Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä, viimeksi tänään annoin medialle haastattelun.
Minä kieltäydyin tästä kunniasta kerran. Hyvä että saivat jonkun stuntin sinne.Olen. Monestikkin. Ehkä ylpein olen kuitenkin siitä, että olen näkynyt Salatuissa Elämissä taustalla dokaamassa. Näyttelijänurani kesti vain tuon ohikiitävän hetken, mutta oli sitäkin antoisampaa.
Minä kieltäydyin tästä kunniasta kerran. Hyvä että saivat jonkun stuntin sinne.
Oliko vaimolle ilmoitettu muutaman kuukauden mittaisesta työkomennuksesta ja sit oisitkin palanut, jos pärstä ois näkyny töllöstä? Been there, done that. En tuomitse ystäväni@Sämppäri Sori kun dissasin aiemmin sun salkkarikokemuksen. Kyllä minulla oikeasti olisi ollut mahdollisuus päästä sinne lavasteisiin, mutta henkilökohtaiset siviilipuolen ongelmat saivat minut kieltäytymään.
Tulipa tuosta liigapörssistä mieleen, että olitiin liigapörssin ekalla kaudella serkkupojan kanssa top-kolmessa. Voitettiin pleikkari, jonka sitten lahjoitimme yhteiselle kummipojalle.- Olen ollut jossain Ruben Stillerin suorassa ohjelmassa kun teki yllätyshyökkäyksen työpaikalleni. Kehotin kohteliaasti jatkamaan matkaa.
- Kaksi sanomalehteä on tehnyt jutun Liigapörssiosaamisestani.
- Olen esiintynyt Karjala-turnauksessa jonain venäläisenä pelaajana palkintojenjaossa.
Toki noita tv-kuvissa näkymisiä on sitten jonkun verran.