Televisiossa olen ollut useammankin kerran. Ensimmäinen taisi osua, kun PTV näytti lätkän MM-kisoja joskus menneinä vuosina. Siellä kisastudiossa Hjalliksen takana näyin todella monta kertaa. Ei tätä kai voi oikein laskea, kuten ei myöskään niitä noin 10 kertaa, kun olen itseni urheilu- tai tulosruuduista bongannut. Viime maanantain Käenpesässäkin olin saanut naamani ruutuun, mutta ei sekään ole vielä sen kummempaa.
Kunnolla telkkarissa ns pääosassa olen ollut 2 kertaa. Ensimmäinen oli Greedissä ja toinen Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa. Yhteensä näissä on ruudussa sellainen suunnilleen tunti vietetty, että olen kolmen muunkin ihmisen vartin ehtinyt käyttää.
Lehdissä olen ollut kuvassa useammankin kerran, ensimmäinen varmaan pikkutenavana Helsinki Cupin pelikuvassa. Hesarissa muutaman kerran sen jälkeen sattumakuvassa, jossa kuvataan jotain muuta kuin minua ja Kiekkolehteen minua on ihan kuvan kanssa haastateltu. Kuva oli ihan huomattavan kokoinen.
Lisäksi minua on haastateltu ainakin Sport FM:lla suorassa lähetyksessä jääkiekkoon liittyvästä aiheesta. Muuten radiossa en muista olleeni.
EDIT: Niin, viime keväänä (2003) minua uunotettiin vielä Maikkarin Naurupartio-piilokamerassa lähettämään terveisiä Ruotsin telkkariin teemalla "mitä mieltä olen ruotsalaisesta jääkiekosta". Unohtui, mutta Sasha muisti =)