Tormentori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mustasukkaisuus nyt on täysin normaalia ja joskus ehkä suotavaakin. Kuten kaikissa muissakin asioissa täytyy tasapaino säilyttää.
- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
- Tanssia muiden miesten kanssa?
- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Käydä iltakursseilla?
- Tehdä pienen syrjähypyn?
- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?
Viestin lähetti Ted Raikas
Niin, se onkin mielenkiintoista miten joillain ihmisillä... tai no miehillä, on viettiä naisiinpäin humalassa oikein erityisen paljon. Kuitenkin, humalatilassa nyt luulisi joka jannun tietävän että etuviisari ottaa eteen kyllä, mutta sen aktiivisuus ja suorityskyky ei ole välttämättä kaikkein paras mahdollinen.
Viestin lähetti finnishninja
Miltä tuntuu kun oma ei ole paikalla?
Oletko huolissasi, vai annatko paskat missä hän viuhottaa?
Muutama kysymys näin lämmittelyn vuoksi:
Saako omasi:
Alamummo kirjoitti:Mustasukkaisuus on mielestäni osoitusta huonosta itsetunnosta ja kyvystä luottaa toiseen ihmiseen. Itse en ole mustasukkainen laisinkaan, en ole koskaan ollutkaan. Jos joku on mennäkseen, niin se menee. Huolisinko enää takaisin, niin se on sitten toinen juttu.
En kestä myöskään sitä, että joku on minusta mustasukkainen, todella rasittavaa ja lapsellista. Otan tällaiset tunteenpurkaukset epäluottamuslauseina.
girlzilla kirjoitti:Omasta mielestäni mustasukkaisuus on ihan ok. Minulle se kertoo sitä että minusta välitetään ja minun menettämistäni pelätään. Samalla tavalla pelkään välillä että menetän poikaystäväni. Liiallisuuksiin se ei saa mennä, mutta kyllä pieni mustasukkaisuus voi tuntua jopa mukavalta.
Jokaisella on toki omat mielipiteensä, mutta ei se, että on vähän mustasukkainen, tarkoita että ei luota toiseen.
Olen niin epämustasukkainen että kaikki naiseni ovat minut jo jättänyt. Minä haluaisin olla kahdestaan yksikkö että yksistäán kaksikko. Sellanen fasaani tai joutsen.Miltä tuntuu kun oma ei ole paikalla?
Oletko huolissasi, vai annatko paskat missä hän viuhottaa?
Ei pidä paikkaansa kohdallani. Tästä voi vallan hyvin keskustella miesten kesken.Kysymys pulpahtaa pinnalle tasaisin välein monessa eri muodossa. Aihe on kuitenkin sen verran tabu, ettei siitä useinkaan jutella - ainakaan miesten kesken.
- Mennä yksin lauantaina juhlimaan? KylläEn odota että tähän ketjuun osallistuisi niin montaa, mutta mielenkiintoista nähdä sekin miten monelta löytyy palautetta -ja minkälaista!
Muutama kysymys näin lämmittelyn vuoksi:
Saako omasi: