Eisenlauer vetää juuri karsinnan 2. parhaan ajan. Tuossa nähdään kaluston merkitys, kotiladuille hyvät pulverit.
Viittaisi vähän siihen, että Suomen miesten suksi ei ollut toivotulla tasolla. Toivottavasti erävaiheeseen asia kerittäisiin pistää kuntoon, aikaa ei ole paljoa.
Kaikki puhuivat tukkoisuudesta, ja kun Mikkosella homma kusi noin pahasti (eipä sillä että jatkoonpääsyä olisin odottanut), tämä teoria on pakko esittää.Minun mielestä toimi kyllä hyvin. Ainoastaan Mikkonen valitteli, että teki itse väärän valinnan.
Jotain häikkää tuossa ajanotossa on. 33-39 numeroilla lähteneille ei ole saatu aikaa ollenkaan ja muuteman muun aika omituinen. Ainakin Italian Rastelli tuli maaliin numerolla 32 ihan normaalin näköisesti, mutta tulokset näyttävät, että hävisi mukamas 2 minuuttia kärjelle. Toivottavasti ei jouduta hiihtämään kisaa uudestaan ja miehet saavat oikeat ajat.
Joukkokolari kaikille?On voinut kaatua matkalla.
Tai sitten ei vaan tuo tulospalvelusofta pelaa.Joukkokolari kaikille?
Tai sitten ei vaan tuo tulospalvelusofta pelaa.
Kennedy DNSVielä puuttuu kanukki Kennedyn (52) aika. Mutta ei muuta Svenssonin tai Hakolan tilannetta.
Koska itse en ole juurikaan seurannut hiihtoa ennen MM-kisoja, minulle oli uusi tieto, että Bulgariaa edustaa hiihtäjä nimeltään Mario Matikanov. Koska ollaan taas Oberstdorfissa, niin kohta saamme varmaan tietää, kuinka "Havuja, perkele!" sanotaan bulgariaksi...
Minkä helvetin takia Hakola valitsi Kläbon ja Valnesin erän, jos selostajaan on uskominen?Melko kovaa hiihti tuo Klaebo.