Oletko mustasukkainen?

  • 6 077
  • 68

Oletko mustasukkainen

  • En yhtään

    Ääniä: 59 23,3%
  • Olen, jonkun verran

    Ääniä: 126 49,8%
  • Olen, aikalailla

    Ääniä: 54 21,3%
  • Olen todella mustasukkainen

    Ääniä: 14 5,5%

  • Äänestäjiä
    253

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
Ihan vapaasti

- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
Jos välttämättä haluaa

-Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
Öhh, jos olen edes samassa talossa/mökillä yms niin siitä vaan

- Tanssia muiden miesten kanssa?
Siitä vaan, varsinkin kun en tanssi ellei pakoteta

- Keskustella Ahmedin kanssa?
Kyllä

- Keskustella Kalervon kanssa?
Joo

- Keskustella Marjan kanssa?
Edelleen joo

- Käydä iltakursseilla?
Kyllä

- Tehdä pienen syrjähypyn?
Ehkä kerran. Ja silloinkin jos kertoo siitä itse, erehtyminen on jossain määrin sallittavaa. Kimppakivaa (jos olen mukana siis), snadia halailua, pussailua yms en laske syrjähypyksi.

-Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
Ei

- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
Ei

- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?
Ei

Niin - ja uskon että nämä kaikki toimivat vastavuoroisesti.
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutetaanpas tätä hieman parempaan muotoon...

- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
No tottakai saa. Miksei saisi?

- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
Saa tottakai, on tainnut tapahtua muutamaan otteeseen.

- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
Joo tottakai edelleenkin.

- Tanssia muiden naisten kanssa?
Sais se tanssia mutta yleensä tanssii vaan mun kanssa kun oma tyttönsä tanssii mielellään vaikka 10 tuntia putkeen.

- Keskustella Amandan kanssa?
- Keskustella Kaarinan kanssa?
- Keskustella Marjan kanssa?
Saa. saa ja vielä kerran saa.

- Käydä iltakursseilla?
Tokitoki.

- Tehdä pienen syrjähypyn?
Nyt on helppo sanoa että ei saa, mutta se miten sitten tilanteessa toimisi on toinen juttu. Sanotaan näin että känninen yhden illan hairahdus annetaan anteeksi, leffassa käynti jonkun tytön kanssa taasen ei.

- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
En usko että hänellä itsellään olisi siihen intressejä.

- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
Ei.

- Olla naimisissa toisen naisen kanssa?
Ei, olisi inhottava olla jonkun rakastajatar...


En ole kovinkaan mustasukkainen, välillä vähäsen mutta asteella jota pidetään vielä "söpönä". Poikaystäväni on minusta enemmän mustasukkainen kuin minä hänestä.
Kutsukaa naiiviksi ja tuputtakaa mitä kyynisyyttä ikinä haluattekaan, mutta minulla ei ole minkäänlaista syytä koskaan olla mustasukkainen, luottamus on vahva.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että mustis olen. Ennen en ollut oikeastaan yhtään, mutta entisen poikaystävän touhut saivat epäilemään koko ajan, että mitäs se nyt tekee. Täytyy toivoa, että tästä "tervehtyy" seuraavan sopivan ja mukavan osuessa kohdalle. Itsellekin ikävää pohtia, että onkohan se nyt oikeasti kusella siellä vessassa vai lähettääkö se toiselle tytölle tekstiviestiä. Mutta, mutta, vastaillaan...

- Saako mennä yksin lauantaina juhlimaan?

Saa, tietenkin

- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?

Ei

- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?

Ei

- Tanssia muiden miesten kanssa?

Siitä vaan. Naistenkin myös. Tietty on tanssimista ja tanssimista. Sellainen hinkkaaminen on jo vähän omituista

- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Keskustella Kalervon kanssa?
- Keskustella Marjan kanssa?

Ihan kenen kanssa vaan

- Käydä iltakursseilla?

Jep

- Tehdä pienen syrjähypyn?

Vaikea. Tietenkin tähän pitäisi vastata ei. En mä sellaista nyt anteeksi antaisi. Mutta..toisaalta edellisenkin kanssa jatkettiin seurustelua pettämisen jälkeen. Riippuu niin paljon tilanteesta, tyypistä ja mitä on tehnyt. Niinkuin Zilla sanoi, humalaisen hässimisen voi antaa anteeksi, mutta leffassa tms treffeillä käyntiä ei ikinä.

- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?

Ei (mutta kts. kuitenkin edellinen vastaus)

- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?

Ei. Eikä naisenkaan. Varattuihin en itse sekaannu. Piste.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Silloin kun rakastaa toisiaan, luottaa toisiinsa ja on itsetunto kohillaan, niin ei tarvitse olla mustasukkainen. Eiko?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pikku Myy
Niinkuin Zilla sanoi, humalaisen hässimisen voi antaa anteeksi, mutta leffassa tms treffeillä käyntiä ei ikinä.

Ei mene mun jakeluun, kännissä suoritettu hässiminen voidaan antaa anteeksi mutta ei sitten leffassa käyntiä? Kumma aine se alkoholi, sen vaikutuksen alaiselle tunnutaan annettavan kaikki anteeksi.

Onko leffassa käynnin suhteen mitään poikkeuksia, pitkäaikaiset ystävykset tms.?

Jos (painotan sanaa "jos") minulla olisi naisystävä niin tottahan hän saisi käydä leffassa kenen kanssa haluaa, tämä siitä huolimatta, että tunnustan olevani hivenen mustasukkainen.

vlad.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
Ei mene mun jakeluun, kännissä suoritettu hässiminen voidaan antaa anteeksi mutta ei sitten leffassa käyntiä? Kumma aine se alkoholi, sen vaikutuksen alaiselle tunnutaan annettavan kaikki anteeksi.

Onko leffassa käynnin suhteen mitään poikkeuksia, pitkäaikaiset ystävykset tms.?

Pikku Myyllä ja mulla tais olla enemmänkin se pointtina, että jossain yhden illan jutussa ei luultavasti ole mitään tunteita mukana. Enemmän loukkaisi ja tuntuisi helvetin pahalta, jos se oma olisi ihastunut/rakastunut johonkin toiseen ja olisi tapaillut tätä salaa minulta. Siis totta helvetissä saa leffassa käydä jos kyseessä joku ystävä. Mutta itseäni loukkaisi enemmän se, että tapailisi jotain tyttöä, vaikkei "tekisi" mitään, kuin että kännipäissään hässisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- Mennä yksin lauantaina juhlimaan? = Saa mennä, vaikka perjantainakin
- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa? = Jos uskaltaa, niin mikäpäs siinä
- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua? = Ilmeisesti olisin sammunut, eli saisi
- Tanssia muiden miesten kanssa? = Itse en osaa tanssia, mutta ehkä tossa vaiheessa olisi syytä opetella
- Keskustella Ahmedin kanssa? = Aziz! Jos Ahmed myy vain kebabia, niin kyllä
- Keskustella Kalervon kanssa? = Kummolaa ei tueta, vaikuttaa vanhan miehen nimeltä
- Keskustella Marjan kanssa? = Jos Marja on keski-ikäinen täti ja Jehovan todistaja, niin ei saa
- Käydä iltakursseilla? = Omapahan on asiansa
- Tehdä pienen syrjähypyn? = Suoraan minun syliini kyllä, minua saa pettää minun kanssa
- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa? = Minussa on riittävästi naista hänelle
- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa? = Minussa on riittävästi naista hänelle
- Olla naimisissa toisen miehen kanssa? = Siinä vaiheessa jos ei enää olisi kanssani, niin saisi

***

Juu, olen ollut mustasukkainen ja olen ajoittain vieläkin. Ikävä pieni luonteenpiirre mutta ei hajoita suhdetta, jos sen saa pysymään järjenmitoissa, eli kyllä sitä asiaa pohtimalla voi tajuta miten naurettavan mustasukkaiseksi sitä voikaan mennä. Olen ollut huomaavinani että se kuitenkin vähenee sitä mukaa kun tutustuu toiseen paremmin, sitä oppii tuntemaan ja luottamaan. Tosin kyllähän se helposti päähän ottaa, jos jossain tilanteessa jäät sivuun huomiotta ja se toinen juttelee ja pitää hauskaa muiden kanssa. Pieni sellainen mustasukkaisuus kuuluu asiaankin, kertoo ainakin että toinen merkitsee.

Niin ja eihän se mustasukkaisuus kuulu pelkästään parisuhteeseen, vaan myös kaveripiireihin ja perheeseen.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Miltä tuntuu kun oma ei ole paikalla?
Oletko huolissasi, vai annatko paskat missä hän viuhottaa?

-Olen huolissani. Ja olen mustasukkainen, viimeksi päätti tyttönen vähän vedättää minua.. Soitti kyllä tosin sitten parin minuutin päästä asian oikean laidan. Luuli kurja, että itse olin väärässä seurassa. Näin meillä!

Saako omasi:

- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
- Tottakai. On ollutkin.

- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
- En usko, että haluaisikaan edes.

- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
- Sama kuin edelliseen

- Tanssia muiden miesten kanssa?
- Saa toki, mutta mieluiten allekirjoittaneen "valvovan" silmän alla.

- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Keskustella Kalervon kanssa?
- Keskustella Marjan kanssa?
- Siitä vaan

- Käydä iltakursseilla?
- No eipä oo tarvetta näihin, mutta saisi käydä kyllä

- Tehdä pienen syrjähypyn?
- No jos tällaista tapahtuu, niin tiedänpähän olevani riittämätön. Se on sorotnoo sitte.

- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?
- No EI!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oletko huolissasi, vai annatko paskat missä hän viuhottaa?

-Totta kai olen huolissani. Terve järki mukana + mustisjärki. Aluksi olin ihan hemmetin mustis, nykyään reilusti vähemmän. Parempi puoliskoni kiistää olevansa mustis, mutta kyllä se välillä on paistanut läpi, heh.. Tosin minä olen siltikin se enemmän mustis.

Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
-Saa, mutta hän ei ole juuri lainkaan mennyt, niin mitäs minä ulosajamaankaan.

Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
-Juhannuksena '04 olikin näin. Eli saa.

Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
-Hmm, taisi em. juhannuksena olla näin jossain vaiheessa. En ole varma, mutta olin elohiiri ja kaljaa koko ajan hakemassa lisää.

Tanssia muiden miesten kanssa?
-Tähänkään en ole juuri törmännyt toistaiseksi, mutta eiköhän se onnistuisi. Meillä on kahdestaankin ollut suht värikkäitä tanssiesityksiä, heh..

Keskustella Ahmedin, Kalervon tai Marjan kanssa?
-Toki, eihän sitä puhumista voi missään nimessä kieltää.

Käydä iltakursseilla?
-Jos sellaisia olisi, niin juu.

Tehdä pienen syrjähypyn?
-Ei edes pientä.

Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
-Ehdoton ei.

Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
-Ei käsittääkseni ole pienintäkään taipumusta tähän..

Olla naimisissa toisen miehen kanssa?
Ehdoton ei tähänkin.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti girlzilla
- Tehdä pienen syrjähypyn?
Nyt on helppo sanoa että ei saa, mutta se miten sitten tilanteessa toimisi on toinen juttu. Sanotaan näin että känninen yhden illan hairahdus annetaan anteeksi, leffassa käynti jonkun tytön kanssa taasen ei.

Voi voi... elämänkokemattomuutta ja lapsetusta. Mutta jos naiset olisivat koneita ja ajattelumalli kaikilla tuo, niin olisipa mukava yhdistää aina silloin tällöin 2 pahetta yhteen nippuun. Känni päälle ja estot pois. Aamulla, kun kömpis kämpille, niin toteais vaan vaimolle, että sore, mutta olin nii'in jurrissa! zilllan mielestä tämän pitäisi kai päteä myös liikenteessä, soveltaen?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Black Adder
Känni päälle ja estot pois. Aamulla, kun kömpis kämpille, niin toteais vaan vaimolle, että sore, mutta olin nii'in jurrissa!
Itsekin ihmettelen tätä kyseistä "vain känninen hairahdus"- ajatusmallia.

Jatkossa olisi sitten varmaan tosi kiva mennä kotona yksin nukkumaan, kun tyttöystävä on lauantai-iltana "kavereidensa kanssa irrottelemassa".

Eipä toimisi ainakaan minulla. Yksikin syrjähyppy, niin yhteiselo olisi jatkossa varsin tuskaista, jo ihan omien jatkuvien epäilysteni takia. Kuvittelisin aina pahinta, jos kumppani on jo kerran hairahtanut pettämään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en ole mustasukkainen juuri nimeksikään, joskaan en myöskään syrjähyppyjä hyväksy. Toisaalta satunnaisen hairahduksen jälkeen on todella moraalitonta mennä kertomaan teosta ja samalla helpottaa omaa taakkaansa tapahtuneesta. Yksin kärsitty huono omatunto, kellä sellaista on, on paras rangaistus petturuudesta. Turha pilata kumppankin päivää, jos itse on mokannut.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pointtina kyllä ei todellakaan ollut se, että syrjähypyllä ei olisi mitään vaikutusta suhteeseen, tai että se olisi ihan ok. Se olisi kamalaa ja varmasti luottamus menisi. Mutta se ei silti loukkaisi minua yhtä paljon, kuin jonkun toisen jatkuva tapailu.
Ymmärtäkää toki miten haluatte.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti girlzilla

En ole kovinkaan mustasukkainen, välillä vähäsen mutta asteella jota pidetään vielä "söpönä". Poikaystäväni on minusta enemmän mustasukkainen kuin minä hänestä.
Kutsukaa naiiviksi ja tuputtakaa mitä kyynisyyttä ikinä haluattekaan, mutta minulla ei ole minkäänlaista syytä koskaan olla mustasukkainen, luottamus on vahva.


Ollaankos sitä niin varmoja poikaystävästään, että ei osata olla mustasukkasiakaan? Ja ollaan varmoja, että kyllä se pysyy tuossa vierelle, eikä muut sitä vie?

Oli ihan pakko puuttua tähän...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ice Hockey
Ollaankos sitä niin varmoja poikaystävästään, että ei osata olla mustasukkasiakaan? Ja ollaan varmoja, että kyllä se pysyy tuossa vierelle, eikä muut sitä vie?

Oli ihan pakko puuttua tähän...

Heti kun hän luottamukseni pettää niin en helvetissä luota enää. Mutta luotan niin kauan kun hän on luottamukseni arvoinen. Liian moni suhde menee paskaksi turhan mustasukkaisuuden ja omistushalujen takia.
Ja kyllä mä sitä silmällä pidän, siitä ei ole epäilystäkään.
En vaan jaksa sitä että jokainen jota on joskus petetty, on pettänyt jne., kyseenalaistaa aina jos joku luottaa omaan poikaystäväänsä/tyttöystäväänsä.
Ei sen pitäisi haitata ketään, jos minä luotan poikaystävääni, en minä teille tule itkemään jos tämä luottamukseni joskus pettää.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Olen mustis, jos siihen on syytä. Muuten en.

- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
- Kuka haluaa juhlia yksin? Mutta siis ilman mua, niin menkööt.

- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
- Todellakin! Ja naisen kaverit kanssa völjyyn!

- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
- Jos oon itte mestoilla niin joo. Mutta jos menee jonkun frendin luo vaan saunomaan, ni sitten saattaisin pistää kapuloita rattaisiin.

- Tanssia muiden miesten kanssa?
- Saa jorailla, kunhan ei käy liian tuttavalliseksi. Hitaat on eri asia.

- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Kebabia tilatessa joo. Saa, jos Ahmed pitää näppinsä erossa.

- Keskustella Kalervon kanssa?
- Totta hitossa Kalervon kanssa saa jubailla.

- Keskustella Marjan kanssa?
- Tän kerran.

- Käydä iltakursseilla?
- Toki

- Tehdä pienen syrjähypyn?
- No ei helvetissä.

- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
- Mikä jott.. Ehkei kuitenkaan.

- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
- Jos saisin olla ainoa mies näiden kahden naisen kanssa sängyssä ni tottakai! Ainakin sillon tällöin.

- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?
- Jyrkkä ei. Paitsi jos tämä "tyttöystävä" on vain fuckbuddy.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki

- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Kebabia tilatessa joo. Saa, jos Ahmed pitää näppinsä erossa.

- Keskustella Kalervon kanssa?
- Totta hitossa Kalervon kanssa saa jubailla.


Tarkoittaako tämä nyt sitä, että Kalervon ei tarvitse pitää näppejään erossa? Sitä paitsi eikös se ole beiben oma valinta kenen antaa itseään käpälöidä?
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti finnishninja

Muutama kysymys näin lämmittelyn vuoksi:

Saako omasi:

- Mennä yksin lauantaina juhlimaan?
- Tulla mukaan saunaan sinun ja kavereidesi kanssa?
- Mennä saunaan kavereidesi kanssa ilman sinua?
- Tanssia muiden miesten kanssa?
- Keskustella Ahmedin kanssa?
- Keskustella Kalervon kanssa?
- Keskustella Marjan kanssa?
- Käydä iltakursseilla?
- Tehdä pienen syrjähypyn?
- Olla suhteessa jonkun toisen miehen kanssa?
- Olla suhteessa jonkun toisen naisen kanssa?
- Olla naimisissa toisen miehen kanssa?

Vastataan ensin ja kommentoidaan sitten.

- Saa mennä
- Riippuu kavereista. Uikkarit päällä ilman muuta, mutta ehkä joidenkin kiimaiden uroiden kanssa on parempi ettei mene.
- Tanssikoon mielellään muiden kanssa, ettei minun tarvitsisi tanssi. (Perkele, minähän en sinne tanssikurssille tule tänäkään syksynä, rakas.)
- Ahmed ja Kalervo on ihan ok. Toisaalta vieraat miehet joskus arveluttavat, ei niinkään mustasukkaisuuden takia, vaan siksi, että jotkut kaverit eivät ymmärrä sanaa EI.
- Marja on myös ok.
- Ehdoton ei syrjähypyille.
- Ei suhteita miesten kanssa.
- Naisten kanssa voisi olla kinkkisempi juttu. Olisi aika erikoinen tilanne, jos kumppani kertoisi, että myös naiset kiinnostavat "silleen". Väkisinkin suhde muuttuisi, mutta mahdollisesti jollakin ystävyystasolla varmaan jatkuisi.
- Jos on hinku naimisiin jonkun toisen kanssa, menkööt.

Parisuhteessa on opittava luottamaan toiseen. Ajan myötä pitäisi pystyä selvittämään pelisäännöt siitä , mikä loukkaa toista ja mikä ei. On parisuhteita, jossa molemmat makaavat myös muiden ihmisten kanssa ja se on täysin ok, mikäli kumpikin sen hyväksyy täysin.

Parisuhteessa ei voi omistaa toista ihmistä ja sen takia onkin luotettava jokaisen omaan kykyyn toimia erilaisissa tilanteissa "oikein."

masu
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla
Mutta itseäni loukkaisi enemmän se, että tapailisi jotain tyttöä, vaikkei "tekisi" mitään, kuin että kännipäissään hässisi.
Nämä on tietysti jokaisen omia asioita, kun kaikki hieman ajattelevat ja kokevat erilailla. Itseäni vaan kummastuttaa, miten voisi ottaa jonkun "kännissä hässimisen" ihan rennosti? Itse en näe humalatilan olevan mikään peruste tai lieventävä seikka petturuudelle. Pikemminkin päinvastoin. Pelottavaa ajatella että humalan aiheuttaman sekavuuden turvin voisi ikäänkuin "vahingossa" heittäytyä toisen syliin ja sitten tehdä temput. Se jos mikä vaikuttaa laskelmoivalta. Minusta humalassa ihminen ei ole mitenkään eri persoona kuin normaalisti, ainoastaan tunteet ja käytös ylikorostuu ja usein tuo esiin sen mitä ihminen sisimmässään todella on, mitä ei estojen vuoksi uskalla tuoda syystä tai toisesta esiin. Jos omalle kohdalleni noin sattuisi, eli hairahtuisin kännissä, niin katuisin ja pahasti sekä samalla miettisin että onko se suhteeni kovinkaan vankalla pohjalla. Ei siinä auta itseään mennä enää pettämään, vaan on tunnustettava tosiasiat. Niinikään jos saisin tietää kumppanini tehneen noin, niin suhteen jatkamisen varmuus ei olisi kyllä kovinkaan suuri. Todella vaikea olisi luottaa ja mieltää että kyseinen ihminen pystyy varmuudella jatkossa välttämään samantapaiset jutut.

Noh, jos joku on suhteessaan valmiiksi kyennyt kumppaninsa kanssa säännöt sopimaan, niin ihan ok. Minua ainakin hirvittäisi jos tyttöystäväni toteaisi että "siun joku mahdollinen kännihairahdus ei miuta silleen haittaisi". Helposti moisesta tulee mieleen, että kyseinen ihminen petaa jo valmiiksi omaa tulevaa hairahdustaan... Huh!

Ei ei ei, minusta suhteessa kyllä pitää olla luottamus kohdallaan ihan kaikessa! Oli kyse seksistä tai jostain muusta. Jos rakkaus vain kuolee ja kiintymys johonkin toiseen syntyy, niin sille ei minkään mahda enää. Sen on muutenkin täytynyt olla pidempiaikainen prosessi, ei se nyt voi yhdessä hetkessä muuttua. Siinä ei voi toinen (puhun nyt tässä tapauksessa lähinnä itsestäni) kuin hyväksyä asia, vaikka se sattuisikin. Itse kyllä toivoisin että jos suhteeni alkaisi tuhoutua, niin sille ei ainakaan lopetusiskua annettaisi sillä että toinen osapuoli vielä seurustellessaan menee panemaan jonkun ihan muun kanssa. Sopii eron ja puhuu asiat puhtaaksi ennen kuin mitään muuta tapahtuu. Toisinaan tietysti voi uudelta kiintymyksen kohteelta tulla painostusta joihinkin asioihin, mutta prkl niin välinpitämätön ei saa tulevaa exäänsä kohtaan olla että ei kunnioita tämän tunteita laisinkaan. Rakkaudella ei ole leikkiminen, varsinkaan kun et välttämättä tiedä miten toinen asiat kokee. Itseään et voi laittaa aina vertailukohdaksi sille.

Ehkä itseäni satuttaisi kuitenkin eniten jos näkisin kumppanini halailemassa ja suutelemassa jotain toista, eli ns. hempeilemässä. Itse seksiä enemmän ehkä se viestii kuitenkin siitä mistä parisuhteen läheisyydessä ja välittämisessä on eniten kyse. Intiimiä sekin silti on ja seksi minusta on myös läheisyyden ja rakkauden kaipuuta ja jonkinlainen jäävuorenhuippu sille kaikelle. Todella vaikea kuvitella senkään olevan mitään täysin tunteetonta puuhaa koskaan, ainakin intohimoa sen täytyy olla aina.
 

Rocco

Jäsen
Olen kai siitä onnellisessa asemassa että kännissä en pysty pettämään.

Tai siis... kännissä en ole kykenevä suorittamaan sitä fyysistä aktia mitä yhdynnäksi sanotaan. Kännissä juon vähemmän kauniit naiset misseiksi ja rusakot haluttaviksi. Mutta minkäs tekee kun "pikkuveljellä" on niin hemmetin huono viinapää!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Rocco
Mutta minkäs tekee kun "pikkuveljellä" on niin hemmetin huono viinapää!
Niin, se onkin mielenkiintoista miten joillain ihmisillä... tai no miehillä, on viettiä naisiinpäin humalassa oikein erityisen paljon. Kuitenkin, humalatilassa nyt luulisi joka jannun tietävän että etuviisari ottaa eteen kyllä, mutta sen aktiivisuus ja suorityskyky ei ole välttämättä kaikkein paras mahdollinen.

Kai se selittyy niin että tuhdissa humalassa on rohkeutta enemmän mennä juttelemaan sen naapuripöydän nätin neidin kanssa. Muun valmiuden laita tosiaan vähän niin ja näin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Ted Raikas
Niin, se onkin mielenkiintoista miten joillain ihmisillä... tai no miehillä, on viettiä naisiinpäin humalassa oikein erityisen paljon. Kuitenkin, humalatilassa nyt luulisi joka jannun tietävän että etuviisari ottaa eteen kyllä, mutta sen aktiivisuus ja suorityskyky ei ole välttämättä kaikkein paras mahdollinen.

Kai se selittyy niin että tuhdissa humalassa on rohkeutta enemmän mennä juttelemaan sen naapuripöydän nätin neidin kanssa. Muun valmiuden laita tosiaan vähän niin ja näin.

Niin... ottaahan se minullakin eteen. Mutta ei "kunnolla", mistä näin varattuna olen todellakin tyytyväinen, ei tule edes kiusausta pettää - kun sen muistan jopa todella tukkahumalassa, eli en edes silloin em tosiasian edessä yritä yhtään mitään, siitä kun ei vaan tule yhtään mitään. Halut ovat kovat silloinkin, mutta kun ei niin ei.

Nykyisin lähinnä huvittaa ystävien/kavereiden kännisekoilut. Seuraavana päivänä valittavat kun ovat heränneet milloin mistäkin "ei siitä oikein mitään tullut ja nyt sinne koskee kun se kesti niin kauan". Yllätys.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ted Raikas
Nämä on tietysti jokaisen omia asioita, kun kaikki hieman ajattelevat ja kokevat erilailla. Itseäni vaan kummastuttaa, miten voisi ottaa jonkun "kännissä hässimisen" ihan rennosti?

No voi venäjä. Sanoin jo moneen otteeseen että tämä olisi todella kamala asia jota olisi helvetin vaikea antaa anteeksi, mutta sanoin että toisen tapaileminen ja toiseen ihastuminen loukkaisi minua ENEMMÄN.
Lukekaa niitä tekstejä.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en pystyisi pettämään, edes kännissä. Luotan myös kumppaniini, enkä voi itseäni järin mustasukkaiseksi sanoa.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Lukekaa niitä tekstejä.
Niin, itse sanoit kuitenkin alunperin harvinaisen selvästi sanasta sanaan näin: "Sanotaan näin että känninen yhden illan hairahdus annetaan anteeksi".

Henk.koht. vastaukset edellä olleisiin kysymyksiin samoin kuten melkein kaikilla muillakin. Eli neljään viimeiseen EI, muihin kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös