Viestin lähetti bisnesman
Olen kyllä perustamassa perhettä, tai ainakin sellainen suunnitelmiini kuuluu. Olen sanonut että olen valmis kuolemaan oman lapseni tai lapsenlapseni puolesta, mutta en suomen.
Itseasiassa olisin jo kuollut jos välittäisin vain itsestäni.
Et kai pahastu, jos tämä mainitsemasi "suomi" päättää, ettei lapsillesi kuulu lapsilisiä, eivät saa kunnallisia terveydenhoitopalveluja eikä päivähoitoa;)
Yhteiskuntaa ylläpitäviä, sitä tukevia ja -suojelevia tai -puolustavia järjestelmiä on itsenäisellä hyvinvointidemokratialla oltava meidän kaikkien hyväksi - eikö niin? Siinä joukossa jos matkustelee muutama vapaamatkustaja (lue: loinen) niin ei se järjestelmää kaada - nostaa nämä vaan toisten silmätikuiksi. Siinä vaiheessa kun järjestelmä ottaa heidät silmätikuiksi, arvot muuttuvatkin ja vain todelliset periaatteen ihmiset jäävät jäljelle. Kysymys itsellesi kuuluukin - kuulutko näihin? (Ei tarvitse minulle vastata - selvitä se itsellesi!)
Ymmärrän hyvin tiettyyn rajaan asti siviilipalvelukseen hakeutuvia henkilöitä, mutta tuo Suomen puolustuksetta jättäminen nostattaa adrenaliinia - varsinkin jos näyttää olevan huuhaa-ajattelun tulosta. Todelliset kieltäytyjäthän sodan hetkellä teloitetaan.