Tällaisissa säännöissä on aina tulkinnanvaraa, ja jos niitä alkaa lukemaan kuin "piru raamattua" niin varmasti jokaisesta viestistä löytää jonkun sääntörikkomuksen. Mutta kun mietitään tuota schollin rangaistushistoriaa niin eipä tuossa minusta enää oikein mitään tulkinnanvaraa ole. Jos on saanut tuollaisen määrän pelikieltoja (ja loppuvaiheessa useamman pidemmänkin pelikiellon) niin kyllä pitäisi jo tajuta joko muuttaa tyyliä tai sitten vain hyväksyä se asia että lopulta siima loppuu ja tulee se viimeinen kerta. Ei kai niitä varoituksia ja pelikieltoja huvikseen jaella, kyllä niistä pitäisi osata vetää myös johtopäätöksiä ja muuttaa omaa kirjoitustyyliä sellaiseksi että se mahtuu sääntöjen asettamiin raameihin.
Myönnän että tuo schollin poispotkimiseen johtanut purkaukseni schollille ja Axbor Nocturnelle oli ala-arvoinen ja hävettävä, eikä oikein minun tyylistäni, mutta kun oli huono päivä niin jotenkin vaan keitti yli ja painoin lähetä-nappia ennen kuin ajattelin järjellä. Hyväksyn kuitenkin täysin että minua siitä rangaistiin ja olisin hyväksynyt pidemmänkin rangaistuksen, ja aion pitää huolen siitä että toista kertaa minua ei ainakaan samasta asiasta tarvitse rangaista.