Eric Rooslind
Jäsen
Ei Mustosen tasoisia. Mies siirtymässä jokatapauksessa ensi kaudeksi Kärppiin, joten miksipä ei jo nyt tulisi tutustumaan pelityyliin ja joukkueeseen.Eikö rotaatiossa ole jo tarpeeksi pelaajia?
Ei Mustosen tasoisia. Mies siirtymässä jokatapauksessa ensi kaudeksi Kärppiin, joten miksipä ei jo nyt tulisi tutustumaan pelityyliin ja joukkueeseen.Eikö rotaatiossa ole jo tarpeeksi pelaajia?
Eikö rotaatiossa ole jo tarpeeksi pelaajia?
Sinunko mielestäsi siis nuori ja kehityskelpoinen liigassa tasaisesti 0,5p/per peli operoinut pelaaja (tällä kaudella 0,6 heikossa Pelicansissa) menee rotaatioon Anttilan, Hermosen, Koskenkorvan, Metsävainion, Humalojan, Lindstenin yms kanssa? Osa em. herroista ovat kyllä kovia pelaajia tulevaisuudessa, mutta eivät ole mielestäni Mustosen tasolla tällä hetkellä.
Itse ajattelen asiaa tuttuun tyyliini posin kautta:
Ei se ainakaan kovin paljon huonommin voi vetää, kuin tämän kauden Kristof.
Kyllä itse veikkaisin, että mies saisi kokeilla siipiään kakkosketjussa juurikin Kristofin heikkojen otteiden takia.Tuo on hyvä ajattelutapa. Ikävä pilata se faktoilla, mutta vaikka Mustonen tulisikin Kärppiin, niin hän tuskin menisi Mamban hierarkiassa Kristofin edelle.
Ja näin yleisesti sanottuna, niin ei mulla oo mitään Mustosta vastaan, mutta en näe siinä mitään sellaista mitä Kärpillä ei olisi jo.
Siinä olisi täsmäase. Ja Leskisen menetys kuitattu.Viime kesänä kun näin Aaltosta Helsingin yössä niin tuli puhetta, että olisko haluja tulla vielä Kärppiin niin Juhi sanoi kutakuinkin, että oishan se makia vielä päästä Kärppiin ja että vielä yksi kausi pelsuissa niin sitten katotaan. Toivottavasti Aholla on linjat kuumina!
En yllättyisi vaikka Juhis ois itse soittanut Aholle kun yhteydenottoa ei ole kuulunut.Toivottavasti Aholla on linjat kuumina!
En yllättyisi vaikka Juhis ois itse soittanut Aholle kun yhteydenottoa ei ole kuulunut.
Tai vielä parempi, olikohan Mamban ensimmäisellä kaudella vai:Ja Ahonhan vastaus tiedetään.
”Olen kiitollinen soitostasi. Kyllähän sinä olet elävä seuralegenda ja mestaruusmaalin tekijäkin vielä. Meillä ei kuitenkaan ikävä kyllä ole fyrkkaa, ellet sitten mailapalkalla tule.”
Ja Ahonhan vastaus tiedetään.
”Olen kiitollinen soitostasi. Kyllähän sinä olet elävä seuralegenda ja mestaruusmaalin tekijäkin vielä. Meillä ei kuitenkaan ikävä kyllä ole fyrkkaa, ellet sitten mailapalkalla tule.”
Jos UTJ ei ole kartalla siitä kuka on sopiva palanen joukkueeseen ja kuka ei niin silloin kannattaa huolestua.Tai vielä parempi, olikohan Mamban ensimmäisellä kaudella vai:
"En tiedä, olisiko hän sopiva palanen joukkueeseemme" tms.
Tarvitaanko me ees ketään?Nyt alkaa jo menemään jopa liikaakin toiveajattelun puolelle, joten jotta ei petytä raskaasti, niin:
Ei tänne ketään tuu.
Kyllä mie ainakin tuohon Sillin paikalle jonkun voisin ottaa/kakkosketjuun, milloin siitä tipahtaisi yksi kaveri tuohon Jokisen ketjuun.Tarvitaanko me ees ketään?
Eli Aho nappaa kolmesta vaihtoehdosta sen lyhyimmän tikun.Mielenkiintoista keskustelua. Tuntuu että täällä tungetaan sanojakin Ahon ja Mannerin suuhun ja välillä jo Juhiskin soittelee Kärppiin päin ja Lasse tekee sopimuksen kentällä. Vähän huumoriketju kamaa, etenkin kun Juhis tuskin Kärppiin tulee.
Tulee tänne joku, muttei Juhis eikä Zabo vaan Mustonen.