Nyt vituttaa!

  • 3 011 578
  • 11 368

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nerokasta! Aika nopeasti saa tunnetta vastakkainasetteluun näillä tempauksilla, kopioitu suoraan perhe-elämästä.
Rotenberg on isukki joka antaa isoveljelle enemmän kuin pikkuveljelle ja sehän tätä uutta pikkuveljeä sapettaa ja pikkuveli tahtoo näyttää isukille kaapin paikan!

Ensi kaudelle sitten keksivät sen että SKA "vieraillessaan" Jaffalassa käyttää aina Jokerien pukukoppia joka myös maalataan SKA:n väreihin. Vieraskoppi sitten Jokeriväreihin jotta Jokerit tuntee olonsa kotoisaksi SKAn hallissa.

Kun kerran pitää tuota SKAta saada halliin enemmän niin toisivat ne tanssitytöt, aina.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ei tästä kannata hermostua. Eihän halli enää ole Jokerien omistama. Ainahan sitä voi mennä muualle pelaamaan, jos nykyinen halli ja sen omistaja ei miellytä.
SKA:lla kumminkin tietääkseni on kotihalli Pietarissa, joten miksi Jokereiden kotihallia pitää alkaa millään muotoa maalaamaan SKA:n väreihin? Ymmärrän kyllä että Rotenberg omistaa hallin ja on SKA fanipoju, mutta oliko tuo nyt edes tarpeellista? En löydä mitään järkevää syytä tuolle maalamiselle muuta kuin turhanpäiväisen machoilun.
 

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juhlapäivä, kauden suurin ja odotetuin spektaakkeli käynnistymäisillään ja täällä ryvetään negatiivisuudessa. Ymmärtäähän sen toki, että hermostuttaa, niin täälläkin. Pääsispä jo hallille.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko niin että enää nuorisolla ei ole oikeita ongelmia lainkaan kun joku tällainen saa viestitulvan aikaiseksi ja kiihkeimmät boikotoivat jo illan matsia?
No tämähän se alkoi minuakin vituttamaan kun ketjua lueskelin. Kyllä asiat ennen oli paremmin ihan vitutuksenkin osalta. Ennen muinoin sellainen saattoi vituttaa, jos esim. Rainer pölli lompakon, johon oli juuri nostanut pankkineidin avustuksella koko omaisuutensa ja poliisiasemalla kävellessä sai kaupan päälle muutaman kerran moraa. Ambulanssista kun sitten näki Rainerit matkalla kohti Vermoa iloisesti tutun näköistä lompakkoa heilutellen. Silloin saattoi vähän vituttaa.

Henkilökohtaisesti minua ei Roman Rotenberg vituta ptkän vertaa. Ihan nolla ukko mun silmissä ja aivan sama vaikka tänään tanssisi areenalla lambadaa päällään pelkästään Hifk-stringit ja päässä SKA lippis. Ihan vapaasti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sehän se vasta olisikin kummallista, jos useita miljoonia vuodessa Jokereiden kassaan syytävä osaomistaja ei puuttuisi oman seuransa asioihin.
Joo, totta, mutta että puututaan Eteläpäädyn jäsenasioihin, pukukoppien maalaamisiin ja ollaan siinä sivussa sitten niin rähmällään sen kilpailijan suuntaan kuin voi ja saattaa, on eri asia.

Korostan, että mun puolesta näistä saa olla piittaamatta, ei se mua haittaa, mutta se on vähän ikävää, että kerrotaan toisen suuttuneen väärin.

Sekin mua kieltämättä harmittaa, ettei tässä nyt ole mitenkään eriskummallisen "kiimainen" olo matsia odotellessa. En tiedä liittyykö siihen, että yksi kohtaaminen on jo paikan päällä koettu (harkkamatsin lisäksi), vai mistä kiikastaa, mutta ei ainakaan vielä ole mitään suuren urheilujuhlan tuntuja. Toivotaan että pari kaljaa hallilla korjaa asian ja matsin alkaessa on jo tunne päällä...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nyt Jokereita ryvetetään ja se sattuu sellaista, joka rakastaa itsenäistä seuraa, vai kuinka?

No olisit heti sanonut että Jokereita ryvetetään! Kerro vielä vähän että missä.

PS. Älä vaan kerro että tämä vieraspukukoppimaalaus. Se ei todellakaan ryvetä Jokereita, haloo!
Rotenbergista se tekee idiootin jos ei sitä ole ennestään, se on totta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Juhlapäivä, kauden suurin ja odotetuin spektaakkeli käynnistymäisillään ja täällä ryvetään negatiivisuudessa. Ymmärtäähän sen toki, että hermostuttaa, niin täälläkin. Pääsispä jo hallille.

Kyllä. Kauden odotetuin peli edessä, halli loppuunmyyty, jne. ja yllätys yllätys se onkin vitutusketju mikä käy kuumana ennen peliä. No vittuuntukaa rauhassa, teillä on siihen täysi oikeus. Mua ei vituta.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
No tämähän se alkoi minuakin vituttamaan kun ketjua lueskelin.

Eikö teillä vanhuksilla ole oikeita huolia, kun noinkin mitätön asia pistää vituttaamaan? ;)

Henkilökohtaisesti en kyllä ymmärrä, miksi se pukuhuone piti värittää SKA:n väreihin. Vähän olis voinut miettiä, miten tämä saattaa kotijoukkueen faneihin ja muita sidosryhmiin vaikuttaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Henkilökohtaisesti minua ei Roman Rotenberg vituta ptkän vertaa. Ihan nolla ukko mun silmissä ja aivan sama vaikka tänään tanssisi areenalla lambadaa päällään pelkästään Hifk-stringit ja päässä SKA lippis. Ihan vapaasti.

Tuosta saa Posseen oivan kohtauksen!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Toisaalta tämä vitutus on vain hyvä asia. En malttaisi millään odottaa matsia ja nostatti kyllä kiiman täysin uusiin sfääreihin. Vihaan SKA:ta jo nyt. Alkais jo!
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, totta, mutta että puututaan Eteläpäädyn jäsenasioihin, pukukoppien maalaamisiin ja ollaan siinä sivussa sitten niin rähmällään sen kilpailijan suuntaan kuin voi ja saattaa, on eri asia.

Mihin Eteläpäädyn jäsenasioihin Roman on puuttunut? Mennyt tälläinen ilmeisesti kokonaan ohi..
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
No olisit heti sanonut että Jokereita ryvetetään! Kerro vielä vähän että missä.
Kai tähän liittyykin sellaiset asiat, kuin että miten mieltää kotihallin käsitteen. Mutta jos tätä pukukoppi-gatea ei saa kerran mainita, niin puhutaan sitten siitä Rotenbergistä, josta olen alun pitäenkin harmistunut. Mun mielestä on kovin kovin kyseenalaista, että kahden seuran osaomistaja suosii toista toisen kustannuksella. Eihän Jokerit pelillisesti ole rähmällään, vaan pelaavat helvetin hyvin, mutta siitä ei ollut missään vaiheessa kyse. Rotenbergin hinku SKA:n suhteen on sitä luokkaa, että tulee jopa mieleen kysyä, onko Jokereiden sallittua voittaa keskenäinen kohtaaminen. Ja jos on nyt, niin onko game sevenissä poffeissa. Kuten sanottua; vituttaa se mies.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mihin Eteläpäädyn jäsenasioihin Roman on puuttunut? Mennyt tälläinen ilmeisesti kokonaan ohi..
Mä en ole ihan satavarma saako tästä puhua julkisesti, mutta kyllä sielläkin suunnalla on kaikkea tapahtunut kulisseissa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tässä on kohta jotain samaa kun HIFK varasti Ariman ja Melametsän.
Silloin en ollut edes pilke isäni silmäkulmassa :D Kyseisetä keissistä olen kuitenkin kuullut ja lukenut kaikennäköistä.
 

Freebird

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokerit, SaiPa
Niin se vaan menee, että kenen lauluja laulat, sen leipää syöt ja sama venäjäksi. Romsku omistaa hallin ja saa leikkiä sillä miten tahtoo. Nyt tahtoo näin. Tulevaisuudessa taas toisin. Sitä odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kyllähän Jokerien kotihallin vieraskoppien värit olisi voinut olla punakeltaiset jos sinne jotain väriä kaivattiin. Ei Jokereiden tarvitse huolehtia siitä kuinka kotoisaksi venäläiset itsensä tuntevat. Tai jos on niin olisi voinut heittää betonirappaukset ja pari ruosteista tuolia kera hehkulampun. Ottelun jälkeen tarjotaan sitten lihalientä jos peli osuu viikonlopulle. Kyllä tämä oli harkitsematon (oikeasti harkittu) temppu Rotalta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kai tähän liittyykin sellaiset asiat, kuin että miten mieltää kotihallin käsitteen. Mutta jos tätä pukukoppi-gatea ei saa kerran mainita, niin puhutaan sitten siitä Rotenbergistä, josta olen alun pitäenkin harmistunut. Mun mielestä on kovin kovin kyseenalaista, että kahden seuran osaomistaja suosii toista toisen kustannuksella.

Siksi sitä pitäisikin vetää suomeksi sanottuna turpaan. Kyllä se vituttaa täälläkin. Mutta ei tässä Jokereita ole ryvetetty vaan voimistettu.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Se on totta että Herra Ro on hoitanut asioita asioita tahdittomasti ja epäammattimaisesti. Siltikin se narrilogo on se tärkein. Huokailemisiin!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siksi sitä pitäisikin vetää suomeksi sanottuna turpaan. Kyllä se vituttaa täälläkin. Mutta ei tässä Jokereita ole ryvetetty vaan voimistettu.
Ehkä tässä on riittävä konsensus: mullekin kelpaisi ns. tunti turpaan, päivä pataan -menetelmä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelillisesti varmaan hieno kausi olut Jokereille jne, mutta kyllä mä toivon että jollain ilveellä pääsisitte eroon tosta paskasta ja palaisitte liigaan.
Kyllä voin yhtyä tähän sinun toiveesi. Ottaa niin aivoon Roman Rotenbergin kaksoisrooli.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Emmä tiedä miten osa on tämän asian kanssa näin hällä väliä meiningillä liikenteessä? Ei jumalauta, ite en kyllä sulattaisi missään nimessä tällaista tapausta, että jo vuosikausia Jokereiden pyhättönä ollut Hartwall Areenan mikään osa, edes yksittäinen seinä värjättäisiin päävastustajan väreihin.

Aivan vitun mautonta toimintaa.

E: Onkohan tällasta tapahtunut muuten koskaan aikaisemmin missään liigassa?

E: Kurri ja kumppanit ihan tossun alla noiden Venäläisten kanssa. Tuskin on mitää sanavaltaa yhtään mihinkään.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkin Stadia näkyi muutama vuosi sitten niitä "free Semir" tageja. Olisiko tästä jengistä irrottaa joku murtautumaan vieraskoppiin maalaamaan seinät täyteen tageja? Erikoista touhua kyllä Rotenbergiltä...
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
E: Kurri ja kumppanit ihan tossun alla noiden Venäläisten kanssa. Tuskin on mitää sanavaltaa yhtään mihinkään.
No Rotenberg sen hallinhan omistaa joten ei oikein auta..on kyllä ihan perseestä. Tänään voitto maistuisi NIIIIIN hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös