Sokerimunkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Niin on pienestä kiinni. Kaikki eivät välttämättä ymmärrä, että se olisi kielikuva, ja alkavatkin juuri haaveilla Mannisesta ja Puljujärvestä.
Jos nyt tosiaan ei sieltä ole uutta pelaajaa tulossa, niin tuo tiiseri olisi ollut loistava vaikkapa näin:
Joulun isoin yllätys on vielä tuloillaan. Saavu siis hallille perjantaina 30.12 Kärpät-Pelicans otteluun.
Tai sitten ilman tuota viimeistä virkettä, ja vaikka 30.12 videon loppuun merkattuna. Itse siis kyllä uskon, että sieltä on joku vahvistus tulossa, mutta toisaalta en myöskään pety jos jonkun tärkeän pelaajan jatkosoppari "vain" kyseessä.
Näinpä. Minä en olisi mistään joulun isoimmasta yllätyksestä edes maininnut, jos kyse on "vain" jatkosoppareista. Olisivat vaikka kirjailleet, että joulun viimeiset paketit on vielä avaamatta tms. Sopisi paljon paremmin. Mutta viestintä on vaikea laji ja varsinkin kalkkiintuneiden firmojen sisällä kun ulkoista viestintää tehdään, ei kaikkea osata ottaa huomioon, etenkään sitä, että joku voi ymmärtää sanat eri tavalla kuin ne jotka tietävät, mistä puhutaan.
Mutta ei vielä lyödä kirvestä kaivoon. Tänään selviää. Ihan jo jännittää, mitä itse ottelutapahtuma ei kyllä hetkeen ole aiheuttanut. Jos jostain posia, niin siitä!