Oletko raiskannut?

  • 9 192
  • 27

Oletko raiskannut?

  • Olen

    Ääniä: 11 5,8%
  • En

    Ääniä: 180 94,2%

  • Äänestäjiä
    191

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
On tapahtunut myös aivan toisella tavalla, juuri kuten edellä kerroin.
Siis raikausta epäilty henkilö pidätetty ja sittemmin tutkintavankeuteen? Oisko ollut epäilyä myös jostain vakavammasta? Aika vaikea uskoa, että raiskauksesta (joka on omissa silmissäni äärimäisen inhottava rikos) joutuu tutkintavankeuteen. Vaatii käytännössä aika pössiä ihmistä joka ei kuulustelussa suostu sanomaan edes omaa nimeään. Jos on syyttömänä niin tyhmä, niin tutkariin joutaakin. Noi on julkisia juttuja, joten laittanet diaarinumeron tapauksesta, jossa raiskaajaksi epäilty on joutunut tutkintavankeuteen.

Oletan, että mikäli poliisi arvioi rikoksesta epäillyn kiinni ottamisen olevan välttämätöntä, niin tämä tehdään. Yksi ilmeinen syy on se, että näin halutaan ehkäistä tilanne, jossa rikoksesta epäilty vapaalla ollessaan voi haitata tutkintaa.
Oletan, että esim talousrikollinen voisi vapaalla ollessaan haitata tutkintaa hävittämällä papereita sun muuta todistusaineistoa. Peseekö vai leikkaako raiskaajaksi epäilty mulkkunsa irti? Yhtä kaikki en jaksa uskoa pätkääkään, että pelkällä ilmiannolla, oli sitten aiheeton tai ei, olisi ketään tutkintavankeuteen laitettu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siis raikausta epäilty henkilö pidätetty ja sittemmin tutkintavankeuteen? Oisko ollut epäilyä myös jostain vakavammasta? Aika vaikea uskoa, että raiskauksesta (joka on omissa silmissäni äärimäisen inhottava rikos) joutuu tutkintavankeuteen. Vaatii käytännössä aika pössiä ihmistä joka ei kuulustelussa suostu sanomaan edes omaa nimeään. Jos on syyttömänä niin tyhmä, niin tutkariin joutaakin. Noi on julkisia juttuja, joten laittanet diaarinumeron tapauksesta, jossa raiskaajaksi epäilty on joutunut tutkintavankeuteen.
Vastasin yksityisviestillä. Asia on luonteeltaan sellainen, etten halua levitellä sitä julkisesti, mutta ihan todellisesta casesta oli kysymys.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minut on joskus laivalla raiskattu naisen toimesta. Käytti törkeästi hyväkseen humalatilaani. Lähti pöydän penkkiä sammuneena lämmittäneen tunarin saattamaan hyttiin. Tai niin minä luulin. Auttoi vielä avualiaasti vaatteet pois ja asetti pötkölleen. Minähän kiitin avuliaisuudesta ja laitoin silmät kiinni. Mutta tämä puolituttu tahtoikin hinnan avustaan. Väsynyt veijari joutui töihin vielä.

Itse en ole raiskannut. Joskin olen nukahtanut aktiivisena kesken seksin ja myöhemmin herännyt tulemiseen. Lasketaanko se?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös