Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Joku vielä jaksaa sen yhteisön päälle kusemisen jälkeen, mitä BF3 oli? Itse en ole käyttänyt mitään €A:n tuotetta, ikinä koskaan ja missään tuon jälkeen (kummipojan mieliksi pelasin Apexia pari peliä kylläkin. Mä häpeän..). BF3 oli peli, jolla olisi aikanaan voinut viedä koko modernien sotapelien kuninkaan kruunun, valtikan, kärpännahkaviitan ja mitä vielä, mutta ei.Onneksi FPS genreen on tulossa helpoitusta, kun "Holiday 2021" saapuu uusi BF. Itse pelisarjan suurena kuluttajana toivon tämän olevan rebootti sarjalle. Parhaimmillaan ei mikään muu military warfare pääsee lähellekkään samaan, kuin BF lentokoneineen ja tankkeineen.
Vanhojen pelisarjojen osalta tuli mieleen Back 4 Blood, joka on Left 4 Dead tekijöiden yritys nostaa zombiepelit takaisin sille tasolle, mitä alkuperäinen "Ledi" oli. Tälle vuodelle on toistaiseksi paras tieto julkaisusta, joten hyvin lähellä ollaan jo.
Arkane Studiosilta ei montaa huonoa tuotosta olla nähty, joten DEATHLOOP on ehdottomasti yksi vuoden odotetuimmista minulle. Bethesda on onneksi vain julkaisija, eivätkä varmaan saa ihan täysin paskottua tätä.