Nyt vituttaa!

  • 3 008 530
  • 11 368

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruvennut kiristämään ihan helvetisti tämä spedeily lähetysoikeuksien kanssa ja Jokereiden totaalinen vaikeneminen tiedotusrintamalla asiaan liittyen. Tekisi melkein mieli luvata, että mikäli ei keskiviikkoon mennessä ole selvyyttä mistä pelit näkee, niin ihan periaatesyistä jää koko ensi kausi väliin. Tässä on ollut koko helvetin kesä aikaa hoitaa asia kuntoon. Saatanan puuhastelijat.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jotenkin tuo tv-soppari puuttuminen edes vituta, kun nämä Uudenmaan rajoitukset estävät kuitenkin hallille menon. Olen jo valmistautunut henkisesti siihen että ensi vuoden kausari on vielä halvempi kuin tämänvuotinen.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jokerithan nyt ei tv-oikeuksista päätä mutta olisihan tiedottaa jotain pitänyt. Kotiotteluiden yleisösysteemeistä jos huomenna infotaan niin.

Eniten tähän ketjuun sopivaa kamaa omassa mielessä on että meiltä puuttuu top2 pakki, top6 laituri. Ja loukkaantumisia valmiiksi. Joten lepoja tai kilpailua paikoista rosteriin ei tulla näkemään. Keväällä oltiin niin kovasti selittelemässä ja oppia ottamassa.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ei jotenkin tuo tv-soppari puuttuminen edes vituta, kun nämä Uudenmaan rajoitukset estävät kuitenkin hallille menon. Olen jo valmistautunut henkisesti siihen että ensi vuoden kausari on vielä halvempi kuin tämänvuotinen.
No toivotaan että kausarilaiset voidaan ottaa. Palvelutkin voidaan tappiolla pitää auki kun Jari kertoilee että rahaa on. Jos olisi jotain taloudellisia esteitä niin auki ei tarvisi olla kuin vessat ja muutama järkkäri paikalle.
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo miksi edes vaivautua mainostamaan/luomaan mitään fiilistä, kun rahapuoli on jo kunnossa, vaikka mentäisiin ilman yleisöä koko kausi. Tuon Kurrin haastattelun myötä jäi kyllä paska maku suuhun. Jotenkin vaikea pukea ajatuksia sanoiksi. Vitutus ja this is puuhastelu.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko se on uskoa. Kausi alkaa tällä viikolla ja puolustuksesta puuttuu kiekollinen priimus. Hyvin on taas vedetty joukkueen rakentaminen. Varmasti ollaan Vadun perässä, mutta mitäs sitten kun luu jää käteen?

Tässä vaiheessa vuotta on yksi paskimmista hetkistä kaivaa varasuunnitelmia tilalle, kun parhaat on luonnollisesti kiinni ja seuraavaksi parhaat aloittavat pian työt pelipaikan saamiseksi. Siihen sitten ne perus portaat, että jääkö Pohjois-Amerikkaan, meneekö Sveitsiin, Ruotsiin tai muualle KHL:ään jne. Varmastikin realistisin vaihtoehto olisi katsella Pohjois-Euroopan vapaita pelaajia mallia Lepistö, mutta se ei oikein aja asiaa nyt. Jos ei Vadua saada tai joku taio taas jotain Griffitin oikeudet Larseniin -tyylistä kauppaa (jota vahvasti epäilen), niin en odottaisi valtterikemiläisiä kummempia tässä vaiheessa vuotta.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Tässä vaiheessa vuotta on yksi paskimmista hetkistä kaivaa varasuunnitelmia tilalle, kun parhaat on luonnollisesti kiinni ja seuraavaksi parhaat aloittavat pian työt pelipaikan saamiseksi. Siihen sitten ne perus portaat, että jääkö Pohjois-Amerikkaan, meneekö Sveitsiin, Ruotsiin tai muualle KHL:ään jne. Varmastikin realistisin vaihtoehto olisi katsella Pohjois-Euroopan vapaita pelaajia mallia Lepistö, mutta se ei oikein aja asiaa nyt. Jos ei Vadua saada tai joku taio taas jotain Griffitin oikeudet Larseniin -tyylistä kauppaa (jota vahvasti epäilen), niin en odottaisi valtterikemiläisiä kummempia tässä vaiheessa vuotta.
NHL pudokkaat on kai se ainoa toivo. Koska KHL-aikana muuten kesken kauden meille on vain tullut muista joukkueista kenkää saaneita tai pitkäaikaisia työttömiä. Ainoa rahalla ostettu josta siirtokorvaus maksettu taitaa olla Roope Talaja. (Joku hymiö tähän) Mikä oli tää pelastetaan Espoo kampanjan hankinta.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NHL pudokkaat on kai se ainoa toivo. Koska KHL-aikana muuten kesken kauden meille on vain tullut muista joukkueista kenkää saaneita tai pitkäaikaisia työttömiä. Ainoa rahalla ostettu josta siirtokorvaus maksettu taitaa olla Roope Talaja. (Joku hymiö tähän) Mikä oli tää pelastetaan Espoo kampanjan hankinta.

Tämäpä tämä. Sekään tosin ei ole se varmin joukko, kun parhaat syödään päältä. Eipä tässä oikein odotukset ole tapissa, kun pakka on levällään, kuin puliukon kaljakolikot pöydällä ja hyvä että tässä itsekään enää tietää oman nimensä. Sen verran sekavassa tilassa tämä kokonaisuus tällä hetkellä seilaa.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös Kurri juurikin noin ole johtanutkin.
Joo. Tuli kyllä skidit Truman-show vibat kun tänään sitten Kurri vielä alleviivasi medialle koko viestin.

Sarja alkaa alle 2vrk päästä ja sarjan avauksen voi katsoa halliäänillä vedonlyönti sivustolta. Suuri ja mahtava, todellakin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Joo. Tuli kyllä skidit Truman-show vibat kun tänään sitten Kurri vielä alleviivasi medialle koko viestin.

Sarja alkaa alle 2vrk päästä ja sarjan avauksen voi katsoa halliäänillä vedonlyönti sivustolta. Suuri ja mahtava, todellakin.
Et näe ees sieltä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ei siis meinasin tuota Omsk-CSKA-peliä. Kai se edes nordic betillä tai veikkauksella näkyy
Toki Veikalla näkyy kaikki muut pelit. Ei Jokereiden.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sama vitun itkuvirsi jatkuu tällä palstalla. Kauden ensimmäinen peli, Kazan vastassa ja koko kausi taas hävitty, kun peli ei ole heti uomissaan uusilla miehillä.

Kritiikkiä pitää antaa, mutta rajansa tuolla jatkuvalla samalla itkuvirrellä. Ihan vitun rasittava osio lukea nykyään. Ja luulisin, etten ole ainoa.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sama vitun itkuvirsi jatkuu tällä palstalla. Kauden ensimmäinen peli, Kazan vastassa ja koko kausi taas hävitty, kun peli ei ole heti uomissaan uusilla miehillä.

Fanfaarejako tässä pitäisi soitella. Yritä nyt ymmärtää, että siellä sama kaveri harjoittelee neljättä vuottaan ja avauspelistä tuli heti samat fläsärit kuin viime kauden päättäneestä Loko-sarjasta. Miten pitkään pitää vielä antaa aikaa, kun silmät kertoo, ettei mikään ole muuttunut? Mä olen ainakin ihan kurkkuani myöten täynnä koko Marjamäkeä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fanfaarejako tässä pitäisi soitella. Yritä nyt ymmärtää, että siellä sama kaveri harjoittelee neljättä vuottaan ja avauspelistä tuli heti samat fläsärit kuin viime kauden päättäneestä Loko-sarjasta. Miten pitkään pitää vielä antaa aikaa, kun silmät kertoo, ettei mikään ole muuttunut? Mä olen ainakin ihan kurkkuani myöten täynnä koko Marjamäkeä.
Kyllä. Ja samoin @Sämppäri itse olet siellä kitisemässä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sama vitun itkuvirsi jatkuu tällä palstalla. Kauden ensimmäinen peli, Kazan vastassa ja koko kausi taas hävitty, kun peli ei ole heti uomissaan uusilla miehillä.

Kritiikkiä pitää antaa, mutta rajansa tuolla jatkuvalla samalla itkuvirrellä. Ihan vitun rasittava osio lukea nykyään. Ja luulisin, etten ole ainoa.
Kyllä täällä saa antaa palautetta. Se on kuule valmentajasta homma kiinni. Sinä se et näköjään omia kitinöitä ota huomioon.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Samaa paskaa....

Se mikä Jokereista puuttuu, on puuttunut jo useamman kauden ajan, on se saatanan tunne! Pelaaminen logolle ja ennen kaikkea kaverille. Suurin osa pelaa vaan itselleen. Liekö syy sitten valmennuksessa, palkkapussissa vai jossain muussa, en tiedä.

Vituttaa katsoa tätä samaa paskaa taas tämäkin kausi, kun johdolla ei ole pokkaa tehdä muutoksia. Tai peluuttaa niitä omia junnuja jotka toisivat ehkä omalla tavallaan sitä logolle pelaamista ja yrittämistä. Vittu!
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fanfaarejako tässä pitäisi soitella. Yritä nyt ymmärtää, että siellä sama kaveri harjoittelee neljättä vuottaan ja avauspelistä tuli heti samat fläsärit kuin viime kauden päättäneestä Loko-sarjasta. Miten pitkään pitää vielä antaa aikaa, kun silmät kertoo, ettei mikään ole muuttunut? Mä olen ainakin ihan kurkkuani myöten täynnä koko Marjamäkeä.
Kyllä. Ja samoin @Sämppäri itse olet siellä kitisemässä.
Kyllä täällä saa antaa palautetta. Se on kuule valmentajasta homma kiinni. Sinä se et näköjään omia kitinöitä ota huomioon.
Muuttuuko asia sillä, että täällä soitetaan samaa levyä joka pelin jälkeen? Ei. Ei tota itkemistä kukaan jaksa loputtomiin lukea.

Enkä mä oo tässä ketään käskemässä lopettamaan. Jatkakaa toki mun puolesta. Ei oo mun paikka enää tää.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko välillä lyödä kapuloita rattaisiin ja kysyä että ketä tuolla sitten pitäisi olla jos ei esim Turunen, Hännikäinen, Björninen jne tonne mahtuisi kuin vain rimpuilemaan mukaan?

Noista jokainen voi keväällä pelata MM-kisoissa mutta Jokereihin taso ei riittäisi?

Ei voi KHL kuitenkaan niin kova sarja olla että EHT/MM kisapelaajilla ei pärjättäisi. Jos näin kuitenkin olisi niin sitten sormi osoittaa vaihtopenkin taakse.

Keitä ne realistiset kärkipelaajat sitten mielestänne voisivat olla?

Oma pointti tässä se, että runko on ihan Ok jos se A-luokan hyökkääjä ja pakki vielä naarataan.

Tässä on YLLÄTTÄEN paljon negaa ilmassa mutta ei tämä rosteri nyt niin pahalta näytä.
Reality check saatu 2.9 mestarisuosikilta höpöhöpöpelien jälkeen. Tilanne on juurikin se että ei riitä edes vähää alusta. Aikaa on. Tason pitää nousta metrikaupalla. Olisiko @YamahaGPR se KHL sitten kuitenkin juurikin niin kova sarja?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ja sama vitun itkuvirsi jatkuu tällä palstalla. Kauden ensimmäinen peli, Kazan vastassa ja koko kausi taas hävitty, kun peli ei ole heti uomissaan uusilla miehillä.

Kritiikkiä pitää antaa, mutta rajansa tuolla jatkuvalla samalla itkuvirrellä. Ihan vitun rasittava osio lukea nykyään. Ja luulisin, etten ole ainoa.

Niin tämä sama touhu jatkuu jo neljättä vuotta. Ei tätä vain jaksa enää. Rasittavaa varmasti, mutta vielä rasittavampaa on seurata tätä kärsimystä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuttuuko asia sillä, että täällä soitetaan samaa levyä joka pelin jälkeen? Ei. Ei tota itkemistä kukaan jaksa loputtomiin lukea.

Enkä mä oo tässä ketään käskemässä lopettamaan. Jatkakaa toki mun puolesta. Ei oo mun paikka enää tää.
Hyvä kun lähdet, niin saadaan tännekin asiallinen keskustelu.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vaikka itsekin olin kovaan ääneen haukkumassa täällä viime keväänä varmaan jokaista Jokereiden organisaation jäsentä, niin onhan tämä nykyinen valitusvirsi pitkin palstaa melko legendaarista.

Muistakaa nyt ihmiset oikeasti lähtökohdat tuohon tähän illan peliin, Ak Barsilla takanaan 12 treenipeliä kovia jengejä vastaan ja Jokereilla kokonaiset viisi peliä, joista kolme ei-KHL jengejä vastaan. Vaikka kuinka yrität valmistaa pelaajia siihen, että nyt mennään muuten kovaa, niin kyllä se todellisuus yllättää silti. Joku Kossilakin katosi (vielä) täysin kuvasta, kun ei ollut tottunut jatkuvaan takakarvaukseen ja häirintään.

Kyllä se kuulkaa siitä.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin tämä sama touhu jatkuu jo neljättä vuotta. Ei tätä vain jaksa enää. Rasittavaa varmasti, mutta vielä rasittavampaa on seurata tätä kärsimystä.

Ei ole enää tervettä tämän jatkuvan nokkakolarin seuraaminen. Pitää varmaan ruveta oikeasti harkitsemaan sitä taukoa peleistä ja palata asiaan, kun uusi mies penkin takana.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistakaa nyt ihmiset oikeasti lähtökohdat tuohon tähän illan peliin, Ak Barsilla takanaan 12 treenipeliä kovia jengejä vastaan ja Jokereilla kokonaiset viisi peliä, joista kolme ei-KHL jengejä vastaan. Vaikka kuinka yrität valmistaa pelaajia siihen, että nyt mennään muuten kovaa, niin kyllä se todellisuus yllättää silti. Joku Kossilakin katosi (vielä) täysin kuvasta, kun ei ollut tottunut jatkuvaan takakarvaukseen ja häirintään.

Kyllä se kuulkaa siitä.
Yritetäänpä asiallisemmin. Eli: miksi Jokerit valitsi pelata vain 5 peliä? Miksi ei lähdetty Venäjälle vetämään kunnon preseasonia? Korona on tekosyy. Puheet organisaation tason nostoista tällaisen preseasonin jälkeen on aikamoista itsepetosta. Toisinkin olisi voitu valita jos sitä tasoa oikeasti halutaan nostaa. Silloin Virrat vaihtuu Sibiriin ja Jukurit Lokomotiviin. Toisin sanoen minun silmin Jokerit omalla toiminnallaan ne lähtökohdat on tähän iltaan luoneet. Nuo ovat selityksiä. G Metropolit :"Excuses are for losers. I am not gonna make an excuse."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös