuralle. Hän on matkalla Keski-Eurooppaan.Lancaster Ilveksestä ?
Eilen toki oli Jalon puheet jo hieman muuttuneet, että ei tiedä Lancasterin suunnitelmista mutta todennäköisesti ulkomaille.Ilves ei myy Lancasteria toiselle liigaseuralle. Hän on matkalla Keski-Eurooppaan.
Ei, ei ja ei vittu ei.Tuolle reksatorkkelin heitolle en anna mitään arvoa, mutta en ihmettelisi yhtään jos se tuo Nenonen nyt meidän ukko olisi. Ja heittämällä menisikin tuohon kakkoskenttään ja toisi huomattavasti enemmän vaarallisuutta kuin tämän hetken kaverit
No joo sama. Katselin ko. nimimerkin viestit tälle huhupalstalle ja niiden anti on ollut tasan 0.Tuolle reksatorkkelin heitolle en anna mitään arvoa, mutta en ihmettelisi yhtään jos se tuo Nenonen nyt meidän ukko olisi. Ja heittämällä menisikin tuohon kakkoskenttään ja toisi huomattavasti enemmän vaarallisuutta kuin tämän hetken kaverit
Ei kiitos. Kakkosketjuun ottaisin maaleja tekevän hyökkääjän mielelläni, mutta Nenosella ei sille paikalle Kärpissä pitäisi riittää.Oisko se tuo Nenonen, joka on tänään purkanut sopimuksen Kerhon kanssa? Maaleja osannee tehdä, mut ei oikeen tohon jytinään passaa kyllä :)
Samaa tässä oon jännittäny, en oikein tiiä miten taas reagoida jos näin käy. Jessus saatana.Onko meillä nyt siis käsillä tilanne, jossa voi olla mahdollista, että Markus Nenonen korvaa Nick Ritchien loppukauden osalta? Ei vittu mitä puuhastelua
Ei ole mulla kutinoita tai aavistuksia uusista pelaajista. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö voisi jysähtää.Eikö @McTorso lla ole mitään kutinoita tai aavistuksia mahdollisesta huomisesta jysähtelystä?? :)
Niin. Ja tehnyt 0,6 maalia/60 minuuttia. Se on sama tahti kuin Ville Heikkalalla. Minä repisin peliverkkarit.En mä pelihousuja revi, vaikka Nenonen tulisikin. On kuitenkin aina kohtuu hyvällä tahdilla tehnyt maaleja ja toisi kyllä maalintekovoimaa tän kauden kärppiinkin. Kuluvalla kaudella tehnyt saman verran maaleja ku Junttila ja Bunnaman heikossa HPK:ssa.
Noh noh, reenaa kovasti kuitenkin ja on yrittelijäs kentällä! Ehkä. Eikä juo kaljaa, ehkä.Olisihan se aikamoinen antikliimaksi ja perseennäyttö faneille, että Ritchie ulos ja Nenonen tilalle. :D eihän tuossa olisi yhtään mitään järkeä. Pakko olla kovempaa seppää tuloillaan.
Tai sitten tämä huhuttu pelaaja on Pillu!
Pomppasi somessa saman tien vastaan, kun olin kirjottanu, kiitos. Poistan kirjoituksenHifk julkaisi jo. Onneks.