Vitun vittu. Bolsevikki ulkona. Mun muisti on lyhyt bolsun osalta. Olisi saatana edes yksi lyömään noille mulkuille kiilaa, mutta ei.
Voisin lyödä aika paljon vetoa, että Bolshun (ja Svenssonin) aika riittää finaaliin.
Kyllä siellä esim Vuorisella jalka oli iskussa tänään ja tuli sen mäen riittävän hyvin. Ei vain riittänyt voimat enää loppusuoralla.Näyttäisi noissa nousuissa, että muilla on kovempi askeltiheys kuin suomalaisilla. Nopeusominaisuuksistako se pieni ero tulee?
Jos mulla olisi ketjunavausoikeudet, tekisin juuri nyt tänne ketjun nimeltään NORJALAISTEN DOUPPAAMINEN VITUTTAA NIIN ETTEI VERI KIERRÄ. ENPÄHÄN TEE. OHI CAPSIT.
Valitettavan tuttu skenaario Suomen sprinttihiihdossa. Tosin Joni ei tähän kaatunut.Ei vain riittänyt voimat enää loppusuoralla.
Suomesta on tullut paljon hyviä karsintahiihtäjiä. Erissä ei sitten oikein olekaan pärjätty.Valitettavan tuttu skenaario Suomen sprinttihiihdossa. Tosin Joni ei tähän kaatunut.
Dalenin neronleimaus oli panostaa kaikkien kohdalla nopeuteen. Muuten hyvä, mutta kun potku loppui jo matkalla, niin ei niillä karsinnoilla tee mitään. Valitettavasti siitä ei olla vieläkään päästy eroon.Suomesta on tullut paljon hyviä karsintahiihtäjiä. Erissä ei sitten oikein olekaan pärjätty.
Nyt kun monet hiihtävät poikkeuksellisesti ilman pipoa, niin olen huomannut, että aika harvoilta näyttävät monien hiihtäjien hiukset. Onkohan tuo joku kaurapuuron syömisestä johtuva sivuoire?
Mä laitoin just mitalikahvit norjalaisten kunniaksi tippumaan! Aion ottaa oikein mokkapalaa kylkeen.
Mä laitoin just mitalikahvit norjalaisten kunniaksi tippumaan! Aion ottaa oikein mokkapalaa kylkeen.
Lampic olisi normaalisti vahva nimi, mutta Norjan meno näyttää niin hurjalta että ottaakohan mitalia. Toivottavasti ottaa!Mä puolustan Lampicia. Sillä on kiva hymy.