Ei kai täällä kovin moni ole pettynyt itse sopimukseen vaan siihen hypeen minkä Kärppien mediatiimi(henkilö?) löi ilmoille.Vain Kärpät voi julkaista Jussi Jokisen kahden vuoden sopimuksen niin että siitä jää pettynyt olo.
Tämän takia juuri. Itsekin odottelin jotain isoa pommia enkä yleisessä tiedossa ollutta Jusan jatkosopparia.Ei kai täällä kovin moni ole pettynyt itse sopimukseen vaan siihen hypeen minkä Kärppien mediatiimi(henkilö?) löi ilmoille.
Päivityksestä päätellen oli joku iso uusi kala verkossa, eikä ns. jatko.
Häh? Aivan loistava sopimus ja mukava oli kattella liveä Jussi ja Janne rennoilla fiiliksillä juttelee kalasta ja golfista. Kärpät tiedotti eilen, että merkittävä sopimus julkaistaan ja sitähän se oli. En tajua yhtään tätä negaa taas täällä, kun Jokisen sopimuskin oli julkaistava niin tämähän oli mitä mainioin keino. Täällä on haaveiltu jostain Donskoista ja Puljujärvestä, mitä vittua? :D Ettehän te voi olla tosissaan näiden juttujen kans.
Mielestäni mediavastaava onnistui tässä tempauksessa. Katso nyt paljon keskutelua se herätti. Näkisin, että Kärppien mediatyöskentely on mennyt paljon eteenpäin tämän uuden henkilön tai tiimin myötä, toki varaa on parantaa enkä seuraa muita tai mestisjoukkueita somessa niin en lähde vertailemaan. Hypen täällä loi muutama henkilö utopistisilla haaveillaan ja siitähän homma lähti laukalle. Hieno sopimus, hieno tapa julkaista se ja tuoda pelaajaa lähemmäs faneja. Ennemmin näin kuin kankeaa lehdistötilaisuutta mistä ei saa muuta irti kuin sopimuksen pituuden.No itse taas ymmärrän negan siitä syystä, että Kärppien mediatiimi(vai onko se henkilö?) on kaikista liigajoukkueista heittämällä surkein työssään.
Monen divariporukankin some tiedottaminen on paljon paremmalla tasolla.
Kärppien kaltaisella organisatiolla pitäisi olla maan parasta osaamista media- ja some tiedottamisessa.
Hypetys siitä, että julkaistaan viime kaudella Kärpissä pelanneen pelaajan sopimus osoittaa ammattitaidottomuutta ja tietyn laista pelisilmän täydellistä puuttumista näissä asioissa. Kaikki odotti kuitenkin pelaajaa, joka ei olisi täällä viime kaudella/kausina pelannut. Tällainen facebook live olisi voitu toteuttaa eri tavalla tai jonkun oikeasti uuden sopimuksen ilmoittamisen yhteydessä.
Puljujärvi ja Donskoi huhuille naurahdin kyllä itsekin ääneen.
No itse taas ymmärrän negan siitä syystä, että Kärppien mediatiimi(vai onko se henkilö?) on kaikista liigajoukkueista heittämällä surkein työssään.
Jokinen teki runkosarjassa vain 85-86 pisteen tahdilla pisteitä. Siis jos olisi pelannut 60 matsia. 1,43 p per ottelu.
Pudotuspeleissä ennen loukkaantumistaan tahti oli kuuteen peliin yhdeksän pistettä eli 1,50 p per ottelu.
Mitäpä tuollaisilla jätkillä tekee. Mistä lie tsekistä koko mieskään.