Oikeasti olen runkkari, mutta vastasin silti olevani mamis.
Olin aikoinani kymmenen vuotta syömättä lihaa ja yhä edelleenkin valitsen ruokalassa yleensä kasvisvaihtoehdon, ammattikuntani on arviolta 95% naisvaltainen, en osaa ajaa autolla enkä ole kiinnostunut moottorilla kulkevista ajoneuvoista, en ole innossani tuliaseista, olen ollut hame päällä baarissa, a-rapun mummo luuli minua kerran tytöksi, en pidä toimintasarjoista/-elokuvista, tykkään siideristä, pienet eläimet ovat mielestäni hellyyttäviä, en osaa käsitellä työkaluja tai rakentaa yhtikäs mitään, en pidä farttailusta, lähes jokainen ex-tyttöystäväni on jossain vaiheessa suhdetta kysynyt minulta "oletko varma ettet olet homo?", olen kokeillut ihonkuorintaa ja kuivuvan nahkani vuoksi käytän kosteusvoiteita, ostin kerran naisten farkut (se oli oikeasti vahinko), imuroin melkein joka päivä, luen mielelläni naistenlehtiä esimerkiksi terveyskeskuksen odotustiloissa, omistan PMMP:n koko tuotannon ja muutakin tyttöjen musiikkia, joskus värjäsin hiuksiani, katson Euroviisujen finaalin joka vuosi, omistan vaaleanpunaisen vaatekappaleen (ei bokserit, vaaleanpunaiset sellaisetkin kyllä löytyy), en osaa iskeä naisia ja peseydyn päivittäin.
Äijä-prosenttiani korottaa mieltymykseni alkoholituotteisiin, jääkiekkoon, aikuisviihteeseen, mauttomaan huumoriin ja hevirokkiin tai mielellään näiden yhdistelmään. Näiden hyveiden avulla kyseinen prosentti taitaa nousta peräti jonnekin sinne kymmenen yksikön hujakoille.
Olen kyllä ollut ihan oikean naisen kanssa "sillain".