Oletko kussut housuihisi?

  • 20 744
  • 29

Oletko kussut housuihisi?

  • En ole laskenut alleni sitten lapsuuden.

    Ääniä: 124 66,0%
  • Minulle on käynyt vahinkoja myös nuoruudessa mutta ei aikuisiällä.

    Ääniä: 26 13,8%
  • Minulle on erinäisten syiden tähden sattunut vahinkoja myös aikuisiällä (18+ vuotta).

    Ääniä: 30 16,0%
  • Saan seksuaalista nautintoa huosuun laskemisesta.

    Ääniä: 8 4,3%

  • Äänestäjiä
    188

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Palataanpa jälleen perimmäisten kysymysten äärelle, eli näihin kehon eritteisiin.

Kysymys on hyvin yksiselitteinen:

Oletko kussut housuihisi?

Jokainenhan meistä on taatusti jossain elämänsä vaiheessa kussut housuihinsa. Toisilla tämä vaihe ei ole jäänyt lapsuuteen vaan syystä jos toisesta voi jatkua aina aikuisiälle saakka, hienotunteisuuttani en nyt ryhdy utelemaan syitä moiseen tapaan. Aikuisiän vähemmän aroista syistä voitaneen tietty mainita humalatila, siinä tilassa voi sattua vahinkoja yhdelle jos toiselle - minäkin kerran kusin housuilleni oikein kunnolla laivaristeilyn aikaan.

Jotta saataisi tilastoa aikaan liitän tähän äänestyksen, vaihtoehtoja on muutama.

-En ole laskenut alleni sitten lapsuuden.

-Minulle on käynyt vahinkoja myös nuoruudessa mutta ei aikuisiällä.

-Minulle on erinäisten syiden tähden sattunut vahinkoja myös aikuisiällä (18+ v).

Lisäksi laitan vielä yhden kysymyksen jolla etsin poikkeavia seksuaalisia mielihaluja.

-Saan seksuaalista nautintoa huosuun laskemisesta.

Tällaista tänään,

vlad.

edit: typo.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täytyy myöntää että nuoruusiällä (16-17 vee) kerran talvipakkasella pääsi lämpimät nesteet farkkuihin. Olin sen verran kaupunkialueella, missä vilisi ihmisiä, niin en sitten kehdannut ylihäveliäänä mennä minnekään kuselle. Kaiketi sitä luuli että ehtii kotiin ajoissa, kun rivakasti talsii. Eikä sitä enää ollutkaan kuin joku 300 metriä matkaa, kun viimein rakko antoi periksi ja lämmin kusi valui kinttuja pitkin. Ei vaan riittänyt enää puhti pidättelemiseen, sattui jo kävely alavatsaan ja oli tosiaan vielä kylmä. Ai että se hajotti oloa ja meinasin kuolla häpeääni, taisi siinä teinipojalla kyyneleetkin tulla silmiin. Kotona sitten housut pesuun ja kaveri suihkuun.

Sen koommin en ole lasketellut virtsaa housuihini, kuin korkeintaan tipan kerrallaan, antaen sen sitten kuivua.

Mutta mites on... lasketaanko housuun kakkimisjututkin tähän ketjuun? Ei niin, että olisi moisesta kokemusta nyt aikuisiällä, mutta lapsuudessa kyllä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Mutta mites on... lasketaanko housuun kakkimisjututkin tähän ketjuun? Ei niin, että olisi moisesta kokemusta nyt aikuisiällä, mutta lapsuudessa kyllä.

Mielessäni ajattelin pyhittää tämän ketjun housuunkusemiselle kun Jatkoajasta kuitenkin löytyy ketju jossa pääpaino on ulostamisella - johon on luontevaa liittää paljastukset housuun paskomisesta. Jos joku nyt kuitenkin haluaa tässä ketjussa nimenomaiset paljastuksensa tehdä niin sopii se toki minullekin!

vlad.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Toinoi kerran olin yökylässä kohtuullisen uuden naispuolisen tuttavani kanssa ns. tuhannen kännissä. Sammuin kaikki vaatteet päällä sänkyyn ja heräsin aamulla siihen, että kusin housuihini. Hätä ei ollut tämän näköinen, sillä vain hieman kosteutta oli ennättänyt lakanoihin asti. Pistin ulkovaatteet päälle, huusin ovelta 'moi!' ja kävelin kirpeässä syysilmassa kolme kilometriä kotiin. Olin 18 vuoden herkässä iässä ja hävetti kyllä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa'a... mielenkiintoisen(?) ketjun olette väkertäneet kasaan. Itseasiassa odotin juuri kyseistä ketjua aikanaan tunkilta(RIP) aikana, jolloin kyseinen nimimerkki aukoi ties mitä ketjuja ties mistä aiheista.

Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin taitaa olla jo yli 20 vuotta, kun viimeksi kokeilin kyseistä harrastetta. Tavoite olisi, ettei vielä ainakaan 50:een vuoteen tulisi kokeiltuakaan. Oluen nauttiminen on toki saanut luonnollisesti aikaan ns. 'läheltä piti'-tilanteita, mutta niistäkin on selvitty säikähdyksellä.

Joskus olen jossain törmännyt väitteeseen (Iltalehti muistaakseni), että tuo seksuaalinen mielihyvä kyseisen toiminnan myötä olisi vissiinkin noin 5%:n 'juttu' ja huomattavasti yleisempää naisilla. En tiedä sitten, tilastointia en ole tehnyt kyseisestä aiheesta. Ainakaan täällä ei vielä kukaan ole tunnustanut harrastavansa sitä. Johtuisiko tämä sitten palstan miesvaltaisuudesta...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad
Aikuisiän vähemmän aroista syistä voitaneen tietty mainita humalatila, siinä tilassa voi sattua vahinkoja yhdelle jos toiselle - minäkin kerran kusin housuilleni oikein kunnolla laivaristeilyn aikaan.

Niin, josko palaisin tähän miellyttävään laivaristeilyyn ja sen housutkastelevaan kokemukseen.

Täsmennetään nyt hetimiten alkuun, että kysehän ei todellakaan ollut housuun kusemisesta vaan housuille kusemisestä - merkityksellinen ero, eikö olekin?

Niin, tämä kaikki tapahtui vuosia sitten aikana jolloin alkomahooli maistui minulle aivan toisella tapaa; aikana jonka en soisi kuunaan palaavan.

Pientä alustusta. Reissuun lähdettiin tietty hyvissäajoin päivästä mutta meikäläinen oli aloittanut kaukaa viisaasti juomisen jo anivarhain aamulla. Eikä juopottelua malttanut millään lopettaa bussimatkankaan aikana vaan jokaisella mahdollisella pysähdyksellä oli hankittava lisää alkomahoolia.

Pienenä sivuhuomautuksena mainittakoon, että meikäläinen oli sen verran sekaisin, että huutelin Porvoossa ohikulkijoille taukopaikalla "Vittu tää Kouvola on paska mesta!"

Jotenkin kummasti reissueemme selviytyi kuitenkin ajallaan Helsinkiin, kaikkien onnistui päästä laivaan - mitä voi pitää suoranaisena ihmeenä ottaen huomioon valtaosan fyysisen kunnon.

Juopotteluahan ei siis missään vaiheessa voinut lopettaa, sen sijaan, että fiksuina olisimme menneet syömään, suunnistimme ravintolaan sellaisen löydettyämme.

Jossain vaiheessa iltaa allekirjoittaneen rakko alkoi osoittaa voimallisia toimimisen merkkejä. Sen sijaan, että fiksuna olisin etsiytynyt juottolan vessaan lähdin hortoilemaan hytille tyhjentämään rakkoani.

Kävi kuitenkin siten ettei allekirjoittanut saanut millään hyttiavaimellaan hytin ovea auki. Paine rakossa kävi jo tuskallisen suureksi, suorastaan teki mieleni huutaa armoa. Lopulta kävi siten, että hätä pakotti äärimmäisiin ratkaisuihin. Oli etsittävä rauhallinen nurkkaus johon tyhjentää rakko... sellainen löytyikin jostain käytävikön sopukasta, niinpä allekirjoittanut ryhtyi tuumasta toimeen. Kävi kuitenkin siten, että harkintakyky ja tarkkaavaisuus pettivät totaalisesti, sen sijaan, että olisin osunut suojaisaan nurkkaan osuin suurimmaksi osaksi kengilleni ja housuilleni.

Mitä tämän jälkeen tapahtui? Hankala sanoa kun on vain epämääräisiä muistikuvia, jossain vaiheessa pääsin kuitenkin hyttiin vaihtamaan vaatetta ja suihkuun, koko iltaa ei siis tarvinnut märissä housuissa hortoilla pitkin ja poikin paattia.

Eiköhän tämä riitä paljastuksista tältä erää...

vlad.
 
Viimeksi muokattu:
Lapsena tuli kustua petiin turhankin usein, sen jälkeen harvemmin.
Joskus 16-vuotiaana näin unta jossa kiirehdin juoksujalkaa kotiin kusemaan. Jossain välissä tajusin että voihan sitä kusta viereiseen metsään, niinpä etsin ison puun jonka juureen lorotella. Juuri kun aloitin letku kourassa kyseisen toimenpiteen, heräsin kyljelläni sängystä kusemasta, toisen käden ottaessa "tukea" seinästä. Toivottavasti jäi viimeiseksi "märäksi uneksi".
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Varsinaisesti housuun ei ole tullut kustua kovinkaan suuria määriä, mutta pissannut olen hyvin erilaisiin paikkoihin joskus olosuhteidenkin pakosta.

Kintuille kuseminen onkin sitten vähän "yleisempää". Jos veitikka sattuu olemaan vähänkään mutkalla tai muuten käytössä kulunut, niin saattaa ureaa roiskua reisille ja muutenkin wc-pöntön välittömään läheisyyteen. Ei mitenkään mieltä ylentävää, mutta joskus niin vaan käy.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Pikkusena nassikkana on tullut kustua housuun useammankin kerran. Viimosin kerta, kun olen housuun kussut, niin tapahtui kun olin ekalla luokalla koulussa. Opettaja ei päästänyt vessaan, joten ei jaksanut pidätellä, niin laskin kuset luokan lattialle, tosin onneksi välitunti olli just alkamassa. Kukaan ei edes huomannut, koska istuin takana, siitä olen onnellinen. Mihinkähänlainen kiusaaminen siitä olisi tullut jos luokkakaveri kusee housuihinsa. Jälkeenpäin ajateltuna, ei edes nolota, etä olen kussut sinne.
 

Rocco

Jäsen
Kerran on päässyt. Koulussa oli ruotsin tunti ja opettaja ei päästänyt kesken tunnin vessaan vaikka kahdesti kysyin. Olinko silloin kenties 14 tai 15. Yläasteella kuitenkin. Koitin pidätellä mutta lopulta luonto vei voiton. Onneksi luokassa kukaan ei huomannut mutta sitten kun piti päästä kotiin koulusta se reilu 3km...

Tähän tapaukseen varmaan viittaa se että tuntia aiemmin ruokalassa meillä oli kavereiden kanssa maidonjuontikilpailu...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Rocco
Tähän tapaukseen varmaan viittaa se että tuntia aiemmin ruokalassa meillä oli kavereiden kanssa maidonjuontikilpailu...

Maidonjuontikilpailu... ei hemmetti, kaikkea sitä ihmiset keksivät. Ja vielä yläaste-iässä...

Me harrastimme vain siististi pinaattilettujen syöntikilpailua, mikä päättyi aina ratkaisemattomaan - letut kun loppuivat kesken. Oma ennätykseni taisi olla 50 lettua kerralla.

Ja mitä noihin ihmeellisiin peleihin/kilpailuihin tulee, niin kerrottakoon että tiedän muutaman tyypin 'meidän kylältä', eli siis ex-kotikunnastani, jotka pelasivat kerran pieru-pokeria. Pokeripelin häviäjän piti siis aina pieraista. Tuo peli päättyi sitten siihen, kun yksi pelaajista paskansi housuihinsa.

Tuo sentään liittyi löyhästi ketjun aiheeseen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen kai tylsä ihminen koska vielä toistaiseksi ei ole lirkki livahtanut pöksyyn. Meisseli kourassa on joutunut joskus lompsimaan harvinaisen vaikeat sata metriä syrjemmäksi kun tuli jo lirkin liikkuessa huomattua että kännissä kuseminen naapurin ulkotuleen ei olekaan mikään fiksuin mahdollinen temppu naapurin katsellessa syrjempää. Tuskaa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti goldenawe
Olen kai tylsä ihminen koska vielä toistaiseksi ei ole lirkki livahtanut pöksyyn.

Kyllä olet, harvinaisen tylsä ihminen! Niinpä kehottaisin sinua juomaan mäyräkoirallisen olutta, sen jälkeen kusemaan housuihisi ja raportoimaan meille tästä kiintoisasta kokeesta.

Raporttia odotellen,

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mitä ei mies tekisi tieteen nimissä!

Niin, koskapa tässä kyselyssa esitin myös vaihtoehdon "Saan seksuaalista nautintoa huosuun laskemisesta" oli minun myös testattava itselläni tämän vaihtoehdon mahdollisuutta. Siis saanko siitä toimituksesta kiksejä vai en? Tämä pienimuotoinen raportti paljastaa olennaisen kyseisestä testistä.

Nautin illan mittaan runsaasti erilaisia juomia (alkoholittomia) jotta rakkoni täyttyisi mahdollisimman täydeksi ja jotta näin ollen nautinnostani tulisi mahdollisimman täydellinen. Enhän tokikaan halunnut, että testi epäonnistuisi täysin rakon tyhjyyden tähden.

Aikani täytettyäni rakkoani se alkoikin osoittaa täyttymisen merkkejä, alkoi siis tuntua siltä, että mahdollinen kusihätä olisi aivan ”olan takana”. Niinpä siirryin mahdollisimman epäeroottiseen paikkaan eli wc:n puolelle, enhän tokikaan halunnut, että koko kämppäni lainehtisi tästä ruumiin eritteestä, kätevintä ja helpointa oli siis hoitaa testin viimeinen vaihe vessan puolella. Tiedä sitten mikä vaikutus tällä ympäristöllä oli mahdollisiin ”nautinnon” tuomiin kikseihin?

Toimitus suoritettiin siis wc:n suihkutiloissa, paikallista aikaa illalla. Täytyy kuitenkin tunnustaa ettei lämpimän kusen valuminen reittäni myöten nostattanut minussa minkään sortin seksuaalisia haluja. En siis saanut nautintoa tästä suorituksesta, niinpä voinen todeta ettei tämä seksuaalisten halujen toteuttamisen muoto ole ominta alaani. Fantasioinnin lähde se ei todellakaan tule olemaan minulle, mutta en kuitenkaan tuomitse heitä jotka kokevat nautinnollisena kusen valumisen reiden sisäpintaa myöten.

vlad.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tällainen omistautuminen omalle ketjulle ansaitsee jo kyllä hatun noston:)

Itsellän on ollut todella lähellä pari kertaa, mutta aina on viime "tipassa" selvitty.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nassikka-aikojen jälkeen en muista housuun kusseeni. En muista kyllä sitäkään, sainko tuolloin kyseisestä toimituksesta seksuaalista tyydytystä. Epäilen ja oikeastaan toivonkin, että en.

Juolahtipa mieleeni eräs tapaus, josta olen varmaan joskus aiemmin kertonutkin. Muutama vuosi takaperin oltiin entisen tyttöystäväni, nykyisen vaimoni, kanssa Jyväskylässä kesäistä viikonloppua viettämässä. Ajelimme siinä jossain rauhallisessa kaupunginosassa kun katsoin, että siellähän on kävelytiellä joku heppu virtsaamassa keskellä iltapäivää. Suoritusasento hepulla oli ohjesäännön mukainen, eli jalat haarallaan, kädet jalkovälissä ja pieni mutta asiantiloista johtuen huojuva etunoja. Yksi asia oli vaan unohtunut, nimittäin letku taisi edelleen olla housuissa. Nätisti ne vaaleiden housujen lahkeiden sisäpinnat muuttuivat tummiksi kosteuden levitessä alaspäin.

Oli se kaunis päivä.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Ainakin Jaappanissa on vessanpyttyjä,jotka ovat edestä auki eli istuinosa ei ole yhtenäinen.
Tämmöisiä on esim. Naritan lentokentällä ja muistaakseni olen raportoinut kokemukseni johonkin nolot tilanteet ketjuun.
 

vellinaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti vlad
Mielessäni ajattelin pyhittää tämän ketjun housuunkusemiselle kun Jatkoajasta kuitenkin löytyy ketju jossa pääpaino on ulostamisella - johon on luontevaa liittää paljastukset housuun paskomisesta. Jos joku nyt kuitenkin haluaa tässä ketjussa nimenomaiset paljastuksensa tehdä niin sopii se toki minullekin!

vlad.

Seuraavaksi sopisi varmaan kysellä; "Onko sinulla koskaan lauennut housuun? " ..Vai jokohan tämäkin on käsitelty.

Vastaus omalta osaltani on ettei ole mennyt kuset eikä paskat housuun, joskin pitkään jouduin miettimään. Lähinnä armeija aikana oli tilanteita jolloin joutui johonkin rynnäköimään kivääri kourassa ja tankki täynnä.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Me harrastimme vain siististi pinaattilettujen syöntikilpailua, mikä päättyi aina ratkaisemattomaan - letut kun loppuivat kesken. Oma ennätykseni taisi olla 50 lettua kerralla.

Oma ennätys oli 49 ja siihen päälle vielä pari perunaa.

Tämäkään ei liity itse aiheeseen...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vladille hatunnosto rohkeasta kokeilunhalusta!

Sillä eihän sitä ennen tiedä, mikä kolahtaa, jos sitä ei kokeile ensin? Hyvin moni tuomitsee eri asioiden aiheuttaman nautinnontunteen ja viihdyttävyyden, kokeilematta edes. Pelkkien ennakkoon luotujen mielikuvien perusteella.

Järveen pissimisestä voin sanoa nauttivani, mutta se on hieman eriasia kaiketi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vastasin, että eipä ole tullut lirauteltua enää aikuisiällä. En ainakaan tunnusta muistaneeni.

Tuli tässä aiheesta mieleen yläasteen opo-historianopettaja-yhdistelmän legendaarinen lausunta viimeisillä yhteiskuntaopin tunnilla. "Devalvaatio - miten sen selittäisi niin, että tekin ymmärrätte...? No, oletetaan tilanne, että on kova talvipakkanen ja sinulla on kylmä. Päätät kusta housuun. Aluksi tulee kiva lämmin olo, mutta vähän tästä eteenpäin, ja tilanne on paljon huonompi kuin päätöksentekohetkellä."
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Sistis

Me harrastimme vain siististi pinaattilettujen syöntikilpailua, mikä päättyi aina ratkaisemattomaan - letut kun loppuivat kesken. Oma ennätykseni taisi olla 50 lettua kerralla.


Toi ei ole mitään. Matti söi sata. (Ja meidän iskä olis varmana syöny 200.)

Niin joo, palataan tän ketjun mielenkiintoiseen aiheeseen.
Ei ole vahinkoja käynyt sitten lapsuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös