Kyllä olen. Kovasti nuo eräät yrittivät minua painostaa jonkun aikaa liittymään sinne, mutta en liittynyt. Sitten eräänä kohtalokkaana iltana, minulta kysymättä tai minulle ilmoittamatta, eräät henkilöt rekisteröivät nimilläni tunnuksen sinne ja jälkeenpäin antoivat vain minulle tunnukset ja salasanan. Perusteluina oli ainakin se, että nyt minut on helpompi kutsua bileisiin ja tapahtumiin ja sellaisiin. Olisi varmaankin ollut aivan ylivoimaista ilmoittaa muulla tavalla noista kaksista bileistä viimeisen vuoden aikana.
Enpä sitten kuitenkaan ole itseäni jaksanut poistaakaan sieltä. Silloin tällöin tulee käytyä katsomassa, että onko siellä jotain minua koskevia uutisia ja samalla vilkaistua, mitä siitä etusivulta löytyy. Eihän siellä koskaan mitään uutisia ole, kun ei paljon kavereitakaan löydy. Ja niihin vähiinkin olen yhteydessä tarvittaessa muuta kautta. Enpä siis ole kovin paljoa materiaalia itse sinne tuottanut tai muutenkaa siellä kovin aktiivisena ollut. Yksi ja sama kuvakin siellä on ollut alusta asti. Kai sitten minuakin stalkkeriksi voi kutsua, mutta mitäpähän lähtivät.