Ei Ritun enää tarvinnut, on jo niin monet itkut itketty. Nyt Ritu vain hymyili ja nautti onnistumisista näissä kisoissa.Mikä on kun ei Ritu itke
Ei Ritun enää tarvinnut, on jo niin monet itkut itketty. Nyt Ritu vain hymyili ja nautti onnistumisista näissä kisoissa.Mikä on kun ei Ritu itke
Oli varmaan Ritulle viimeinen ja Kristalta ihan käsittämätön venyminen. Nuoriso-osastolle taas ensimmäiset. Kyllä tässä joutuu nieleskelemään.Yksi liikuttavimmista haastatteluista mitä olen nähnyt. Kyllä täälläkin oli kyynel silmäkulmassa kun näki, mitä mitali noille naisille merkitsee.
Suomalainen hiihto on turvattu seuraavaksi 20 vuodeksi
Hienoa laittaa sanoja toisien suuhun, erittäin arvostettavaa käytöstä tämäkin.Yleensä nämä @Mark Fox ja @HOOLIGAN_ tyyppiset kirjoittajat katoavat näillä hetkillä. Tulevat toki taas huutamaan kun menee huonommin
Katsoin samaa, tuskin hiihtää 167,5 cm:n swixeillä.Kristalla melkoisen pitkät haastattelusauvat. Olkapäät kipeytyisi jos noilla hiihtäisi.
Älä lässytä. Heitit Kristan ja kaikki muut junan alle pari päivää sitten.Hienoa laittaa sanoja toisien suuhun, erittäin arvostettavaa käytöstä tämäkin.
Krista yllätti minut ja varmasti yllätti kaikki muutkin, kisojen suurin yllätys tähän saakka. Tästä saa nauttia, mutta ei muuta silti kokonaiskuvaa. Paljon on töitä tehtävä, jos halutaan maailman kärjessä olla.
Ei koske minua analyysisi. Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Aivan loistava hiihto.Yleensä nämä @Mark Fox ja @HOOLIGAN_ tyyppiset kirjoittajat katoavat näillä hetkillä. Tulevat toki taas huutamaan kun menee huonommin
Ja sitten vielä kysellään, miltä tuntuu. Ja Samikin itkee!Jauhis aivan tunteissaan, mainiota.
Ois. Pyydän myös nöyrästi anteeksi! Ja olen kerrankin mielelläni väärässä.Oisko syytä tarkistaa Pärmäkoskelle antamaasi lempinimeä?
Ei koske minua analyysisi. Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Aivan loistava hiihto.
Niin heitin ja ihan aiheesta, oletko tosiaan sitä mieltä, että nyt saa tuulettaa ihan isossa kokonaiskuvassa? Hieno saavutus ja ei mitään Kristalta ja muilta pois. Nauttikaa, sen naiset ansaitsee, mutta jätti yllätys tämä oli. Ei tätä kukaan odottanut, ei edes urheilijat itse.Älä lässytä. Heitit Kristan ja kaikki muut junan alle pari päivää sitten.
Lähteeköhän iivo parturihommiin naisten osastolle.
ToivottavastiLähteeköhän iivo parturihommiin naisten osastolle.
Lähteeköhän iivo parturihommiin naisten osastolle.
JESS! Mahtavaaa!!! *reijo jylhän äänellä*
Kyllä. Se meni just tasan niin kuin ennustin 2019 kultajuhlat mielessäni. Ei tarvinnut olla edes mikään oikea Nostradamus, jotta tämä oli nähtävissä.Paikalliset aftonbladetit varmaan siellä hehkuttaa fiaskoa. Täytyykin käyttää ilta niitä lueskellen.
4.3.2021 Aftonbladet:Aftonbladet:
Svenskt jättefiasko
Tuli heti flashbackit, ihan kuin olisin nähnyt tämän ennenkin.