Oberstdorfin MM-hiihtojen liveseuranta

  • 227 479
  • 4 884

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kärkikaksikko on tuossa. Kläbo saa taas ostaa uuden mitalikaapin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vitun vittu. Bolsevikki ulkona. Mun muisti on lyhyt bolsun osalta. Olisi saatana edes yksi lyömään noille mulkuille kiilaa, mutta ei.

Voisin lyödä aika paljon vetoa, että Bolshun (ja Svenssonin) aika riittää finaaliin.

Ja Iversen ulkona, ei tule vitosvoittoa Norjalle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos mulla olisi ketjunavausoikeudet, tekisin juuri nyt tänne ketjun nimeltään NORJALAISTEN DOUPPAAMINEN VITUTTAA NIIN ETTEI VERI KIERRÄ. ENPÄHÄN TEE. OHI CAPSIT.
 

Sambody

Jäsen
Näyttäisi noissa nousuissa, että muilla on kovempi askeltiheys kuin suomalaisilla. Nopeusominaisuuksistako se pieni ero tulee?
Kyllä siellä esim Vuorisella jalka oli iskussa tänään ja tuli sen mäen riittävän hyvin. Ei vain riittänyt voimat enää loppusuoralla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pellegrino ulkona, harmillista. Diggaan italialaisista. Toki ransmanneista vielä enemmän ja tunnen luonnollista epäluuloa saksalaisia kohtaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
5 sekuntia hitaampaa tämä 2 toinen välierä kuin Hakolan aika alkuerässä millä karsiutui.
 

Barney

Jäsen
Nyt kun monet hiihtävät poikkeuksellisesti ilman pipoa, niin olen huomannut, että aika harvoilta näyttävät monien hiihtäjien hiukset. Onkohan tuo joku kaurapuuron syömisestä johtuva sivuoire?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Suomesta on tullut paljon hyviä karsintahiihtäjiä. Erissä ei sitten oikein olekaan pärjätty.
Dalenin neronleimaus oli panostaa kaikkien kohdalla nopeuteen. Muuten hyvä, mutta kun potku loppui jo matkalla, niin ei niillä karsinnoilla tee mitään. Valitettavasti siitä ei olla vieläkään päästy eroon.
 

Sambody

Jäsen
Svensson saisi tehdä temput finaalissa niin näyttäisi pitkää nenää Venäjän ja Norjan maaottelulle. Tosin aika kova seppä saa olla, jos tulee tuon norjalais kolmikon mukana tuon viimeisen mäen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä laitoin just mitalikahvit norjalaisten kunniaksi tippumaan! Aion ottaa oikein mokkapalaa kylkeen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt kun monet hiihtävät poikkeuksellisesti ilman pipoa, niin olen huomannut, että aika harvoilta näyttävät monien hiihtäjien hiukset. Onkohan tuo joku kaurapuuron syömisestä johtuva sivuoire?

En keksi tähän mitään sarkastista lisäystä. Björgenillä on kai peruukki kuten myös Johaugilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se siitä Norjan kolmoisvoitosta.
Miehissä sitten uusi yritys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös