Olen nähnyt joskus Mustan Nuolen kirjoittavan Turun Sanomien yleisönosastolle. Olitko se sinä? Tämä nyt ei varsinaista julkisuutta ole, mutta tulipa mieleeni kysyä.
Olenko se minä? Todennäköisesti, tosin en ole lehteen kirjoittanut erikseen.
Joskus olen kommentoinut jotain TS:n uutista netissä jos olen siihen jotain halunnut kommentoida, ja ilmeisesti "parhaat palat" (tai paskimmat) saatetaan painaa paperilehteenkin. Ehkä syynä on se, että jos olen kommentoinut jotain asiaa vähän pidemmän kaavan mukaan, niin paremmaltahan se lehdessäkin näyttää kuin useimpien TS-uutisten alla olevat virkkeen tai parin pikahuikkauskommentit.
Olen tuossa aviisissa kyllä omalla nimellänikin esiintynyt eri yhteyksissä pari kertaa vuosien varrella, noilla esiintymisillä oli väliä noin 8-10 vuotta. Toisen kerran tekijänä, toisen kerran tekemisen eli tekstin kohteena. En kerro kumpi oli kumpi.
Ai niin, myös Turkulainen-paikallislehdessä olen vaikuttanut aikanaan, olin siellä TET-harjoittelussa joskus kauan sitten kaukaisessa galaksissa. Tuon lopputuloksena oli viikkoja myöhemmin täytepalana julkaistu juttu, joka oli jostain syystä painettu väärinpäin lehden takaosan asuntoilmoituksien lomaan. Journalismin unohdettu helmi. Koskahan tuo edes oli? Mitä vittua? Joskus 1992-1993?
TET-viikosta sellainen harhaileva ja tarpeeton nuoruusmuistelo, että tuon viikon vietin toisen TET-harjoittelijan, mukavan oloisen tytön kanssa. En saanut itsestäni sen vertaa irti, että olisin hänen puhelinnumeroaan kysellyt tai vaikkapa pyytänyt ulos TET-viikon päätyttyä. Vai kysyinkö, mutten sitten saanut aikaiseksi ottaa kontaktia? Tämä jäi jälkeenpäin vähän kaivelemaan. Mutta koskapa minä olisin saanut sanaa suustani murrosikävuosinani mukavien tai nättien tyttöjen seurassa?
Hyvin tulin juttuun. Vähän pyöreä hän oli, mutta toisaalta minä olin alipainoinen lyhyt luikku jolla oli tuolloin rumat pilottilasit päässä, joten eipä ollut tai ole varaa arvostella. Mitäköhän hänelle kuuluu, ja mikä hänen nimensä edes mahtoi olla? Enää en muista, tuosta on liikaa aikaa.
Saatana, menetettyjä mahdollisuuksia, haaskattuja tilaisuuksia. Se pistää mietityttämään ja soittamaan
Kultaista nuoruutta YouTubesta kunnes aivoni räjähtävät.