Oletko kussut housuihisi?

  • 20 745
  • 29

Oletko kussut housuihisi?

  • En ole laskenut alleni sitten lapsuuden.

    Ääniä: 124 66,0%
  • Minulle on käynyt vahinkoja myös nuoruudessa mutta ei aikuisiällä.

    Ääniä: 26 13,8%
  • Minulle on erinäisten syiden tähden sattunut vahinkoja myös aikuisiällä (18+ vuotta).

    Ääniä: 30 16,0%
  • Saan seksuaalista nautintoa huosuun laskemisesta.

    Ääniä: 8 4,3%

  • Äänestäjiä
    188

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Sillä eihän sitä ennen tiedä, mikä kolahtaa, jos sitä ei kokeile ensin? Hyvin moni tuomitsee eri asioiden aiheuttaman nautinnontunteen ja viihdyttävyyden, kokeilematta edes. Pelkkien ennakkoon luotujen mielikuvien perusteella.

Järveen pissimisestä voin sanoa nauttivani, mutta se on hieman eriasia kaiketi.

Niinpä... omana periaatteenani (yritys ainakin on hyvä) on olla tuomitsematta jotain josta minulla ei ole konkreettista kokemusta. Rajoittavana tekijänä pidän kuitenkin lakikirjaa (sekä niitä vähäisiä moraalisia arvojani) ja mikäli kyse kahden ihmisen välisestä toimituksesta, sitä, että kyseinen toiminta perustuu molempien kohdalla vapaaehtoisuuteen.

Jokainen omassa yksityisyydessään kokeilkoot mitä haluaa, en tuomitse toista kakkaleikeistä - vaikka minusta niihin ei olisikaan, enkä aio sellaista testiä tehdäkään jossa paskoisin housuun vain kokeakseni miltä se tuntuu. Voin melkoisella varmuudella sanoa ettei se ole antoisa kokemus.

Tuosta järveen pissaamisestakin on kokemusta, lapsena sitä tuli harrastettua kerran jos toisenkin - tuolloinkin siten, että uimahousut oli jalassa, en siis kaivanut pippeliä esille.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Vladin esittämä kysymys oli erittäin tärkeä, itse olen kärsinyt jo pitkään etten ole saanut avautua kyseisestä tapahtumasta, eräänä vappauaattona olimme kyläilemässä ja kellon ollessa jo melko paljon tuli pissi hätä niinpä ajattelin auttaa hieman sisäpalmun lannoituksessa mutta kuinka ollakaan unohdin avata vetoketjun, siinä kävi sitten miten ollettaa saattaa. Onneksi jälkeenpäin tuli selväksi,
että kyseesssä oli muovipalmu, noin puolet toki sain myöskin perille, kiitos mahdollisuudesta kertoa tämä asia!!

PS. Mafia ketjun avauksen jälkeen tuli myös paha olo, nyt ehdin vessaan!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Vladin esittämä kysymys oli erittäin tärkeä, itse olen kärsinyt jo pitkään etten ole saanut avautua kyseisestä tapahtumasta, ...

Kiitokset avautumisestasi, toivottavasti helpotti henkistä tuskaasi saadessasi kertoa meille kaikille tästä kokemuksesta, josta tulikin mieleeni eräs tapaus työpaikkani Tallinnan risteilyltä.

Niin, tätä tapausta allekirjoittanut pääsi seuraamaan vain sivusta - en siis itse tällä kertaa ollut millään muotoa keskipisteessä.

Tässäkin episodissa koristepalmu ja humalainen kohtasivat, tosin sillä erotuksella, että humalaisen onnistui tyhjentää koko rakkonsa koristepalmun kevytsoralla täytettyyn ruukkuun. Seuraus tosin oli se, että ravintelihenkilökuntaan kuulunut vahtimestari tjsp. sattui näkemään tapauksen ja niinpä kyseiselle humalaiselle ruukkuunkusijalle annettiin kotiin viemisiksi mukava pieni sakkomuotoinen muistutus samalla kun hänet siirrettiin ravintolan tiloista nauttimaan viihdyttävästä matkasta käytävätiloihin.

vlad.
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en ole housuihin kuseksinut sitten hurjien nuoruus vuosien <5v.

Kaverille näin on kuitenkin sattunut. Olimme luokan kanssa linja-autolla retkeilemässä Ranuan eläinpuistossa. Paluumatkalla kaveri rupes iskemään juttua tyyliin "mulla kusettaa". En ottanut ihan tosissaan, vaan heti perään huomasin, että syytä olisi ollut. Linja-auton penkille kaveri sitten lirutteli. Ei siinä vielä mitään, mutta kun istuin sopivasti ikkunan vieressä enkä voinut livahtaa nätisti jonnekin muualle joten siinä piti istua ja odottaa että opettaja kuivailee penkkiä. Ei säästynyt omatkaan housut kaverin kuselta.

Mainittakoon kuitenkin väärinkäsityksien välttämiseksi että kyseinen episodi sattui ollessamme ekaluokalla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Koska Karkaileeko virtsa -ketju tuntuu niin suositulta, niin onhan täällä ennestään jo äänestystyskin housuun kusemisesta, äänestyksen käynnisti kukapa muu kuin vlad aikoinaan.

Vastaan tähän ensimmäisen vaihtoehdon, eli ei ole housuihin tullut sitten lapsuuden ja vauva/vaippaiän. Tosin tipalla (tai tippa) on ollut, välillä on ollut niin saatanallinen kusihätä, että on ollut sekunneista kiinni ehtiikö kusemaan kovalla paineella vessaan tai edes puun juurelle, vai antaako mennä housuun.

Sitä en laske housuihin kusemiseksi, että tippa tai pari valuu hepin päästä kun sen on housuihin takaisin tunkenut ja kuinka herutellut. "Kuse niin kauan kuin kuset, mutta viimeinen tippa tulee housuihin" on vanha suomalainen sukupolvelta toiselle kulkeva sananlasku, ja se pitää ihan paikkansa.

Sellainen omituinen ilmiö on joskus satunnaisesti tullut tutuksi, että kusihätää ei näennäisesti tunnu olevan päivän aikana, mutta kun on vaikkapa kävelemässä kotiin päin, niin sitten alkaa äkisti kehkeytyä erittäin kova hätä. Tämä hätä eskaloituu nopeasti kriisiksi. Sitten saa jo hississä puristella jalkoja yhteen ja kärvistellä, eteisestä on painuttava rivakasti vessaan housuja kinttuihin nykien ja kusi lentää paloletkun paineella sillä siunaaman sekunnilla kun posliinipönttö on edessä.

Luultavasti vanhemmalla iällä housuun kuseminen tulee laajemminkin tutuksi, samoin kuin Tenat sun muut vaipat, sillä ikämiehille kehkeytyy usein eturauhassyöpää ja sen hoitamisen ja siitä toipumisen yksi ikävä osa-alue on virtsanpidätyskyvyn heikentyminen. Senkin saattaa saada kuriin jos/kun syöpä on hoidettu, mutta siinä menee aikaa. Suomessa eturauhassyöpä on miesten yleisin syöpä ja riski alkaa nousta viidenkympin jälkeen, joten tälläkin foorumilla on varmasti monta housuun kusijaa tulevina vuosikymmeninä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös