Niin. Kirjoitin tuossa toisessa osiossa viikko sitten Melartista negatiiviseen sävyyn ja sain heti muutamilta palstaveljiltä kuraa niskaan. Mutta onko nämä muutamat narri-matsit nyt sitten parantaneet käsitystäni Melartista? Ei ole. Ja samaa mieltä monen täällä olijan kansa siitä että mikäli IFK ei nyt oikeasti rupea pelaamaan kiekkoa ja lopeta tota pelleilyä niin saadaan kohta tuijottaa kaikki sitä vitun Nordiksen betoni lattiaa jokaisen hima matsin jälkeen. Paljon mielummin katson ylpeänä ylöspäin saadun kolmen pisteen merkiksi. Mulle on ihan sama onko joku Melart tiputtanu hanskat jos vaihtoehtona on voitto ja hyökkäävää kiekollista peliä! Tällä hetkellä joudutaan siis ilmeisesti valitsemaan jompi kumpi, koska molempia me ei saada.
Melartinhan ura on kompastumassa Jarkko Ruudun kokoiseen miinaan, Melartilla olisi annettavaa pelillisestikin jos karistaisi tämän gooni olemuksen itestään. Ruutu ja Melart on molemmat samanlaisia sähköaivoja joilla taajuudet hieman sekaisin vaan sillä erotuksella, että Jarkko Ruudun kyykyt ym. pelaa nyt koko ajan Jokereiden pussiin. Sen takia Melartia täälläkin puolustetaan kun odotetaan vesi kielellä milloin se käy Ruudun päälle, mutta nyt joku viisas voi kertoa mitä se on IFK:lle tuonut?
Itse syytän nykytilasta Tom Nybondasia, hänen visioonsa kuuluu tämä tutina tötinä brändi paska. Ilmeisesti ei ollut kumminkaan täysin tyytyväinen Kari Jalosen pelitapaan kun piti pasjansyöjä homatta seuraavaksi->kausi aivan perseellen. Sitten aletaan rakentaa joukkuetta lihaksilla eikä järjellä, Tomppa on tippunut mukavuusalueella jossa luulee pysyvänsä kunhan joukkueen otteluissa sattuu ja tapahtuu. Sori Tomppa, mutta itsellä kyllä menee menestys tälläisen perseilyn edelle. Voittava joukkue tarvitsee oikeanlaista fyysisyyttä, ei tälläistä sirkusta. Sormunen teki omasta mielestä itsestään aivan speden ulostulollaan Hesarissa, epäsuorasti myöntää että Ruutua tässä haetaan. Olisiko Pasi aika miettiä jotain muuta kun se ei ole tähänkään asti toiminut?
Paras tapa reagoida Ruutuun on antaa aivopierun tehdä omia juttujaan ja haastaa Jokerit pelillisesti, tuomarit aikanaan alkaa sitten ottamaan näitä pois.
Mua suoraan sanottuna vituttaa niin paljon, että tekisi mieli boikotoida kauden avausta, muksu ei ainakaan lähde nyt sinne mukaan alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen.