Oletko koskaan lyönyt ketään?

  • 5 053
  • 51

Oletko lyönyt ketään?

  • En, enkä aio jatkossakaan.

    Ääniä: 27 15,3%
  • En, mutta se on joskus mahdollista.

    Ääniä: 40 22,6%
  • Olen, mutta en aio lyödä enää.

    Ääniä: 29 16,4%
  • Olen, ja se on mahdollista jatkossakin.

    Ääniä: 81 45,8%

  • Äänestäjiä
    177

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Viestin lähetti pikkukisu

Oudolta voi myös tuntua monesta se, että raukkamaisesti on myös mies lyönyt minua ravintolassa

Näin olen kuullut myös erään naisten suosiossa olevan keihäänheittäjämme tehneen eräässä Joensuun yökerhossa muutama vuosi sitten. Tarina ei tosin jatkunut samalla tavalla kuin pikkukisun jutussa, vaan tällä kertaa eräs kaverin kaveri, joka sattui olemaan kyseisen naishenkilön poikaystävä, antoi tälle keihäänheittäjälupaukselle niin sanotusti isän kädestä. Tämä tapahtui tietenkin baarin ulkopuolella, mutta kuitenkin sen välittömässä läheisyydessä, jonne tämä "tulevaisuuden" mitalitoivo oli kaverini kaverin haastanut. Eipä uskoisi tämän keihäänheittäjälupauksen käytöksestä median edessä, että näinkin ilkeästi on päässyt käymään. :(

P.S. Tarinassa mainittu keihäänheittäjä ei ole Aki Parviainen, vaikka tapahtumapaikasta voisi helposti niin päätelläkin. Harva varmaan voisikaan kuvitella Parviaiselta näin raukkamaista käytöstä.
 

Houdin41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tullut lyötyä, mutta toivottavasti ei enää koskaan. Korkeintaan itsepuolustustarkoituksessa enää lyön elämäni aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös