Joo muiden turvallisuuden kannalta. Ei voi hakata sauvalla selkään tai hiihtää muiden päälle kun on ekana.Kyllähän tän Bolshulle soisi.
Mahtavaa...viielläkympillä pronssia...oooh!
Sympaattinen ja norjalainen eivät sovi edes kieliopin mukaan samaan lauseeseen.Röthe. Hoolund ja Krüger on norjalaisista just sitä sympatiaosastoa. Ei muuta kuin Bolshu ulos mitaleilta.
Miten joku voi sympata 10 potenssiin 10 norskeja..???Röthe. Hoolund ja Krüger on norjalaisista just sitä sympatiaosastoa. Ei muuta kuin Bolshu ulos mitaleilta.
Mun mielestä @rasmus tuossa nyt vaan imitoi tekstin muodossa sitä Jylhän reaktiota siinä.Kyllä minä sanon, että siinä nähtiin se voitettu pronssi, kaikkien vastoinkäymisten (huonojen kausien) jälkeen. Näitkö edes koko kisaa vai mikä noin ahdistaa?
Bolshu jaksoi luottaa siihen, että kun pitää 30km hyvää vauhtia, niin se riittää. Samaahan on odotettavissa 50km. Se on sitten Iivosta kiinni pysyykö mukana.
Siteerasin päävalmentaja Reijo Jylhää kun kuulee Heikkisen mitalista radan varrella. Ihan paras video, kannattaa googlata.Kyllä minä sanon, että siinä nähtiin se voitettu pronssi, kaikkien vastoinkäymisten (huonojen kausien) jälkeen. Näitkö edes koko kisaa vai mikä noin ahdistaa?
Miten joku voi sympata 10 potenssiin 10 norskeja..???
Ehkä vaan sittenkin kolmoisvoitto....
Pieni lohtu, että kukkopoika hyytyy kuulemma.
Nyt se hyytyi lopullisesti.Vitut, siellähän se on.