Oberstdorfin MM-hiihtojen liveseuranta

  • 227 485
  • 4 884

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Viittaisi vähän siihen, että Suomen miesten suksi ei ollut toivotulla tasolla. Toivottavasti erävaiheeseen asia kerittäisiin pistää kuntoon, aikaa ei ole paljoa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Viittaisi vähän siihen, että Suomen miesten suksi ei ollut toivotulla tasolla. Toivottavasti erävaiheeseen asia kerittäisiin pistää kuntoon, aikaa ei ole paljoa.

Minun mielestä toimi kyllä hyvin. Ainoastaan Mikkonen valitteli, että teki itse väärän valinnan.
 
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Jotain häikkää tuossa ajanotossa on. 33-39 numeroilla lähteneille ei ole saatu aikaa ollenkaan ja muuteman muun aika omituinen. Ainakin Italian Rastelli tuli maaliin numerolla 32 ihan normaalin näköisesti, mutta tulokset näyttävät, että hävisi mukamas 2 minuuttia kärjelle. Toivottavasti ei jouduta hiihtämään kisaa uudestaan ja miehet saavat oikeat ajat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun mielestä toimi kyllä hyvin. Ainoastaan Mikkonen valitteli, että teki itse väärän valinnan.
Kaikki puhuivat tukkoisuudesta, ja kun Mikkosella homma kusi noin pahasti (eipä sillä että jatkoonpääsyä olisin odottanut), tämä teoria on pakko esittää.

Norjalla sen sijaan kulkee.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jotain häikkää tuossa ajanotossa on. 33-39 numeroilla lähteneille ei ole saatu aikaa ollenkaan ja muuteman muun aika omituinen. Ainakin Italian Rastelli tuli maaliin numerolla 32 ihan normaalin näköisesti, mutta tulokset näyttävät, että hävisi mukamas 2 minuuttia kärjelle. Toivottavasti ei jouduta hiihtämään kisaa uudestaan ja miehet saavat oikeat ajat.

On voinut kaatua matkalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
3/4 + 3/4 on mielestäni hyvä suoritus.
 
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Nyt tuli numeron 39 lähteneen Lampicin aika ja hävisi sen mukaan 1.18 kärjelle. 33-38 lähteneille ei ole tullut vielä mitään aikaa.
 

FlyingAntero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Boston Bruins

Liitteet

  • 1034.png
    1034.png
    612,5 KB · kertaa luettu: 112
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koska itse en ole juurikaan seurannut hiihtoa ennen MM-kisoja, minulle oli uusi tieto, että Bulgariaa edustaa hiihtäjä nimeltään Mario Matikanov. Koska ollaan taas Oberstdorfissa, niin kohta saamme varmaan tietää, kuinka "Havuja, perkele!" sanotaan bulgariaksi...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Koska itse en ole juurikaan seurannut hiihtoa ennen MM-kisoja, minulle oli uusi tieto, että Bulgariaa edustaa hiihtäjä nimeltään Mario Matikanov. Koska ollaan taas Oberstdorfissa, niin kohta saamme varmaan tietää, kuinka "Havuja, perkele!" sanotaan bulgariaksi...

Emme taida kuulla näissä kisoissa tuota lausahdusta, ellei Matikov ole mukana parisprintissä. Kisat ovat hänen ,kuten myös hyvin monen muun osalta, ohitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös