Veikkaan kyllä että tappelun suhteen ei mennä niin souls-osastolle, näin ennakkovaroituksena.
Voihan se olla joo, ei tuo nyt ihan onneksi yhtä köykäiseltäkään taistelun osalta näytä kuin esim. The Witcher 3 (vaikka muuten onkin hieno peli). Se kuitenkin on vielä kunnolla näkemättä, että avoin maailma yhdistyisi tasitelumekaniikkaan, jossa pelaajan itse on kehityttävä taistelemisessa, kun lähinnä hahmon tason kehittäminen on tähän asti ollut määräävä tekijä kenet voitat, ketä et avoimen maailman RPG:issä.
No, on tässä tulossa Nioh kakkosta ym. että ei tuon sarjankaan pelit kesken lopu. Mutta niiden ongelma on sitten taas vähän liikaa se, että kaikki perustuu liikaa siihen, että pitää keksiä miten voittta se seuraava vastustaja, että ylipäätään pääsee eteenpäin.
Sekirokin oli mulla kaikessa hienoudessaan pitkään hyllyllä, koska sen alku ei tarjonnut pahemmin mitään vaihtoehtoja, muuta kuin yhden suunnan ja siellä oli aina vastassa, joku tosi vaikea vastus, kun yhdestä pääsi. Se kyllä sitten paranee, kun pitemmälle pääsee, nyt olen tilanteessa jossa voi sentään valita neljästä vaikeasta vastustajasta.