Ole miehinen mies, varasta joulukuusesi!

  • 6 238
  • 52

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Alex
Neulasethan sotkevat auton, josta tulee iso siivousurakka ja toinen juttu on se, että kehtaako joku tuoda kuustaan takaisin liikkeeseen. Aika ovelaa mainostamista Gigantilta.

Kova jätkä voisi laittaa kuusen rungon auton katolle.
Tai takapihalla katkoa oksat kuusesta pois ja viedä runko takaisin.

Näillä näkymin itse kehtaan, kun tuohon Giganttiin ei tosiaan ole kuin muutaman kilometrin matka ja lähes päivittäin sen ohi ajan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Juhannuskoivuja

Viestin lähetti Rontti
Nimim. ervatsalon sukumetsät ovat sopivasti kevyen kävelymatkan päässä kaksimiehispartiomme tämänhetkisestä sijainnista ja olemmekin jo varmistaneet kohteen olevan juurikin tuo kyseinen havumetsä.

Niin, itse ja henkilökohtaisesti suosittelen käymään ns. "naapurinmetsässä." Tämä siis ihan sen vuoksi, että sukukartanomme metsät ovat paitsi huonojen teiden takana, myös hakattu paljaaksi jo ajat sitten ja muutenkin niissä kasvaa pelkkää juhannuskoivua.

Täältä tähän
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Tommy
Ilmeisesti juju tuossa on että ostaakseen kuusen täytyy kävellä koko tavaratalo läpi kohti kassaa, maksaa 15 euroa kuusesta ja sitten kuittia vastaan saa kuusen ulkopuolelta.

Varmaan jollain muullakin kuin minulla tarttui kouraan jotain muuta, itsehän ostin emännälle halvahkon digikameran.
Juju on tosissaan että tarjousta käytetään vain sisäänheittotarjouksena ja jos ihmiset vielä palauttavatkin kuusen, niin teho on kaksinkertainen. Tommy huomaa vielä kuusta palauttaessaan kuinka hienoja ja edullisia Gigantin 42 tuuman plasma-tv:t ovat tai jos ei Tommy niin naapurin "Pena" ainakin ja yhtäkkiä kuusien myynnillä tehdyt pers-netot ovatkin kuitattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös