Oletko koskaan lyönyt ketään?

  • 5 062
  • 51

Oletko lyönyt ketään?

  • En, enkä aio jatkossakaan.

    Ääniä: 27 15,3%
  • En, mutta se on joskus mahdollista.

    Ääniä: 40 22,6%
  • Olen, mutta en aio lyödä enää.

    Ääniä: 29 16,4%
  • Olen, ja se on mahdollista jatkossakin.

    Ääniä: 81 45,8%

  • Äänestäjiä
    177

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt puhutaan lyömisestä vahingoittamistarkoituksessa. Ei kukaan tietenkään(toivottavasti) lyödessään ajattele, että murskaan kohteen poskipään. Tarkoitan lyömisellä sitä, että lyödään niin paljon kuin kädestä irtoaa. En myöskään tarkoita mitään kamppailulajia vaan puhun tappelusta. Itse olen moiseen tekoon syyllistynyt.
 

Aksu

Jäsen
En ole, mutta se on mahdollista. Tarvitaan riittävä uhka esimerkiksi omaa henkeään tai lähimmäistä kohtaan, jolloin varmasti päässä naksahtaa. Hermostuksissani tulen tuskin koskaan lyömään. Sen verran itsehillintää on elämän varrella kertynyt.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä olen ja se tulee ihmisistä riippuen mahdollisesti tapahtumaan uudestaankin. Kiltti tyyppi olen siihen asti, kunnes joku alkaa toden teolla raivostuttamaan.
 

Voittaja

Jäsen
Onhan tuota joskus tullut lätkäpelissä taottua vastustajan naamaa oikein urakalla. Hampaitakin on katkeillut molemmilla osapuolilla:D Kadulla/baarissa ei ole tarvinnut tapella kuin kerran, mutta ei sitä voinut miksikään kunnon nyrkkeilyotteluksi sanoa.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä olen, yläasteella. Luokkakaverini ja suht' läheinen naapuri kun oli tuohon aikaan (ja on varmaan vieläkin) hyvin ärsyttävä ja kusipää jätkä, niin nappasin häntä kevyesti turpaan yksi kaunis talvipäivä koulussa. Hän näes keksi jostain heittää lunta naamalleni, joka suorastaan sai raivon valtaan. Hieman jarruteltu, mutta silti ilmeisen tehokas oikea suora napahti häntä nenille ja koko seuraavan tunnin ko. kaveri piteli nenäänsä ja katsoi luokan toiselta puolelta minua kuin halpaa makkaraa. Voi raukkaa, taisi ego ottaa kolauksen. :D

Se on ainoa kerta kun olen lyönyt ketään, paitsi kerran pienenä poikana (about 3-5v.) löin itseäni, kun piti testata, miten helposti nenästä saa verta vuotamaan. Koko nyrkki muistaakseni olikin punainen sen jälkeen...olen siis ollut älykäs lapsesta asti. :p

Tulevaisuuden lyömisistä en tiedä, vihaan kuitenkin väkivaltaa. Mutta mikäli joku toden teolla minut suututtaisi (mies siis, tietenkin), saattaisin mojauttaa. Tottakai myös naistani puolustaessa olen valmis tekemään kaikkeni.
 

ace

Jäsen
Kertaakaan en ole tappeluun joutunut (koputtaa puuta, kop kop) mutta kieltämättä pari kertaa kännispäissään se on ollut aika lähellä. Jälkeenpäin oon ollut onnellinen että onneksi vain lähellä, koska luultavasti olisin vain itse saanut pahasti kuonooni.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kyllähän sitä ala-astella tuli oltua kaikennäkösissä tappeluissa, mut niinhän se taitaa kaikilla olla siinä iässä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Yläasteella ysillä parhaan kaverini kanssa poltimme käämimme toisiimme ja vaihdettiin iskuja. Tuloksena sain mustan silmän ja kaverilta meni aurinkolasit. Tappelun jälkeen paiskattiin kättä ja oltiin taas kavereita. Se on viimeinen kerta, kun tappelin. Urheillessa on lentopallomailaa tullut käytettyä junnuna lätkässä ja tae kwon dossa (vahingossa joskus kopsahti), mutta niitä ei varmaan lasketa, kun se ikään kuin kuuluu lajiin.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
kyllä joo olen lyönyt ja tapellut nuorempana aika monta kertaa. ja vanhempanakin muutaman kerran.

joskus väkivalta on sallittavaa, joskus ei. kaikki on tapauskohtaista.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
En ole lyönyt, mutta minua on lyöty... Teininä yksi muija tais olla hieman mustasukkainen ja antoi palaa... Onneksi se oli melkoisen kännissä, joten osumistarkkuus oli heikko. Lisäksi lähti juoksemaan vielä karkuun ennen kuin sain annettua takaisin.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aikuisena en ole, mutta ylä- ja ala-asteella kyllä. Ja aika monestikin. En usko, että enää niin tekisin,paitsi tietysti jos joku yrittää hyökätä itseni tai tyttöystävän kimppuun. Pakkohan se on puolustautua.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä ole lyönyt ketään, vaikka lähellä on ollut. Baarissa ym. on toki välillä erimielisyyksiä tullut, mutta rähinä on jäänyt aina painin ja nuhjaamisen puolelle.

Tossa tuli n. vuosi sitten tavallaan opetus, että lyöminen ei kannata, kuin ehkä äärimmäisessä hätätilanteessa. Hyvän kaverin kanssa tuli otettua hapanta huolella. Jostain turhasta asiasta tuli erimielisyyksiä ja kaveri yllätti iskemällä tykin minua päähän. Etuhammashan siinä lensi lumihankeen. Onneksi en lyönyt takaisin, olisi voinut joutua itsekkin vielä kaverille hampaita ostelemaan.
No, hammas kuitenkin suostui luutumaan takaisin paikalleen, eikä mitään satojen eurojen legoremontteja tarvinnut tehdä.:)

Niin ja kaveri maksoi kaiken ja edelleen ollaan väleissä.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Veljen kaa hankittiin kovuutta nuorina moneenkin otteeseen. Faijaakin oon kerran hutkassut. Mutta veljeä ja isääni en enää lyö. Mutta saattaa olla, että jotain kusipäätä joka käy liiaksi hermoon lyön.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kerran lyönyt ja toivottavasti tapaus ei toistu. Olin nimittäin nuorena katsonut telkkarista, kuin helppo peli tennis on Björn Borgin pelaamana. Siitä innostuneena ostin ökymailan ja eikun kentälle. Yritin näyttää tosimakeelta ja vetäsin sellaisen yläkierteisen kämmenlyönnin, mutta maila kolahtikin itseäni koteloon. Tuloksena 5 tikkiä silmäkulmaan. Pulttasin tennismailan varaston seinään ja olen keskittynyt tenniksessä TV:n katseluun sen jälkeen. Pelimies on aina pelimies?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sellaista tilannetta, jossa joutuu lyömään, en ole ikinä hakenut, enkä hae, mutta en myöskään ihan helpolla peräänny, jos joku katsoo parhaaksi ratkaisuksi käydä kimppuuni. En tiedä sitten, että johtuuko huonosta osumatarkkuudesta vai mistä, mutta kertaakaan ei ole tarvinnut kenenkään naamaan rikkoa omaa nyrkkiä. Vartaloon on tullut erinäisiä iskuja silloin tällöin annettua. Kerran eräs henkilö katsoi parhaaksi yrittää potkaista minua päähän. Potku meni hiuskarvan verran päästäni ohi, tyyppi jäi hetkeksi hölmistyneenä seisomaan jalka olkapääni päällä roikkuen, minä vedin luonnollisesti aivan täysiä nyrkillä "kelloihin". Tilanne loppui siihen. Pakko sanoa, että se tuntui ihan hyvältä. Se oli täysin ansaittua sille v-tun idiootille.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ala-asteella kyllä, mutta sitten aloitin lätkän. Lätkässä monta kertaa ja usein ja vieläkin. Se on hieman sellainen juttu, että sille tielle kun lähtee niin sitä pitää sitten kulkea. Siviilissä en siis ole tapellut 6. luokan jälkeen enkä ihan heti myöskään tappele.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti Justus
Urheillessa on lentopallomailaa tullut käytettyä junnuna lätkässä ja tae kwon dossa (vahingossa joskus kopsahti), mutta niitä ei varmaan lasketa, kun se ikään kuin kuuluu lajiin.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on lentopallomaila?
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kerran olen motannut erästä HIFK-fania ainakin kovin lähelle nenää, niin että sain pyyhkiä verijälkiä vielä pitkään paitani hihasta. Pyydän erittäin paljon anteeksi vielä kerran, jos kyseinen henkilö sattuu näkemään tämän, tämä ei tule toistumaan. En tiedä, miten se tapahtui, jotenkin riistäytyi tilanne käsistä.:rolleyes:
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Olen lyönyt useammankin kerran, vaikka tappeluista en välitäkään. On vain tullut tilanteita, joissa on joutunut tappelemaan. Olen kyllä saanut pataan itsekin. Viimeksi joskus puolitoista vuotta sitten Bar28:n ulkopuolella. Joku porukka haki tappelua baarin sisällä ja kaverini sattui tulilinjalle. Menin väliin rauhoittelemaan ja samalla sattui tulemaan valomerkki. Joku käytti tilanteen hyväkseen ja löi kaveriani silmäkulmaan. Poket hätisteli meidät ulos ja mä menin ensimmäisenä. Ulkona kävelin jostain syystä (muutaman promillen humalatila?) yksinään kulman taakse ja paikalle tuli kolme niistä riidanhaastajista. Ne oli ilmeisesti etsimässä sitä mun kaveria ja joku niistä kysyi toisilta: "Oliks toi se äijä?". Mä olin kaverini turpaansaannista sen verran kiihtyneessä mielentilassa, että avasin suuni vaistomaisesti ja vastasin: "Oli". Ne alkoi siltä seisomalta mättää mua kolmestaan. Sen verran älysin puolustautua, etten päästäny niitä kaatamaan itseäni ja suojasin naamaani. Vähän ajan kuluttua pari kaveria tuli paikalle ja ne hakkaajat päätti lähteä vetämään.Yhdestä sain kuitenkin kiinni ja löin pari kertaa antaumuksella päähän, ennen kuin sekin meni menojaan. Jälkeenpäin mietin - kuhmuisella päälläni - muutamankin kerran, että kannattikohan avata suu. Sanat kuitenkin vain purskahtivat suustani, täysin ajattelematta. Tämän jälkeen olen kyllä pyrkinyt pysyttelemään visusti erossa vastaavanlaisista tilanteista.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulihan tuota kerran yläasteella yhtä luokkatoveria lyötyä. Kaveri siinä kiusas ja ärsytti jo toista tuntia putkeen, niin paloi sitten hermot täysin. Pulpetissa käännyin ympäri, koska hän istui takana ja löin. Noh eipä kiusannut enää koskaan sen jälkeen :)
Olihan se kokemus sekin, luokkatoverit katsoivat vähän ihmeissään. Onneksi opettaja oli jossain käymässä, niin ei tarvinnut alkaa selittämään tekosiaan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kerran olen ollut yläasteella sellaisessa tappelussa missä vedettiin toisiaan turpaan oikein tosissaan. Koulussamme oli ehkä hieman epästabiili yksilö, joka saattoi käydä päälle jos vain sanoikin väärän sanan. Noh, tämä tyyppi oli sitten ollut tappelussa välitunnilla ja minä kommentoin kaverilleni sitä tappelua sisäänmennessä ja se ei tietysti tätä tyyppiä miellyttänyt ja hän kävi päälle. Hän (puupäänä) pyrki koko tappelun ajan puskemaan silmäkulmiin, minä leivoin nyrkillä häntä. Kyseinen tappelu oli täysin raivopäinen - ainoana ajatuksena oli se, että se olisi pakko saada putoamaan tai toivottavasti joku miesopettaja tulisi väliin. Loppujen lopuksi ikuisuudelta tuntuneen hetken jälkeen opettaja tuli erottamaan meidät.

Molemmilla turvonneet silmäkulmat ja koska ottelu ei päättynyt kummankaan putoamiseen alkoi hän uhota:"Huomenna mä hakkaan sut." Johon minä tietysti miehekkäästi 15-vuotiaana huutelin:"Ihan koska tahansa!" Loppujen lopuksi seuraavana päivänä sovittiin koko juttu.

Hassua tuossa tyypissä oli juuri se, että hän kimpaantui ihan pienimmästäkin seikasta ja kävi päälle, oli toinen sitten tyttö tai poika.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Timi
Koulussamme oli ehkä hieman epästabiili yksilö, joka saattoi käydä päälle jos vain sanoikin väärän sanan.
***
Hän (puupäänä) pyrki koko tappelun ajan puskemaan silmäkulmiin
***
Hassua tuossa tyypissä oli juuri se, että hän kimpaantui ihan pienimmästäkin seikasta ja kävi päälle, oli toinen sitten tyttö tai poika.

Et satu Timi tietämään, pysyykö kaveri nykyään luistimilla? Meillä voisi olla käyttöä juuri tuollaselle kaverille!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös