Onko Oulussa jo lippalakkikelit vai mistä tunnistit?Lukas Kaspar nähty paikallisparturin edessä. #hymiö
Onko Oulussa jo lippalakkikelit vai mistä tunnistit?Lukas Kaspar nähty paikallisparturin edessä. #hymiö
Huomennakin ehtii vielä - soitto Kalevaan, että "viitsisittekö hoitaa tänkin?"Vaikea uskoa mihinkään "massiiviseen", jos ei ole edes streamia viitsitty virittää.
Kärppien strategia on isossa kuvassa rakentaa joukkue pitkälti pohjoisen omista pojista, kuten tiedämme. Ketkä turvaisivat maalimme paremmin kuin luotettavat omat pojat?Kuullaankohan huomenna maalivahtiuutisia. Meriläisen paluu on toki option turvin mahdollinen, mutta muita huhuja siltä osastolta ei taida ollakaan(?)
Vihjettä pukkaa Kärppien someen. Kenen nimmari?
En itse aluksi huomannukkaan :D Olisivat nyt blurranneet kunnolla..Tuossahan tuo nimi lukee nimmarin alapuolella. Oikeassa pysäytyskohdassa näkee melko selkeästi Joonas Kemppainen.
+ Nimmari 100% varma KemppaisenTuossahan tuo nimi lukee nimmarin alapuolella. Oikeassa pysäytyskohdassa näkee melko selkeästi Joonas Kemppainen.
Amatöörit.Tuossahan tuo nimi lukee nimmarin alapuolella. Oikeassa pysäytyskohdassa näkee melko selkeästi Joonas Kemppainen.
Itse en saanut pysäytyskuvassa tuota näkymään, mutta J:llä alkoi tuo nimmari.Tuossahan tuo nimi lukee nimmarin alapuolella. Oikeassa pysäytyskohdassa näkee melko selkeästi Joonas Kemppainen.
Vahvaa suorittamista toimistolla, ellei syystä tai toisesta asiaa haluttu etukäteen spoilata.Tuossahan tuo nimi lukee nimmarin alapuolella. Oikeassa pysäytyskohdassa näkee melko selkeästi Joonas Kemppainen.
Eiköhän ”massiivisia” ole luvassa jatkossakin Kärppien osalta. Tässä maailmantilanteessa ei tähän vuodenaikaan ole vielä joukkueet valmiina.sillä Kärpillä on huomenna se kuuluisa "massiivinen".
Suurin osa joukkueista on vaan koottu ennen tätä muuttunutta maailmantilannetta, yksittäisiä pelaajia ja paikkoja toki saatettu jättää auki tuonnemmaksi.Eiköhän ”massiivisia” ole luvassa jatkossakin Kärppien osalta. Tässä maailmantilanteessa ei tähän vuodenaikaan ole vielä joukkueet valmiina.
Toki noin. Kuitenkin ainakin Kärpillä on kovia hakuja edelleen päällä.Suurin osa joukkueista on vaan koottu ennen tätä muuttunutta maailmantilannetta, yksittäisiä pelaajia ja paikkoja toki saatettu jättää auki tuonnemmaksi.
Eiköhän. Tuohon jos pamauttavat vielä O'Neillin ja Sklenickan jatkon kylkeen, niin minun puolesta viimeinen kirsikka kakun päällä saa olla vaikka Ronkaisen kolmen vuoden jatkolappu, niin ei himmennä tilaisuuden antia yhtään.Kepun paluu on kyllä hieno juttu, loistava pelaaja. Vahvistatko @McTorso, oliko tämä se huhuilemasi jytky? Vai viedäänkö tällä selvällä vihjeellä nyt huomio Kemppaiseen ja huomenna jyrähtää vielä kunnolla puskista?
Edit: pitäs näköjään lukea kaikki uudet viestit ennen kommentointia. @tooMi tuossa edellä näyttää omaavan omaan mieleeni loistavan huumorintajun.En itse aluksi huomannukkaan :D Olisivat nyt blurranneet kunnolla..