Oberstdorfin MM-hiihtojen liveseuranta

• 228 453
  • 4 884

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Holund mukaan taistoon.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Iivolla hyvä päivä ja Vuorela siinä peesissä roikkuen kanssa hyville sijoille?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse en kyllä sitten taas niinkään välitä väliaikalähdöistä. Menee vähän turhakseen vain tietokoneella väliaikojen kyttäilyyn, kun ei omia suosikkihiihtäjiä ikinä niihin väliaikoihin TV-kuviin kuitenkaan löydetä.

Sä oot aika pro-tasolla tässä sitten. Itselle on tv-kuvassa tapahtuvassa jo hyvinkin paljon seurattavaa, ei meinaa ehtiä hakemaan lisää kahvia.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Amundsen mökeltää ja kaatuilee

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Amundsenilla ei pää kestänyt.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kappas. Bolshunov täräytti kympin 22 minuuttiin. Itsellä meni eilen 10,5 km 40 minuuttiin, uskallan väittää, että tasaisemmassa maastossa.

Rauhallisella pertsan lenkillä menee 55 minuuttia tuohon. Jos hankkisi hiihtotrikoot ja koittaisi hampaat irvessä, niin eiköhän se nelosella alkaisi.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kappas. Bolshunov täräytti kympin 22 minuuttiin. Itsellä meni eilen 10,5 km 40 minuuttiin, uskallan väittää, että tasaisemmassa maastossa.
Mulla meni eilen 6 km 45 minuuttiin ja uskallan sanoa, että huomattavasti vaarallisemmassa maastossa. Meinasi lähteä henki, kun mentiin täysillä lepikkoon.

Ja saman tien Amundsen näyttää mallia. Itse lensin käytännössä tuon aidan yli.

Suosikkijoukkue
Otanko kuplavedet takaisin huoneenlämpöön? Taitaa tulla pistesijahanavettä vaan.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Bolshunov on heikko

Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy