Oletko hipster? Testi kertoo!

  • 7 790
  • 34
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se tuli kyllä-vastauksesta. Kun vastaa kyllä, siitä tulee pisteitä. Vastaa "kyllä" joka kohtaan ja saat täydet sata pinnaa.

No nyt helpotti ahistusta. Toista arviota tilatessani huomasin, että olin lukenut yhden kysymyksen väärin. Paksut linssit olikin paksut sangat. Ja minä kun luulin, että olin Berliiniä epähuomiossa suosikkikaupunnina pitänyt tai vinyylejä soitellut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis tekeekö jokin aikunen ihminen...ja vielä mies todellakin tällaisia testejä, jotka ovat tuttuja jostain teinien tai naistenlehdistä, häh?

No tottahan toki. Mussa oli 15 % hipsteriä, koska fillarini on vanha vaihteeton mammapyörä, olen käynyt taidegalleriassa ja mitä siinä vielä oli. Ja tottahan se on, jos kerran nettitesti niin sanoo!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis tekeekö jokin aikunen ihminen...ja vielä mies todellakin tällaisia testejä, jotka ovat tuttuja jostain teinien tai naistenlehdistä, häh?

Tietysti tekee. ja jos ei tee, niin nainen tekee (ja vastaa) sen puolesta. Toinen on tää: "haluutsä kuulla sun horoskoopin?". "EN". "Neitsyt kokee olonsa turvattomaksi, koska..."
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen 30% hipsteri testin mukaan, joka olikin laadultaan yhtä heikko kuin se parin kesän takainen HS:n(vai minkä se nyt oli?) juttu, jossa kierreltiin Flow-festivaalin yleisössä kyselemässä jengiltä, että ovatko he hipstereitä ja idea oli siinä, että hipsteri ei tunnusta olevansa hipsteri.

Alkuperäiset hipsterit kuuntelivat garage rockia, käyttivät nahkatakkeja ja olivat aina valmiita tappeluun. Kovin on muuttunut termi niistä ajoista - tosin se ehtikin välissä kitua kuolemaansa jokusen vuosikymmenen ennen fenix-ilmiötään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen 30% hipsteri testin mukaan, joka olikin laadultaan yhtä heikko kuin se parin kesän takainen HS:n(vai minkä se nyt oli?) juttu, jossa kierreltiin Flow-festivaalin yleisössä kyselemässä jengiltä, että ovatko he hipstereitä ja idea oli siinä, että hipsteri ei tunnusta olevansa hipsteri.
Ihan hauskojahan kysymyksiä tuossa oli. Ruutupaidan voisin joo joskus hommata, ja pyöräilykin on ihan kivaa puuhaa, mutta ei sitä täällä Helsingissä pahemmin harrasteta. Ja onhan se Berliinikin ihan kiva kaupunki. Kaks kertaa oon siellä käynyt. Mutta mitään Applea tai iPhonea en kyllä ostaisi.
 
parin kesän takainen HS:n(vai minkä se nyt oli?) juttu, jossa kierreltiin Flow-festivaalin yleisössä kyselemässä jengiltä, että ovatko he hipstereitä ja idea oli siinä, että hipsteri ei tunnusta olevansa hipsteri.

Tuo ei ole todellakaan mikään Helsingin Sanomien toimittajan idea, vaan ihan universaali fakta. Hipsterin mukaan häntä ei voi lokeroida, koska hänellä on "oma tyyli". Kuten esim. näistä herrantertuista kivasti näkyy:
Vivi - Hel Looks - Street Style from Helsinki

Minun mielestäni testi oli ihan hyvä, vaikka siinä monia puutteita onkin. Esim. minulla on työkavareita, jotka ajavat fillarilla töihin siksi, ettei heillä ole autoon varaa ja työkavereita, jotka tekevät remppahommia firaabelina lisätienestien vuoksi. Itselläni taas oli muksuna paljon kirpparivaatteita, koska uusiin ei ollut varaa. Eihän meillä duunareilla tietenkään ole juuri mitään yhteistä Punavuoren Jopo-kuskien kanssa, mutta siksi emme vedäkään tuosta testistä yli kahdeksaakymmentä pinnaa kuten ne Punavuoren pappa betalar -pennut.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en ymmärrä, miten Apple liitty hipsteriyteen. Se, että arvostaa laatua, eikä halua ostaa paskoja Nokian ja tiesmitä Android-kännyköitä ja laitteita ei ymmärtääkseni tarkoita, että on hipsteri. Toisaalta, itse en välitä paskaakaan siitä, miten ja millä perusteella joku haluaa esim. minua kategorisoida.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tuo ei ole todellakaan mikään Helsingin Sanomien toimittajan idea, vaan ihan universaali fakta. Hipsterin mukaan häntä ei voi lokeroida, koska hänellä on "oma tyyli". Kuten esim. näistä herrantertuista kivasti näkyy:
Vivi - Hel Looks - Street Style from Helsinki

Minun mielestäni testi oli ihan hyvä, vaikka siinä monia puutteita onkin. Esim. minulla on työkavareita, jotka ajavat fillarilla töihin siksi, ettei heillä ole autoon varaa ja työkavereita, jotka tekevät remppahommia firaabelina lisätienestien vuoksi. Itselläni taas oli muksuna paljon kirpparivaatteita, koska uusiin ei ollut varaa. Eihän meillä duunareilla tietenkään ole juuri mitään yhteistä Punavuoren Jopo-kuskien kanssa, mutta siksi emme vedäkään tuosta testistä yli kahdeksaakymmentä pinnaa kuten ne Punavuoren pappa betalar -pennut.

Joo siis tarkoituksenani ei ollut viitata siihen, että oman hipsteriyden kieltäminen tässä asiayhteydessä olisi ollut toimittajan oma keksintö, vaan lähinnä siihen, että kyseinen juttu oli todella heikko. Snadilla panostuksella siitä jutusta olisi saanut niin paljon paremman ja sama juttu ton testin kanssa. Nämä Putouksesta kaiken keskipisteeseen nousevat ilmiöt ovat kuitenkin tärkeitä asioita, joihin toivoisin suhtautumista asiaan kuuluvalla vakavuudella. Juosten kustu kymmenen kyssärin testi ei sitä todellakaan ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös